Toro-roro-rorstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Ostin pakettiautollisen konttorikalusteita virman jäännöspisteestä. Odotan riemulla sitä taivastelua "kauniista pyökkijäljitellyistä konttorikalusteista" meidän kotikonttorissa :D

Uffaffaa uffaffaa.
Meinaatko toteuttaa TJ-sihteeri fantasiasi?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nyt on semmoinen fiiwis että tänään machoillaan mavessa.
Vastapainoksi kuuntelen ysäripoppia ihan simona.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:Nyt on semmoinen fiiwis että tänään machoillaan mavessa.
.
Varaa jo paalupaikka tonne sairasketjuun!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Nyt on semmoinen fiiwis että tänään machoillaan mavessa.
.
Varaa jo paalupaikka tonne sairasketjuun!
Baah, emmä todellakaan ole semmoisessa kunnossa että saisin paikkoja paskaksi, hyvä kun oman painon saa tällä hetkellä nousee. Mutta varmuudeksi koputetaan puuta *kop kop*.
Toi ranne ny vattuilee, mutta vedetään sidettä kireelle ja hammasta irveen.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Säikähdin, että niitit on loppu ja joudun käveleen varastohuoneeseen hakeen niitä, mutta sitten löytyikin huoneesta. On tää jännää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Säikähdin, että niitit on loppu ja joudun käveleen varastohuoneeseen hakeen niitä, mutta sitten löytyikin huoneesta. On tää jännää.
Näistä sais jo kirjan kasaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Osaan nyt käyttää tätä meidän uutta ajanvaraus systeemiä paremmin kuin se kouluttaja. Meni yht. 1,5 päivää löysäillen ehdotetun neljän sijasta. Vidu että tunnen itteni päteväksi. Varmaan vielä kalahtaa omaan nilkkaan moiset tuntemukset.

Illemmalla meen kampaajalle ekaa kertaa ainakin kolmeen vuoteen!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ja koska mitä ilmeisimmin postimaksukoneen korjaajaa ei saada koskaan tänne paikan päälle niin korjaan sen ite. McGyverkin olis kateellinen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Alan seuraavaksi lukea Asterixia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oon koko lailla fed up with näihin vitun vinkkien tallentamisiin ja taustoittamisiin. Lääh puuh Pentti, työnnä vielä sentti, älä työnnä kahta, muuten repee nahka :kainalofartti:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Laitoin lomaviestin sähköpostiin! Loman alkaminen tosin tuntuu vieläkin täysin epätodelliselta ajatukselta, en taida uskoa ennen kuin huomenaamuna, kun ei tarvitse herätä töihin.

Loma ei tosin ala kamalan iloisissa merkeissä. Mun esikoiskissani, kultapoikani, Maailman Paras Kissa Silppuri poistui keskuudestamme eilen puolen yön jälkeen. Mun sydämeni on särkynyt, vaikka tämä tuntuu edelleen vain pahalta unelta. Vielä sunnuntaina se veti iltapalaa hyvällä ruokahalulla, maanantaiaamuna ei jaksanut enää tulla edes keittiöön ja meni hoidosta huolimatta parissa päivässä niin huonoon kuntoon, ettei jaksanut.

Ensimmäiselle lomapäivälle buukattu valokuvauskeikka hautajaisiin, enkä oikein tiedä, miten saan pidettyä itseni kasassa...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Voi silppuria :( jaksuja!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kiitos molemmille! Se oli vain 8-vuotias. Se sai lääkityksen ja nesteytyksen, mutta näin kävi silti. Me uskottiin, että se parantuisi. En ole yhtään vakuuttunut sen eläinlääkärin ammattitaidosta, joten muiden kissojen kanssa mennään tulevaisuudessa muualle. Se tuntui olevan kiinnostunut ainoastaan siitä, että hoitajat muistavat varmasti laskuttaa jokaisen injektioneulan ja muun. En voi olla ajattelematta, että ammattilaisen olisi pitänyt tietää, että kissa oli niin sairas, ettei sitä voi lähettää kotiin.

En ole Facebookissa tätä asiaa vielä "julkistanut". Teen sen vasta viikonloppuna, kun saadaan Silppuri haudattua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Näyttää siltä, että olen aivan pakotettu rakentelemaan uuden telineen poppivehkeille.
Teinkin vanhasta kevytversion. Olisikohan tuolla ansaittu muutama olut?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voi ei swirl! Osanottoni, tuli minullekin ihan kyynel silmään :cry:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kävin kampaajalla, enpä muista milloin se olis viimeksi ollu noin positiivinen kokemus! Nyt 3 pellillistä pitsaa ja 12 peltiä tälle viikolle on täys! (siis tehtynä, ei syötynä)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

0-3 vierasvoitto, selvä flow-tila päällä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha yks flow tulee puolen tunnin sisään 29 päivää tipatonta heinäkuuta täyteen..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin