Maajnantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niba kirjoitti: Ei ilmeistä olympiatunnelmaa, toisaalta sairaus on aina sairaus..
En mä ole sairas. Tarviin jotain e-pillereitä, etten vahingossa(kaan) ala lisääntyä ja täyttää tätä maailmaa. :D

Niin ja tällä kertaa se ämmä käyttäytyi ihan hyvin ja sain ajan viikon päähän. Varmaan jostain näki, että olen rekisteröitynyt NHS:n sivulle ja voin jatkossa antaa itsekin palautetta kyseiselle praktiikalle. :twisted:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ostin valkoiset farkut. Vasta viime kesänä hankkiuduin eroon edellisistä, mutta nyt tuntui, että kyllähän ihminen sellaiset tarvitsee. Ja olivat -70% alessa. Kävin myös kosmetologilla hemmoteltavana, lähtölaskenta lomaa kohti on alkanut!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Niba kirjoitti: Ei ilmeistä olympiatunnelmaa, toisaalta sairaus on aina sairaus..
En mä ole sairas. Tarviin jotain e-pillereitä, etten vahingossa(kaan) ala lisääntyä ja täyttää tätä maailmaa. :D

Niin ja tällä kertaa se ämmä käyttäytyi ihan hyvin ja sain ajan viikon päähän. Varmaan jostain näki, että olen rekisteröitynyt NHS:n sivulle ja voin jatkossa antaa itsekin palautetta kyseiselle praktiikalle. :twisted:

Onneksi pääsee työterveyteen, vaikka ei se aina sielläkään potkeen mene, ainoastaan jonotus puuttuu kokonaan paitsi ilmoittautuessa joskus, mukavaa käydä töissä ainakin tuosta syystä, notta tarvi arvuutuskeskukseen mennä..
Toisaalta kaikki, Davekin haluaa yksityistää Ameriikan malliin, luovutaan vaan sairausvakuutuksistakin, mitä niitä syrjällään olevia hyysätään?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin