KutinaTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk!

Saatanan paarmat, kutisee vieläkin. Onneksi pakista toinen syöty alue on yön aikana helpottanut, toinen taas pahentunut. Jääkiekkokaudestakin varovaisen odottava kutina. Eilen loppui arpominen ja alkoi odottaminen, nyt ei jaksais odottaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toka!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ELK! Hammaslääkärissä käyty ja koneellinen pyykkiä pesty! Tää ei oo normaalia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti: koneellinen pyykkiä pesty! Tää ei oo normaalia...
Poikkesko ninni kylässä...joo, huono :( Itse naputan aamurapsaa, 40min aikaa luoda jotain virallista ja kankeaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti: koneellinen pyykkiä pesty! Tää ei oo normaalia...
Poikkesko ninni kylässä...joo, huono :( Itse naputan aamurapsaa, 40min aikaa luoda jotain virallista ja kankeaa.
Muista kirjata venttiilinhattuvarkauden tutkintatilanne!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Muista kirjata venttiilinhattuvarkauden tutkintatilanne!
Niitäkin tulee joskus. Yks hauskimmista on vuosien takaa, kun koulun rehtori ilmoitti vahingonteosta. Joku oli juuri ennen ylioppilaskirjoituksia siirrellyt valmiiksi järjestettyjä tuolirivistöjä pois ojennuksesta. Siis jumalauta, eihän tuollainen vaan sovi!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kutinaa? Haaroissa? Mene heti lääkäriiin kulkematta lähtöruudun kautta!
Pari päivää kuin kituuttelisi täällä? Torstaiaamulla lentokentälle ja kokka kohden Berliiniä, taas kerran, nyt näkee sitten matkakohteen totaalisesti selvinpäin, mutta kyllä se tästä..
Hauskinta on viimeksikin vuos sitten kohosi 32 celciukseen siellä ja tunne erilainen kuin tässä rantsukaupungissa jonka rannalla lokinraadot ja pulunpaska haisee.. Luvattu viikonlopuksi kuitenkin 27-28 astetta, joten eiköhän siellä tarkene? Vrt. viikonlopppu Helsingissä 23-25, ettei täälläkään palellu vaikka sattuisi sammumaan pientareelle, go for it?
Helvetin huono näytteenottaja Terveys?talossa, vasen käsitaive on kuin vanhalla narkkarilla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mulla on niin motivaatio pakkasella alkaa selvittämään mitään ohari-keissiä. Ekana kengittävät täältä pois ja sitten pitäisi osata kaikki niinkuin ennenkin, ihan varmasti juu. Pitäsköhän alentaa itsensä lopullisesti kenttähommiin, niin ei tarttis näitäkään paskahommia vääntää.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vähän kutisee juu. Sen verran waffasti poltin nahkani viikonloppuna mökillä.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ostin uudet juoksukengät. Jännittää kuin nuorta varasta, eka lenkki nimittäin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mäkin lopetin varkaudet kun ei niistä suunut enää kiksejä, mutta saamme varmaan kuulla näitä lisää? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Meillä taas maansuru kotona... Melkein kaikilla muksuilla on kännykät, mä en ole vielä tytölle sellaista hommannut. Ei kuitenkaan koskaan pidempiä aikoja kotona, yleensä aika hyvin tiedän missä liikkuu yms. Mut kai täytyy nyt taipua, koska naapuritalossa asuva 5-vuotias tyttökin sai kännykän. Ihan, jotta voi jäädä kaupassa käynnin ajaksi kotiin. Siellä siis yleensä jos pikkuveli ottaa mamman kanssa päikkärit, niin tämä tyttö joutuu olemaan kotonaan sen aikaa. Ei saa tulla pihalle tai kavereilleen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Noin niistä lapsista kasvatetaan kunnon kuluttajia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KutinaTiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sepä tässä. Koitan opettaa lapselle ettei kaikkea tartte ostaa, vaan vain sen, mitä tarvitsee. Mutta kun ympärillä on lapsia, jotka saa kaiken ja hieman enemmänkin, opettaminen on vaikeaa... :(
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin