Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk.

Nukuin pommiin. 3 varttia myöhästyin, kun en ollut ilmeisesti laittanut herätyksiä päälle kelloon.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toka!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Saatiin dyyniin uuz Moccamäster!
Uuu... Grimaldin osakkeet ovat varmaan nousseet pilviin.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Täällä vieläkin väännetään rahasta, urheilusta ja kulttuurista. Jatkakaa. Ehkä se maailma siitä paranee.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:Täällä vieläkin väännetään rahasta, urheilusta ja kulttuurista. Jatkakaa. Ehkä se maailma siitä paranee.
Pillusta tai kullista ei kukaan puhu mitään :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Täällä vieläkin väännetään rahasta, urheilusta ja kulttuurista. Jatkakaa. Ehkä se maailma siitä paranee.
Pillusta tai kullista ei kukaan puhu mitään :)
Niin. Tarkemmin ajateltuna, nykyään täällä puhutaan vain rahasta.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Diddley Bow kirjoitti:Niin. Tarkemmin ajateltuna, nykyään täällä puhutaan vain rahasta.

Nokiastapa!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Palstan nimi tulisi olla rahana.net

euroina.net käy myös.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Palstan nimi tulisi olla rahana.net

euroina.net käy myös.
Tää on ihan booring juu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Palstan nimi tulisi olla rahana.net

euroina.net käy myös.
Tää on ihan booring juu.
No vaihdetaas puheenaihetta. Koska ootte viimeksi päässeet sormella koittaan? Mulla pari viikkoa sitten :ohyeah:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Koska ootte viimeksi päässeet sormella koittaan? Mulla pari viikkoa sitten :ohyeah:
Ja silloinkin vastaanotollasi 60+ naista tutkimusmielessä.

Menin ja hain kouluun, nykerrän tutkinnon sitten töiden ohella. Tavallaan viduddaa tavallaan ei mutta pakko se on tunnustaa itselleen että rakennusalaa ei kestä kroppa (siis olkapäät) eikä tunnu kestävän oikein hengitystietkään. Perhanan laasti- ja muu rakennuspölyn keskellä meinaa pystyä oleen antihistamiineillakaan terästettynä vaikka kuinka oisi pop.

Nyt luvassa lattioiden imurointi ja pesu. Se suoritetaan tämän bändin tahdissa:

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Poikkesin sanomaan, että olen hengissä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:Poikkesin sanomaan, että olen hengissä.
Hyvä!

Just eilen mietin, että missä mennään ja ajattelin, että toivottavasti et enää koko ajan kelaa perintöasiaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:Poikkesin sanomaan, että olen hengissä.
Hyvä!

Just eilen mietin, että missä mennään ja ajattelin, että toivottavasti et enää koko ajan kelaa perintöasiaa!
Kyllä mä sitä koko ajan kelaan. Asianajajanikin on toki lomilla ulkomailla. Joskus unen ja valveen välimailla ei satu ennen kuin painajaisten demonit tulevat. Yritän silloin miettiä jotain neutraalia, kuten avaruusaluksia. Itse vähentänyt alkoholilla sedatoitumista ja joskus syönkin. Nyt ongelma, että 79-vuotias isäni on surun murtamana koko ajan päissään. Äidillähän onkin oxepaminsa. Kitinän kommentit vittuunnutti joten en paljoa jos koskaan tänne mitään laita. Tix/So Hard kumminkin lähettää vedonlyöntipullon.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:Poikkesin sanomaan, että olen hengissä.
Hyvä!

Just eilen mietin, että missä mennään ja ajattelin, että toivottavasti et enää koko ajan kelaa perintöasiaa!
Kyllä mä sitä koko ajan kelaan. Asianajajanikin on toki lomilla ulkomailla. Joskus unen ja valveen välimailla ei satu ennen kuin painajaisten demonit tulevat. Yritän silloin miettiä jotain neutraalia, kuten avaruusaluksia. Itse vähentänyt alkoholilla sedatoitumista ja joskus syönkin. Nyt ongelma, että 79-vuotias isäni on surun murtamana koko ajan päissään. Äidillähän onkin oxepaminsa. Kitinän kommentit vittuunnutti joten en paljoa jos koskaan tänne mitään laita. Tix/So Hard kumminkin lähettää vedonlyöntipullon.
:paijaa:

Sun on tietty hankala päästä yli, jos vanhempansikin ottavat noin raskaasti. Ymmärrän.

Mutta eikö sitä voisi rationalisoida? Tosiasiahan on, että enosi on ko. miehen siittänyt ja kun eduskunta viisaudessaan on tällaisen lain säätänyt ja KKO sitä näin tulkinnut, niin minkäs sille voi. Eli hyväksyä se, mitä ei voi muuttaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Se täällä Oulussa taas vähän ripistelee vettä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Niin, ja tulinko maininneeksi että olen seuraavat 3 viikkoa kesälomalla 8) Kesäleskeilyllä lähtee kun äijä painui suurajoihin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulin risteilemästä, oli harvinaisen heikko keikka. Nyt pitäisi jaksaa purkaa kamat ja vähän lyödä uusia kasaan ensi viikon road tripiä varten. Kiinnostus nolla. Ja huomenna pitäis töissäkin kävästä, hrrr...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paranihan se palli kun näytti vähän voimapyörää ja uhkasi suorilla jaloilla tehtävillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Palstan nimi tulisi olla rahana.net

euroina.net käy myös.
Tää on ihan booring juu.
No vaihdetaas puheenaihetta. Koska ootte viimeksi päässeet sormella koittaan? Mulla pari viikkoa sitten :ohyeah:
No en viittinyt eilen illalla kun oli roiskeläppä edessä. Mutta mua koitettiin monella sormella varren ympäri. Tykkäsin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Kyllä mä sitä koko ajan kelaan.
Menikö suuret tulevaisuudensuunnitelmat uusiksi, kun tuleekin vain miljoona kahden sijaan? Karhukännäys ja nettipoke hautaan asti on downgreidattu karhukänneihin ja nettipokeen hautaan asti? Jos/kun tästä selvitään niin mikä on seuraava helvetti, jota ei kenellekään muulle voisi sattua ja josta kukaan muu ei selviäisi? Vanhemmat? Mätkyt? Pörssikyykky?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: Kyllä mä sitä koko ajan kelaan.
Menikö suuret tulevaisuudensuunnitelmat uusiksi, kun tuleekin vain miljoona kahden sijaan? Karhukännäys ja nettipoke hautaan asti on downgreidattu karhukänneihin ja nettipokeen hautaan asti? Jos/kun tästä selvitään niin mikä on seuraava helvetti, jota ei kenellekään muulle voisi sattua ja josta kukaan muu ei selviäisi? Vanhemmat? Mätkyt? Pörssikyykky?
No esim. se, että kun mä just olin ajatellut pillua antaa, niin en mä kyllä noin persaukiselle. Eikä kyllä varmaan kukaan mukaan. Koskaan. Ikinä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: Kyllä mä sitä koko ajan kelaan.
Menikö suuret tulevaisuudensuunnitelmat uusiksi, kun tuleekin vain miljoona kahden sijaan? Karhukännäys ja nettipoke hautaan asti on downgreidattu karhukänneihin ja nettipokeen hautaan asti? Jos/kun tästä selvitään niin mikä on seuraava helvetti, jota ei kenellekään muulle voisi sattua ja josta kukaan muu ei selviäisi? Vanhemmat? Mätkyt? Pörssikyykky?
No esim. se, että kun mä just olin ajatellut pillua antaa, niin en mä kyllä noin persaukiselle. Eikä kyllä varmaan kukaan mukaan. Koskaan. Ikinä.
Kuinkas vähän Gatille sitten jäi. Olisi hyvä tietää toi pilden saamisen omaisuusraja.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin