Teinix-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Teinix-torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään on auto käytössä, pitää vaan odottaa kuskia. Sitten männään hehtohalpismarkettiin ostamaan auto täyteen viinaa! Eix se o aika teinixii??!?!!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Teinix-torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kreitsu kirjoitti:Tänään on auto käytössä, pitää vaan odottaa kuskia. Sitten männään hehtohalpismarkettiin ostamaan auto täyteen viinaa! Eix se o aika teinixii??!?!!
:jee:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Teinix-torstai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ryhmätyöpari päivällä: "oletko sä kunnossa?"
Mä: "en".

Sama tyyppi äsken ennen esitelmää: "pystytkö sä tähän?"
Mä: "pakko".

Olen omaksunut kaurismäkeläisen lähestymistavan viestiä kuumeflunssaani vaara-alueelle tunkeutuneille kyselijöille. Nyt enää muutama sivu kirjallista selvitystä kasaan ja voin vaipua kipulääkityksen hidastamaan kuolemaani.
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Teinix-torstai

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

Teinix-torstaille sopivaa meininkiä.
Kurssilainen laittaa sähköpostia että sopiiko jos tehdään joko pe iltana 19.30 jälkeen hommia pari tuntia tai sit lauantaina klo 8.30-11.30?


Itse vastasin että ei. Viikonloput menee niinq ihan SIKA kännissä ihqu jee!!111 :D

Oikeasti vain kieltäydyn ylimääräisestä ajattelusta viikonloppuna...Joka on aika teiniXXXXiä. :D
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Teinix-torstai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

SociallyAwkward kirjoitti:
Oikeasti vain kieltäydyn ylimääräisestä ajattelusta viikonloppuna
Tällainen aikataulutus sopisi parhaiten minunkin ruumiinrakenteelleni, mutta valitettavasti johtaisi kieltäytymiseen ylimääräisestä elämästä/nukkumisesta viikolla.

Toinen paskanakki eli kakkamakkara selätetty, se työläämpi olisi vielä suunnittelupöydällä.
Vastaa Viestiin