t0rStAi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: t0rStAi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Joku, jonka ei kannata joutua tappolistalleni, on edelleen velkaa viskipullon.
Alkaako fyrkat loppua?
Tymä!
Eikun Tix/So Hardin kanssa löimme vetoa viskipullosta, ja So Hard oli niin varma, että voittaisin. Eli nyt olisi aika lähettää Jack Danielsia. Tai no, epätoivoinen valitusyritys toki, kunhan lakimieheni ehtii, kiireitä sillä mulkulla. Jos Tix huolehtii että tapan itseni viinalla, niin epäterveellisempäähän tämä Karhu on.

Muuten oloni on vähän parempi, kun ekaa kertaa kolmeen viikkoon söin jotain. Kylpenyt en toki ole neljään viikkoon. Minulla on nyt afron näköinen tukka ja melko rietas parta.
Manaaja

Re: t0rStAi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Etkös sä myös luvannut Tixille viskipullon ellet toisenkin sen tarjoamasta avusta/yhteyshenkilöstä?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: t0rStAi

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Reppu pakattu ja siimat vaihdettu. Loviisan takamettiin ja vene alle. Toivottavasti tulee muutakin kuin kokemusta. Morjens!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: t0rStAi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:^ Etkös sä myös luvannut Tixille viskipullon ellet toisenkin sen tarjoamasta avusta/yhteyshenkilöstä?
EI.
Tix itse luuli, ettei vastapuolella ole mitään juttua, ja itse löi viskipullon vetoa, että voitan.
Tulkinnanvaraista olisiko minun pitänyt lähettää viskiä käräoikeuden ja hovioikeuden voittojeni aikaan. Sellaisesta ei kuitenkaan sovittu, joten odotin lopputulosta. Josta tosin en vielä ole varma, onko lihava nainen laulanut.

Silti nyt olisi TixSoHardin aika lähettää viskiä, jos Jack Danielsia voi siksi sanoa, ja minäpä sanon.

So Hard ei vielä ole varsinaisesti tappolistallani, ja olen kiitollinen avustaan.
En tiedä ukosta kuin kertomansa etunimen, mutta enköhän loputkin selvitä jos whiskeytä ei tule, hehheh. Ja minulla on tosipaha mielentila.
Manaaja

Re: t0rStAi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Ja minulla on tosipaha mielentila.
Voi ei, could've been -opportunistia vituttaa. Saat säälipisteitä tasan 0.
Vastaa Viestiin