NettiKatti Elli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

Oletko vastassa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ihan miten vain :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

.
Kuva Sovittu.
Manaaja

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eikö tää kuollutkaan? Harmillista.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

Täytyy tutustua.
Vaan oletteko aina näin iloisia. Kuva
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kreitsu kirjoitti:Pitäskö perustaa uusi keskustelukategoria, esim. viides kerros... Sinne voisi sitten mennä ihan omalla vastuulla. Ja tämän ketjun voisi siirtää sinne :D
Sisäänpäin lämpiävien palstojen tehokkain ulkopuolisilta suojautumiskeino toki olisi, että kirjautumattomat kävijät pääsisivät lukemaan vain viidennen kerroksen postauksia. Petri, Raija, SA ja Opal (+minä ja McJanne?) toimisivat hyvinä variksenpelätteinä. Herkemmät pakenisivat uskaltamatta ikinä rekkautua.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

.
Kuva

Minä luulen, on pahalainen epäilys, jotta pärjään yksinkin.
Tietenkin kelpaa Apu.
Mutta tässä nimenomisessa tapauksessa ehkä parempi olisi yksin.
Erehdyinkö, mutta minä ihan luulen jotta Sinä kirjoitit minulle Ysävälliisesti.
Voi Hyvänen Aika. Ihan kuin olsi Ihmiselle puhuttu.
Harhaako vain...

.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^^Kauheen negatiivista heti aamusta. En koe kuuluvani mihinkään sisäpiiriin (harva täällä edes chattailee mun kanssa silleen kuin kaikkien muiden!). :)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Opal kirjoitti:.

Minä luulen, on pahalainen epäilys, jotta pärjään yksinkin.
Tietenkin kelpaa Apu.
Mutta tässä nimenomisessa tapauksessa ehkä parempi olisi yksin.
Erehdyinkö, mutta minä ihan luulen jotta Sinä kirjoitit minulle Ysävälliisesti.
Voi Hyvänen Aika. Ihan kuin olsi Ihmiselle puhuttu.
Harhaako vain...

.
Rupean keskustelemaan kanssasi, kunhan lopetat spammaamisen. Tämä ei ole mikään pöytälaatikkorunoilijoiden julkaisukanava. Perusta oma blogi sitä varten.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

.
KuvaChattailisiko minulle, Kreitsi.
Kumpi sinä muuten olet.
Kiltsi ainakin tarkoittaa naista. Siitä päättelen sinunkin olevan
.Minä varmasti vastaan.
En minäkään täällä chattiseuraa näy saavan. Muunmerkkistä kyllä
Asetellaan runoilusta ehtoja. Ties minkälaji ruuneperi itse on.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Opal kirjoitti:.
Asetellaan runoilusta ehtoja. Ties minkälaji ruuneperi itse on.
Oli joku kohta, jota et ymmärtänyt viestistäni?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kreitsu kirjoitti:^^Kauheen negatiivista heti aamusta. En koe kuuluvani mihinkään sisäpiiriin (harva täällä edes chattailee mun kanssa silleen kuin kaikkien muiden!). :)
Äläs nyt, en ainakaan itse ajatellut sitä negatiiviseksi. Ajatuskulkuni meni jotenkin niin, että viides kerros olisi sekopäisille seinillepuhujille, ja sitten tuli mieleen nämä oikeasti sisäänpäin lämpiävät palstat, joilla on vain yksi aloitteleville kirjoittajille tarkoitettu osio ja loput osiot on suljettu. Yhdistelmänä se, että kitinä uudistettaisiin tätä mallia noudattavaksi tsydeemiksi ja että tuo avoin osio olisi samalla myös seinähullujen osio, oli mielestäni ennemminkin koominen rakennelma kuin negatiivista kitinän arvostelua. Minähän pidän kitinästä ja käyn täällä päivittäin, vaikken viime kuukausina olekaan ehtinyt kirjoittaa juuri ollenkaan.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

NuoriDaavid kirjoitti:
Opal kirjoitti:.
Asetellaan runoilusta ehtoja. Ties minkälaji ruuneperi itse on.[/quote

Oli joku kohta, jota et ymmärtänyt viestistäni?
Kuva Oli siinä. En ymmärtänyt yhtään mitään. Sinun ei tarvis selitellä enää.
Minähän olen Seinähullu. Ymmärrätkö.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Opal kirjoitti:En ymmärtänyt yhtään mitään. Sinun ei tarvis selitellä enää.
Jaa? Yleensä, jos toinen ei ymmärrä, kannattaa mielestäni selittää uudelleen.

Eli tämä kitinä on sellainen keskustelupalsta. Tämä ei ole pöytälaatikkorunoilijoiden julkaisukanava.

Joku nyt ymmärsit?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Opalille laitettu kohtelias mutta jämäkkä kehoitus siistiä viestien Gif-helvettiä ja rajoittaa tuota psykoosin rajalla menevää ajatuksen virta-pasteilua muualle kuin tähän ketjuun, jonka siirrän jonnekin sopivamalle osastolle tässä kun jaksan..

Joten, paska jatkukoon täällä, muualla saa nyt loppua.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:jee:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti::jee:
No en mä tiedä, lähtisinkö nyt ihan aplodeeraamaan, mutta on tuossa Hämiksen palstapersoonan ristiriitaisuudessa jotain kiinnostavaa. Kaveri on intomielinen arkipäivän anarkian, kansalaistottelemattomuuden ja viranomaisvastarinnan airut, mutta samaan aikaan kovin kärkäs verkkopoliisi ja kirjoitustyyli-inkvisiittori heti, kun valta annetaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti::jee:
No en mä tiedä, lähtisinkö nyt ihan aplodeeraamaan.
No hämishän on sellainen ankara mutta oikeudenmukainen nettipoliisi, joita me oikeistolaiset laki ja järjestys -miehet tietenkin kannatamme!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti::jee:
No en mä tiedä, lähtisinkö nyt ihan aplodeeraamaan, mutta on tuossa Hämiksen palstapersoonan ristiriitaisuudessa jotain kiinnostavaa. Kaveri on intomielinen arkipäivän anarkian, kansalaistottelemattomuuden ja viranomaisvastarinnan airut, mutta samaan aikaan kovin kärkäs verkkopoliisi ja kirjoitustyyli-inkvisiittori heti, kun valta annetaan.

Mmm, ei, olet käsittänyt väärin. Olen ns. sosiaalisen moderoinnin kannattaja, että jos oikeasti saa useita valituksia yhden kirjoittajan toimista, ja se ne valitukset koskevat sitä, että keskustelusta tulee mahdotonta kun toinen ainoastaan pasteaa GIFfejä ja ties mitä. Ketään ei ole ojennettu mielipiteen johdosta, tai sen esittämisestä, vaan siitä, että kirjoitukset eivät sisällä mitään sisältöä.

Mitä tuossa voi tehdä ? Antaa yhden kusta kaikkien muroihin joka keskustelussa, vai laittaa se yksi ruotuun? Koskaan, en koskaan ole sensuroinut täältä mitään pelkän mielipiteen tai näkökulman takia, vaikka pyyntöjä on tullut useasti. Miksi? Koska se on sitä sananvapautta, sanoa mielipiteensä sensuroimatta, vaikka kukaan ei olisi samaa mieltä ja kys. mielipide suututtaa jokaisen. Mutta, sananvapautta ei ole de-reilata keskustelut asiaankuulumattomalla shaissella.

Kirjoittaja joka kurinpidollisten toimenpiteiden kohteeksi joutui, ei ole antanut mitään sisältöä keskusteluun jossa on "mukana", saati vastannut kysymyksiin, mitä muut ovat kirjoittajalle esittäneet. Kirjoittajan tunnukset ovat edelleen auki, hän saa ottaa osaa normaalisti mihin haluaa, onpa jopa ihan oma leikkikenttä-topikkikin minne floodata, joten banaanista ei ole kyse, vaan jämäkästä kehoituksesta olla sotkematta joka paikkaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:kovin kärkäs verkkopoliisi ja kirjoitustyyli-inkvisiittori heti, kun valta annetaan.
Oliko tämä nyt jokin vitsi? Eihän Kitinää moderoida käytännössä lainkaan. Trollien voimafloodaus on enemmän tekninen toimi kuin sensuuria.
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:kovin kärkäs verkkopoliisi ja kirjoitustyyli-inkvisiittori heti, kun valta annetaan.
Oliko tämä nyt jokin vitsi? Eihän Kitinää moderoida käytännössä lainkaan. Trollien voimafloodaus on enemmän tekninen toimi kuin sensuuria.
No tätä miekin pohdin, että pamppua tulee ainoastaan floodauksesta, ei koskaan mielipiteestä itsestään.

Urpiainen: miten sinä tämän ratkaisisit?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mun mielestäni toi on ihan ok, että pipipäät saavat omat ketjunsa, joihin postata.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Urpiainen: miten sinä tämän ratkaisisit?
Perustamalla työryhmän pohtimaan sitä, että onko kollektiiviseen sisältökritiikkiin reagoiminen enemmän seurauseettinen vai velvollisuuseettinen probleema.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo, onhan tuossa joku sisäinen logiikka. Enkä myöskään ainakaan toistaiseksi ole ilmaissut olevani mitenkään sitä mieltä, että näiden floodaajien kovistelu olisi jotenkin väärin. Mutta en mä silti osaa kuin ajatella, että esim. tämä alla oleva lainaus sopisi ihan pienillä muutoksilla sellaisenaan niiden pikkuporvarillisten nipottajien suuhun, jotka paheksuvat vaikkpa skeittaajien äänekästä touhua kaupunkiympäristössä, urbaania maalaustaidetta suosivia hörhöjä, kitaraa rämpyttäviä puistohippejä, olutta tai herraties mutkikkaampia päihteitä julkisilla paikoilla käyttäviä hörhöjä, tai ylipäänsä normista jotenkin poikkeavaa nuorisoa:
Haemaeraemies kirjoitti:hän saa ottaa osaa normaalisti mihin haluaa, onpa jopa ihan oma leikkikenttä-topikkikin minne floodata, joten banaanista ei ole kyse, vaan jämäkästä kehoituksesta olla sotkematta joka paikkaa.
Saat olla, kunhan olet normaalisti!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

urpiaisen logiikka on nyt todella vaikeaa seurattavaa.
Vastaa Viestiin