Tauno tuuppasi tiistain teille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Turhan aikainen aamuherätys töni töihin ennen aikojaan. Töiden jälkeen sarjajohtajan kaatoon. Syksyn realityhömpät alkavat syksyn tultua, käpertykäähän viltteihinne ja rommitoteilkaa siis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja masa »

Auto huoltoon, vain 3500 kilsaa myöhässä. Odotettavissa levyjen ja palojen uusinta joka kulmaan. Saturaisia menee mutta menköön.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Lomaviikko 2 käynnissä.

Ottanut rennosti, lukenut, sosiaalisoinut, elänyt normi-rytmistä ulkona, eli sanalla sanoen lomaillut. Lauantaina pidettiin kaverin varjo-polttarit, joista tuli isommat bakkanaalit mitä oikeista polttareista.

Hyvä oli pössis, nyt alkaa olemaan kuivilla niistä juhlista. Ensviikolla ois sorvia, mutta vain 5 päivää aamua ja sitten ois taas tasausvapaat. Kyll vuorotuo on joskus aika tosi jees.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Haemaeraemies kirjoitti:Lomaviikko 2 käynnissä.

Ottanut rennosti, lukenut, sosiaalisoinut, elänyt normi-rytmistä ulkona, eli sanalla sanoen lomaillut.
Lomalla on kiva harrastaa jonglöörausta?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näin se kävi pitää mennä jatkamaan unia kotiin..
Onsevaan kumma miten taas petti joillain moottoripyöräilijöillä taas maltti ja taito..
Sain leiman autoon eilen, tein käynnin huoltoon perjantaina, mutta nyt jäämme keräämään rahaa kolmipäähihnan ja muun moottorin kuntoon laittoon 120k huollossa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja elco »

Täällä pidetään palstaa hengissä niban ja xspeden kanssa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olen kierrättänyt hyvää koko päivän. Ja vähän ihastellut Puhakan Joonan pakaroita. Hetki sitten kierrätin lisää, kun ilmoittaudun kahden muun vapaaehtoistyön leireille ja tapahtumiin. Kyllä kohta taivaspaikka aukeaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sivullisille kerrottakoon, että en ole aikeissa tappaa Tix/So Hardia, sellainen ei tulisi mieleenkään. Hyvä tuki ja apu hän. Joskus minua pitkään seuraamaton voi ymmärtää tekstini väärin. Viskin viipyminen vain ärsytti kaiken muun lisäksi. Hmmm... Manaajan kommentti kyllä vituttaa ja raskaasti. Onkos se joku catering-yrittäjä? Missä asuu? :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Gat kirjoitti:Onkos se joku catering-yrittäjä?
Oli tai ei, niin kyllä sä siltä hyvää ruokaa saat ostettua. Sovitte vaan hinnoista ja toimituksista :wink:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voi niin vittu Hans Väliliha aloitti oman kiertueensa Ranskan rannikolla, pitää lähettää käännös hänen isännilleen, jätkä saanut jonkun tähden ja alkaa haukkumaan toisia rengas-tähtiä saaneita isäntiään? Tapaa ihastuttavan E. Häkkisen, jos kysymys on ihastuttavuudesta niin voihan sitä persettäkin kutsua ihanaksi? Kyllä Väliliha voisi muuttaa vaikka Monakoon? Ei taida olla kaverilla rahaa muuttaa. Pitkälle on paperitehtaantyttö päässyt. Vitun tirkistelijä, mitä mä tätä katon? Välilihaa voisi kutsua myös pieniannoksiseksi catering-yrittäjäksi? ;p

Ei taida Puuhakas auttaa Vespaa? Voi olla toiset preferenssit hänellä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja saira »

Kaverin kanssa neljä ämpärillistä aronioita kerätty, kahdessa tunnissa! Kaverin taloyhtiössä kaikki aidat aroniaa, eikä niille ole käyttöä. Ja osa niin kypsiä, et tippuivat maahan. Huomenna sit kuulemma leikkaavat pensaat mataliksi... Enempää ei tosin olis tähän hätään minnekään mahtunut, kaikki pakkaset jo täynnä erilaisia marjoja, kesäkurpitsaa yms. Ja vasta viikon päästä kerkeän tekeen niille mitään.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Hmmm... Manaajan kommentti kyllä vituttaa ja raskaasti. Onkos se joku catering-yrittäjä? Missä asuu? :D
Mua kyllä vituttaa toi sun ikiaikainen ruikutuksesi taas. Sä se et sitten osaa olla mihinkään tyytyväinen. Kuten vaikkapa puoleen miltsiin (tai mitä ikinä se olikin) ilmaista rahaa. Sulle pitäisi sattua elämääsi joku Ihan Oikea vastoinkäyminen että loppuisi toi turha paskanruikutus.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Hmmm... Manaajan kommentti kyllä vituttaa ja raskaasti. Onkos se joku catering-yrittäjä? Missä asuu? :D
Mua kyllä vituttaa toi sun ikiaikainen ruikutuksesi taas. Sä se et sitten osaa olla mihinkään tyytyväinen. Kuten vaikkapa puoleen miltsiin (tai mitä ikinä se olikin) ilmaista rahaa. Sulle pitäisi sattua elämääsi joku Ihan Oikea vastoinkäyminen että loppuisi toi turha paskanruikutus.

Onhan se tosiaan niin, että harva pitäisi puolen miljoona (tjsp) perintöä valtavana onnettomuutena :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Joo, joo, mutta siitä helvetistä minkä poikuus on läpikäynyt ei olisi selvinnyt kukaan muu.

Ainoastaan poikuuden erikoislaatuinen henkinen vahvuus on tuonut hänet läpi harmaan kiven tähän nykyhelvettiin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Tauno tuuppasi tiistain teille

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Ainoastaan poikuuden erikoislaatuinen henkinen vahvuus on tuonut hänet läpi harmaan kiven tähän nykyhelvettiin.

Oikean käden ja karhun voimalla pääsee pitkälle.
Vastaa Viestiin