Bongaa julkkis

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kirjailija Mikko Rimminen bongattu eilen Maunulan kirjastossa. Oli joku esitelmätilaisuus tms. En jäänyt kuuntelemaan... :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Toisenlaiset kaverit-ohjelman (vai mikä se nyt oli) kehitysvammainen muija tuli bongattua eilen kierrätyskeskuksen myymälässä. Yritin puhutella, mutta se ei sanonut mitään... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:Toisenlaiset kaverit-ohjelman (vai mikä se nyt oli) kehitysvammainen muija tuli bongattua eilen kierrätyskeskuksen myymälässä. Yritin puhutella, mutta se ei sanonut mitään... :roll:
Tota noin Homie... mä olen sulle puhe-elimessäkin silleen hienosti kiertäen yrittänyt viestittää, että nuo sun live-ihastukset on jotenkin sub-standard miehiselle runkkarillekin. Minun filosofiani on, että kun en kumminkaan saa haluamiltani misuilta, en suinkaan ala epätoivoisesti penkoa tähteitä. Teoreettisesti minäkin oikein yrittämällä ehkä voisin saada pillua joltain 50-60-vuotiaalta juopuneelta vähä-älyiseltä pubiruusulta. Mutta koska en niitä halua, minusta on kunniallisempaa runkata kotona miettien niitä, joita oikeasti haluaisin panna. DIGNITY!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saastaisia saastaisia ovat, ai niin katsoin peiliin!Vaikka en olekaan seiskan julkkis..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Toisenlaiset kaverit-ohjelman (vai mikä se nyt oli) kehitysvammainen muija tuli bongattua eilen kierrätyskeskuksen myymälässä. Yritin puhutella, mutta se ei sanonut mitään... :roll:
Tota noin Homie... mä olen sulle puhe-elimessäkin silleen hienosti kiertäen yrittänyt viestittää, että nuo sun live-ihastukset on jotenkin sub-standard miehiselle runkkarillekin. Minun filosofiani on, että kun en kumminkaan saa haluamiltani misuilta, en suinkaan ala epätoivoisesti penkoa tähteitä. Teoreettisesti minäkin oikein yrittämällä ehkä voisin saada pillua joltain 50-60-vuotiaalta juopuneelta vähä-älyiseltä pubiruusulta. Mutta koska en niitä halua, minusta on kunniallisempaa runkata kotona miettien niitä, joita oikeasti haluaisin panna. DIGNITY!!
Sivariaikoina SUURI ihastukseni oli kehitysvammainen Eija. :h:

NO DIGNITY!
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Itse tunnen kyseisen sarjan leideistä kaksi, joten katsokin Homie että pysyt kaukana.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Miksi minun pitää pysyä kaukana?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:Miksi minun pitää pysyä kaukana?
Koska olet housuihisi paskova alkoholisti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

AINAINEN väärä luulo täällä. En ole alkoholisti. Korkeintaan vähän enemmän kuin kohtuukäyttäjä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:AINAINEN väärä luulo täällä. En ole alkoholisti. Korkeintaan vähän enemmän kuin kohtuukäyttäjä.
Joopa joo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:AINAINEN väärä luulo täällä. En ole alkoholisti. Korkeintaan vähän enemmän kuin kohtuukäyttäjä.
Joopa joo.
Sarkasmimittarini näyttää punaista. Tehdäänpä aikamuodot selviksi: ENNEN (imperfekti) röpötin paljon. NYkyään (preesens) en enää. En pysty tätä selvemmin (not pun) ilmaisemaan.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Sarkasmimittarini näyttää punaista. Tehdäänpä aikamuodot selviksi: ENNEN (imperfekti) röpötin paljon. NYkyään (preesens) en enää. En pysty tätä selvemmin (not pun) ilmaisemaan.
Se on aika sama miten sä sen ilmaiset, kun kaikki tietää sen olevan hevonpaskaa. No, korkeintaan sen verran tuossa saattaa olla totuutta mukana, että ennen joit kun gattaca, enää ainoastaan helvetisti.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Sarkasmimittarini näyttää punaista. Tehdäänpä aikamuodot selviksi: ENNEN (imperfekti) röpötin paljon. NYkyään (preesens) en enää. En pysty tätä selvemmin (not pun) ilmaisemaan.
Se on aika sama miten sä sen ilmaiset, kun kaikki tietää sen olevan hevonpaskaa. No, korkeintaan sen verran tuossa saattaa olla totuutta mukana, että ennen joit kun gattaca, enää ainoastaan helvetisti.
Älä sinä kirjoita paskaa. Mitä sinä btw tiedät juomisestani? No faktisesti et mitään. Olen kertonut aika järjestään SA:n sanomissa suurinpiirtein joka kerta kun olen käyttänyt alkoholia. Miltäs näyttää? Onko kohtujuomista vai ei?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Gat »

MrM kirjoitti: No, korkeintaan sen verran tuossa saattaa olla totuutta mukana, että ennen joit kun gattaca, enää ainoastaan helvetisti.
No, eivät kaikki voi olla professionaaleja kuten minä. Minultakin vaati yli 25 vuoden putken verran harjoittelua.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Paljonkos Gattis juot? Tai no ei kai se määrä nyt sinällään vaan mihin kuntoon menet kun juot?
Röpötät joka kerta niin paljon ettet jaksa liikkua tai sammut?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ben Zyscowicz (meniköhän sukunimi oikein) bongattu toissapäivänä Mannerheimintiellä keskustassa. Pipo päässä ja hymy naamalla... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Wilma Schilwezki (ent. Hantta Krause) tuli bongattua eilen. Kävelin muijan tatuointiliikkeen (Kampissa) ohi ja kurkkasin sisään... :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homeboy65 kirjoitti:Wilma Schilwezki (ent. Hantta Krause) tuli bongattua eilen. Kävelin muijan tatuointiliikkeen (Kampissa) ohi ja kurkkasin sisään... :oops:
Tässä on oppikirjaesimerkki, miten niitä julkkuja oikein bongataan. Uroteko.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Wilma Schilwezki (ent. Hantta Krause) tuli bongattua eilen. Kävelin muijan tatuointiliikkeen (Kampissa) ohi ja kurkkasin sisään... :oops:
Tässä on oppikirjaesimerkki, miten niitä julkkuja oikein bongataan. Uroteko.
Ammattimies on ammattimies.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kimmo Kiljunen bongattu pari päivää sitten SDP:n vaalimökin luona Lasipalatsin kulmalla. Lähtiessäni pois hän jostain syystä nyökkäsi minulle... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Paavo Arhinmäen tapaaminen eilen. Raitiovaunupysäkillä Helsingin keskustassa. Käytiin sananvaihto, joka meni suunnilleen näin:
- Mitäs Paavo?
- Olen menossa (joku urheilutapahtuma, en muista)
- Mun systeri perheineen asuu muuten sun lapsuudenkodissa nykyään.
- Sehän on kiva. Faija ajattelikin myydä sen jollekin sellaselle jolla on hyvän asunnon tarve. :)
Sitten se astui sporaan...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

HIM-niminen orkesteri matkasi samassa lentokoneessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kari Peitsamo bongattu tänään Kampissa. Käveli kadulla, pysähtyi bussipysäkille. Vilkaisin häntä ohi mennessäni, kävelin ohi ja katsoin vielä perään. Peitsamo katsoi minua ja hymyili leveästi... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti:Peitsamo katsoi minua ja hymyili leveästi... :)
Just tolleen se uskoontulo oireilee.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Niba »

urpiainen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Peitsamo katsoi minua ja hymyili leveästi... :)
Just tolleen se uskoontulo oireilee.
Nii ja kommunismi?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin