Puuttuva Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei puutu enää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onkohan Kitinän historiassa koskaan jäänyt viikonpäiväketju avaamatta?

Yritin eilen katsoa BB:tä.Tuli aivosärkyä ja 20 minuutin jälkeen oli pakko lopettaa. Pikainen analyysi oli, että plöräys katkeria ylipainoisia ämmiä, puolijoukkue puupäisiä puuhelmipoikia ja ennennäkemätön kokoelma täysiä tuulitunnelibarbeja. Gattacalle riittää runkattavaa, ihan nättejä pystytisumisujahan siellä on - niin kauan kun pitävät suunsa kiinni.
Universaali disclaimer.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

No onpas hiljaista... mä sairastan kotona, pää täynnä räkää ja kamala yskä. Aivan persiistä. Huomenna olisi deadlinet kouluun, mutta sain onneksi vähän lisäaikaa, kun ei tässä oikein pääkään pelaa kunnolla. Eikä hermot tahdo riittää videoeditointiin, kun se ei ole mun vahvimpia lajejani. Vielä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Löin naamani lipaston reunaan poimiessani hiusharjaa lattialta. Meillä pitäisi pehmustaa kaikki kulmat tai hankkia mulle kypärä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kuva

En ihan osaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kylän suurin kypärä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Kylän suurin kypärä?
Ja letku letkeä?

Terkkuja Rovaniemeltä! Oli muutama tunti luppoaikaa ja nyt on niin paljon shopattuja vaatteita, että huomenna pitää varmaan ostaa myös matkalaukku. Ensin kuitenkin korruptiodinnerille, tui tui!

Piti vielä kertomani, että kun toissa päivänä juttelin äitini kanssa mahdollisesta kunnallispolitiikkaan hakeutumisesta, niin eilen oli paholainen pudottanut postilaatikkooni demareiden kerjuukirjeen. Apua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Matkalla Jutaksi Jutan paikalle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voisiko palstan moderoimattomuuteen tehdä poikkeuksen tämän yhden multipersoonan kohdalla?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Terkkuja Rovaniemeltä! Oli muutama tunti luppoaikaa ja nyt on uus vuokrattu asunto eläkesuunnitelmaa varten. Huomenna pitää varmaan soittaa sille vuokralaiselle. Ensin kuitenkin kouluun (siis huomenna on eka päivä koulua piiitkään aikaan!), tui tui!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Oliks kivaa? =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:Terkkuja Rovaniemeltä! Oli muutama tunti luppoaikaa ja nyt on uus vuokrattu asunto eläkesuunnitelmaa varten. Huomenna pitää varmaan soittaa sille vuokralaiselle. Ensin kuitenkin kouluun (siis huomenna on eka päivä koulua piiitkään aikaan!), tui tui!
Montas asuntoa sulla on nyt vuokrattuna? Kaksi?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
4 ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:Terkkuja Rovaniemeltä! Oli muutama tunti luppoaikaa ja nyt on uus vuokrattu asunto eläkesuunnitelmaa varten. Huomenna pitää varmaan soittaa sille vuokralaiselle. Ensin kuitenkin kouluun (siis huomenna on eka päivä koulua piiitkään aikaan!), tui tui!
Montas asuntoa sulla on nyt vuokrattuna? Kaksi?
Pahoittelen että en vastannut aikaisemmin, olin mezässä könyämässä. Ja koulussa käväsin kans.

Nyt on 2. 4-5 vuoden päästä seuraava.

Ja koulusta samat fiilikset kuin Suvisella. Prkl orientoitumista. OLEN JO IHAN ORIENTOITUNUT!!!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Puuttuva Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Millainen tuo asuntovuokraeläkesuunnitelman bjisnescase on? Kiinnostaisi oikeasti tietää kun en ole ikuna moista oikeastaan harkinnut.

Paljon ostamasti asunnot ovat maksaneet, paljon vuokra, paljon vastike ja lainanhoitokulut, lyhyen tähtäimen kulut, paljon lainaa/omarahoitusosuutta, paljon jyvitetty pitkän tähtäimen kuluihin, paljonko kuoletusaika asunnolle jne?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin