Perjantai, kylmän kesän loppu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Se oli siinä sitten. Kesä 2012. Musta tuntuu kuin ei olis kesää ollutkaan, vaan keväästä siirrytty suoraan syksyyn.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vielä on kesää jäljellä :hevikaraoke:

Hu taas sorvausta. Vahingosta viisastuneen tänään mennään aivan nollalinjalla.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 31.08.2012 9:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kysymys, miten reagoisitte, jos naapureiden lapsilla olisi todettu täitä tilanteessa, jossa tyttärenne on hyvä sisä/ulkoleikkikaveri täin saaneen kanssa. Meillä tuli ilmi kaksi tapausta samaan aikaan, joista kummastakaan ei meille kerrottu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ ei ole enää kesää jäljellä ja et voi enää löytää ystävää. :)
Vielä 14 tuntia aikaa skorettaa!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kysymys, miten reagoisitte, jos naapureiden lapsilla olisi todettu täitä tilanteessa, jossa tyttärenne on hyvä sisä/ulkoleikkikaveri täin saaneen kanssa. Meillä tuli ilmi kaksi tapausta samaan aikaan, joista kummastakaan ei meille kerrottu.
No olisihan se ystävällistä sanoa, että meidän lapsella on ollut täitä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:No olisihan se ystävällistä sanoa, että meidän lapsella on ollut täitä.
Ja vastuullista.

Kertokaas nyt muutkin, koska kysymys on mulle uusi ja akuutti!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No olisihan se ystävällistä sanoa, että meidän lapsella on ollut täitä.
Ja vastuullista.

Kertokaas nyt muutkin, koska kysymys on mulle uusi ja akuutti!
Kyllä meillä on ainakin tapana ilmoittaa muille leikkikaveriperheille jos muksu on ollut/on kipeänä. Samaan kategoriaan tuo uppoaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kertokaas nyt muutkin, koska kysymys on mulle uusi ja akuutti!
Ei kai siinä aikuisten kannata alkaa riitelemään, jos lapset on kavereita. Voi tietenkin esittää nätisti toivomuksen, että tälläisistä kerrottaisiin mahdollisimman nopeasti ja keskustella täi tilanteesta, eli onko ongelma jo hoidettu vai vielä vaiheessa. Mahdollisesti pitäisi taukoa tapaamisista kunnes täit hoidettu.

Tämä sillä oletuksella, että täit on tapettavissa kohtuullisessa ajassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kesän päättäjäisiä näytettäisiin vietettävän mökkiolosuhteissa + ampumaradalla AR-15, AK-47 ja FN FAL puoliautomaattiversioiden kanssa. Puusaunasta kylmään järveen lienee ihan asiallinen loppu.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niitä täitä kyllä tulee helposti päiväkodista ja koulusta välillä. Kyllä niistä hoidolla eroon pääsee.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:Kesän päättäjäisiä näytettäisiin vietettävän mökkiolosuhteissa + ampumaradalla AR-15, AK-47 ja FN FAL puoliautomaattiversioiden kanssa. Puusaunasta kylmään järveen lienee ihan asiallinen loppu.
:shock:

Älä nyt tee mitään epätoivoista!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En mää täitä sen kummemmin kavahda, yleinen vaivahan tuo. Lähinnä halusin kuulla mielipiteitä asiasta ja ehkä vielä vähän siitä, miten itse toimisitte, jos tiiviin ja lapsirikkaan naapuruston asukkina oma lapsi kantaisi täitä. Informoisitteko asiasta jotenkin naapureille?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En mää täitä sen kummemmin kavahda, yleinen vaivahan tuo. Lähinnä halusin kuulla mielipiteitä asiasta ja ehkä vielä vähän siitä, miten itse toimisitte, jos tiiviin ja lapsirikkaan naapuruston asukkina oma lapsi kantaisi täitä. Informoisitteko asiasta jotenkin naapureille?

Niin. Kyllähän se kohteliasta olisi. Mutta tässä on varmaan joku pelko siitä, että oma lapsi joutuu syrjityksi..
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Niin. Kyllähän se kohteliasta olisi. Mutta tässä on varmaan joku pelko siitä, että oma lapsi joutuu syrjityksi..
Äijä vaan pyörittelee, eikä vastaa. Kyllä mä noi tiedostan. Miten itse siis tekisit?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tottakai kerrotaan leikkikavereiden vanhemmille. Ihan kuten aikuisten tulee kertoa leikkikavereilleen kupista ja satiaisista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Äijä vaan pyörittelee, eikä vastaa. Kyllä mä noi tiedostan. Miten itse siis tekisit?
Et sä nyt oikeasti voi olla noin avuton?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Äijä vaan pyörittelee, eikä vastaa. Kyllä mä noi tiedostan. Miten itse siis tekisit?
Et sä nyt oikeasti voi olla noin avuton?
Meidän tapaukset ovat jo menneet, tulivat jälkikäteen ilmi. Soittelin juuri yhdelle naapurille, jolla on myös pieni lapsi ja kysyin häneltä mielipidettä ja toimenpide-ehdotusta. Lähinnä kyselin sitä, oliko hän samoilla linjoilla, että olisi hyvä keskustella asiasta taloyhtiössä yleisesti ja sopia pelisäännöt - ihan jatkoa ajatellen. Olen hieman yllättynyt ja pettynyt näiden kahden täilapsen vanhempiin, etteivät tulleet mitään sanomaan, vaan kuulin asiasta jälkikäteen näiltä täilapsilta itseltään. Mielestäni mä en ole tässä avuton, vaan päin vastoin pyrin minulle isänä uuden asian tulutua vastaan parhaaseen toimintatapaan, enkä suin päin tee jotain, jota voisin jälkeenpäin harmitella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:kuulin asiasta jälkikäteen näiltä täilapsilta itseltään.

No soita niille ja sano että teidän muksulla on löydetty täitä ja että ovatko he tietoisia alueella jylläävästä epidemiasta. Sitten seuraat trollina reaktioita.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Älä nyt tee mitään epätoivoista!!1
Voisi sitä pahemminkin käydä, esimerkiksi osallistua suviseuroihin, raittiusjuhlille, Maan ystävien vuosikokoukseen tai SDP:n Kallion osaston kokoukseen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lähinnä kyselin sitä, oliko hän samoilla linjoilla, että olisi hyvä keskustella asiasta taloyhtiössä yleisesti ja sopia pelisäännöt - ihan jatkoa ajatellen. Olen hieman yllättynyt ja pettynyt näiden kahden täilapsen vanhempiin, etteivät tulleet mitään sanomaan, vaan kuulin asiasta jälkikäteen näiltä täilapsilta itseltään.
Ei kannata. Ihmisiin joutuu aina pettymään. Voivat ottaa nokkiinsa ja heittäytyä hankaliksi, jos aletaan jotain säännöstöä vääntämään.

Kohtelias pyyntö kasvotusten ilman syyllistämistä olisi mielestäni toimivampi vaihtoehto, jos jotain välttämättä haluaa tehdä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lähinnä kyselin sitä, oliko hän samoilla linjoilla, että olisi hyvä keskustella asiasta taloyhtiössä yleisesti ja sopia pelisäännöt - ihan jatkoa ajatellen. Olen hieman yllättynyt ja pettynyt näiden kahden täilapsen vanhempiin, etteivät tulleet mitään sanomaan, vaan kuulin asiasta jälkikäteen näiltä täilapsilta itseltään.
Ei kannata. Ihmisiin joutuu aina pettymään. Voivat ottaa nokkiinsa ja heittäytyä hankaliksi, jos aletaan jotain säännöstöä vääntämään.

Kohtelias pyyntö kasvotusten ilman syyllistämistä olisi mielestäni toimivampi vaihtoehto, jos jotain välttämättä haluaa tehdä.
En mäkään pidättäisi hengitystä odottaessani, että taloyhtiössä sovittaisiin jostain yhteisistä pelisäännöistä tollaisessa. Tai sopia voidaan, noudattaminen on jo laajempi kysymys.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiitokset kaikille vastanneille. Ei pelkästään siksi, että olen koko lailla samoilla linjoilla ja ajatuksilla asiasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Kesän päättäjäisiä näytettäisiin vietettävän mökkiolosuhteissa + ampumaradalla AR-15, AK-47 ja FN FAL puoliautomaattiversioiden kanssa. Puusaunasta kylmään järveen lienee ihan asiallinen loppu.
:shock:

Älä nyt tee mitään epätoivoista!!1
Ai. Mä luulin, että se ryhtyy kukkaishipiksi ja heittää nuo aseet järveen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Lähen ohranjyväään viikoksi... eikun mökille kalaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai, kylmän kesän loppu

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökille onkikilpailuihin kummitytön kanssa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin