Lihas-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aamulla työpaikan salille äheltämään.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toinen huonosti nukuttu yö nuorimman flunssan vuoksi. Itsellänikin kurkku kipeä ja nukkuminen huonoa. Mutta vittuakos tässä, sorvi laulaa ja paska haisee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päänsärky vaivasi eli huonosti tuli nukuttua. No kahvia naamaan ja antimenoksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kohta sorvaamaan, eikö oo krapulaa. Meinaan pakahtua omaan kunnollisuuteeni!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvä Dave jee! Ja samis, paitsi sorvi käynnistyy vasta puolilta päivin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kuuntelin tuossa yhden naisen puuhailuja ja pakko sanoa, että kyseessä on kyllä sen verran hyytävä petos, että todella toivon ettei miehensä saa koskaan kuulla asiasta. Vitsikkäintä on se, että hänestä ei koskaan arvaisi tuollaista petollisuutta ulkoapäin. Kyllä naisetkin näemmä osaavat :?
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:Kuuntelin tuossa yhden naisen puuhailuja ja pakko sanoa, että kyseessä on kyllä sen verran hyytävä petos, että todella toivon ettei miehensä saa koskaan kuulla asiasta. Vitsikkäintä on se, että hänestä ei koskaan arvaisi tuollaista petollisuutta ulkoapäin. Kyllä naisetkin näemmä osaavat :?
Kerro likaiset yksityiskohdat. Ps. pistä naisen numero yv:llä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti: Kerro likaiset yksityiskohdat. Ps. pistä naisen numero yv:llä!
En halua ottaa riskiä siitä, että joku tunnistaa ko. henkilöt. Kyseessä on (ainakin toivoakseni) harvinainen kuvio. Mikäli valheiden verkko vuotaa jossakin vaiheessa ja päätyvät otsikoihin, niin voin vihjaista, vaikka todennäköisesti et tee naisen numerolla enää mitään siinä vaiheessa!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan voittajafiilis kun saanut jo melkein neliömetrin siivottua parveketta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kolme tuntia Ikea-helvettiä takana. Jeesus että mä vihaan sitä mestaa.
masa

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:^ Minä olen siitä outo että tykkään pyöriä ikeassa (jos maksan vain itse valitsemani tavarat).
Jos ei siellä olisi niin paljoa nuoria opiskelijapimuja silmänruokana se paikka olisi kuin hammaslääkärin vastaanotto neljän viisaudenhampaan kanssa.


No ostin mä uudet tyynyt ja nitä vammasia pussilakanoja joissa ei ole käden reikiä. Ruottalaaset on outoja sano.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Pienillä teräväkärkisillä saksilla voi näpsästi ratkoa ompeleita siitä kädenreikien kohdalta. Ilmainen vinkki ;)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pikainen analyysi reserviläisräiskimisestä:

AR-15 kloonit: Kevyt rekyyli, muovinen fiilis, syöttöhäiriöinen koneisto. Tarkka rynkyksi. Loistava ergonomia.

AK-kloonit: Keskimieto rekyyli, puu ja metalli, SA-INt boretus, hirvittävä hajoama ja tähtäin hyppii kuin kenguru, idioottivarma koneisto. Kömpelöä ladonseinäampumista.

FN FAL: Täyttä patarautaa, hirvikaliiberi, ammuttava kuin mikä. Mestaristeos ja Ampujan ase.

Pystykorva: Äijäkäs ääni, herättävä rekyyli, talvisodan henki, mutta tylsä pulttilukko loppuviimeksi.

Kokonaisuus: Reservilajit/kivääripractical rokkaa ja pyyhkii haulikkolajeilla lattiaa. Voipi olla, että tähän huusholliin tulee joku AR-klooni punapisteellä joku kaunis päivä. FAL on reilulla marginaalilla munakkain vekotin mitä olen koskaan päässyt kokeilmaan, mutta patruunakustannus on aika raju säännölliseen treeniin. Harmittaa ettei kokeillut aiemmin näitä lajeja. Pitänee soitella komisario Palmulle, että kauanko pitää reenata että saa luvat omiin.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Pikainen analyysi reserviläisräiskimisestä:tähän huusholliin tulee joku AR-klooni

Susta tuli juuri urpiaisen kaveri. Se rakastaa reserviläisajattelua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:Pystykorva: Äijäkäs ääni, herättävä rekyyli, talvisodan henki, mutta tylsä pulttilukko loppuviimeksi.
Sano mitä sanot, mutta minä tykkäsin. Ammuin melkein yhtä pienen kuvion intissä kuin sillä virallisella (avotähtäimisellä) tarkkuuspyssyllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Pystykorva: Äijäkäs ääni, herättävä rekyyli, talvisodan henki, mutta tylsä pulttilukko loppuviimeksi.
Sano mitä sanot, mutta minä tykkäsin. Ammuin melkein yhtä pienen kuvion intissä kuin sillä virallisella (avotähtäimisellä) tarkkuuspyssyllä.
No, se "virallinen" AK-versio ilman sarjatulta oli repertuaarissa ja oli illan tylsin puolari. Mä oon kyllä pystykorvalla ampunut aika lailla siviilissäkin, ja metsästyskiväärini on miljardi kertaa parempi. Vertailu oli se pointti, AK-kloonit jäi pahnan pohjille. Kaikki oli silti hauskoja.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:No, se "virallinen" AK-versio ilman sarjatulta oli repertuaarissa ja oli illan tylsin puolari.
Ilman tarkempia speksejä niin en osaa yhdistää tätä, valitan vajavaisuuttani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kunhan nyt ette liikaa noista aseista innostuisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kunhan nyt ette liikaa noista aseista innostuisi.
Miten aseista tai ylipäänsä mistään muustakaan harrastuksesta tai mielenkiinnonkohteesta innostutaan liikaa? Silloin kun nukutaan niiden vieressä puoliskon sijaan?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kunhan nyt ette liikaa noista aseista innostuisi.
Miten aseista tai ylipäänsä mistään muustakaan harrastuksesta tai mielenkiinnonkohteesta innostutaan liikaa? Silloin kun nukutaan niiden vieressä puoliskon sijaan?
No vissiin riittää, että kirjoittelee lyhyen viestin keskustelupalstalle.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Lihas-lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:No ostin mä uudet tyynyt ja nitä vammasia pussilakanoja joissa ei ole käden reikiä. Ruottalaaset on outoja sano.
Mitävittua? Nehän pitäs kieltää lailla. Ei voi tajuta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin