Sunnuntai, silvuplee!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Sunnuntai, silvuplee!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sorvilla. Ei väsytä niin paljon kuin parina edellisenä aamuna. Yön katkaisi vain yksi parin tunnin flunssaserenadi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sunnuntai, silvuplee!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai, silvuplee!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hienoa, että joku kirjoitti väliin, niin kehtaan taas kirjoittaa. Itse asiassa eihän mulla ollutkaan mitään sanottavaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai, silvuplee!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan mainion kapulan onnistuin hankkimaan täysin vahingossa, mutta nyt kyllä haluaisin eroon siitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai, silvuplee!

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, sairaskohtauksia, niiden kehyskertomuksia ja tehtävärastien toteutuksia miettimässä. Yllättävän vaikeaa keksiä erilaisia tarinoita tai edes sopivia sairaskohtauksia! Muuten aivan loistava kurssi, hyvää porukkaa ja todella paljon hyviä ja uusia juttuja, mitä ideoida eteenpäinkin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin