Kimeä-ääninen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kimeä-ääninen tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon närästellyt itseltäni äänen matalaksi, joudun passaamaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kimeä-ääninen tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva

what's up white boy?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kimeä-ääninen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joku intialaisäijä peruutti Lidlin parkkikselle kylkeen. 1h 20 min odoteltiin poliiseja, kun ei myöntänyt syyllisyyttään. Sitten lopuksi paikalle pelmahtaneen auton omistajan vääntämisen johdosta suostui tänä cyrryjamppa aiheuttajan rooliin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kimeä-ääninen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suvinen kirjoitti:Keksikää mulle tekemistä. Mielellään deadlinella varustettua.
Liesituulettimen suodattimen ja kodin kaikkien ilmahormien puhdistaminen. Aikaa 1,5h.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kimeä-ääninen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Keksikää mulle tekemistä. Mielellään deadlinella varustettua.
Liesituulettimen suodattimen ja kodin kaikkien ilmahormien puhdistaminen. Aikaa 1,5h.
Nokitan tyynyhuollolla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kimeä-ääninen tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kampaajani(parturinomistajatar) sanoi minulle tänään aivan yllättäen että hanki vaimo, mistä niitä saa? Vai tarkoittiko hän itseään? Elämä on vaikeaa ilman vaimoakin. Sanoi vielä pois lähtiessäni että olen komeannäköinen. No, mennään näillä. Kuka noista ämmistä ottaa selvää? En joka tapauksessa ole valmis tekemään asian eteen mitään. :napu:
En ainakaan naimisiin mene any case, säästää aina eroamisen vaivan, koska kukaan voi merkitä niin paljon? 45 rapsahtaa mittariin tällä viikolla mutta mitäs siitä, kaverit mankuu jotain synttäreitä, kylmää. Rarjoan ehkä viinaa kun sitä riittää, itse tyydyn veteen.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin