Gradukeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei toki. Mutta voin näin sisäpiirin tietona kertoa, että kaikki niissä lääkäri-sarjan pokkareissa ei ole totta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Ei toki. Mutta voin näin sisäpiirin tietona kertoa, että kaikki niissä lääkäri-sarjan pokkareissa ei ole totta.

Lääkärit eivät testaakkaan nättien naispotilaiden terveyttä imemällä niiden nännejä?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Eli se ei toimittanut sulle treenejä helpottavaa hemohessiä. Se paskiainen!! Eroa siitä!!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ja unohtu, mulla on kaikki Peukaloisen Retket sarjikset kanssa :) Löyty samalta hyllyltä Yöjuttujen kanssa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exsu kirjoitti:Mä luin lapsena lääkäri -sarjaa, ja katsokaa mihin se johti!

Mä luin lapsena kaiken minkä käsiini sain ja katsokaa mihin SE johti! :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No nyt tää ketju huutaa jo kuvia!!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikettiin Turvallisuusmessuilla. Ei oikein mitään annettavaa. Reissun kohokohta oli rallisimulaattori, joka oli läheisessä hallissa. Otettiin Ouninpohja haltuun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Käyty heittämässä päivällisristeily Helsingin saaristossa. Kalalajitelma oli pettymys, pihvi ihan ok, mutta omenapiiras oikein maukas.

Ja takaisin sorvinpyörittelyyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Poikettiin Turvallisuusmessuilla. Ei oikein mitään annettavaa. Reissun kohokohta oli rallisimulaattori, joka oli läheisessä hallissa. Otettiin Ouninpohja haltuun.
Olis kannattanut säästää toi visiitti Lahteen, sillä niillä messuilla on nähtävää. Minä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti:
Kauhusarjiksia oli ainakin 70-luvulla Kauhu, Shokki, Vampirella ja Frankestein & Ihmissusi.
EDIT: Ihmissusi & Frankestein.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Testailua.

<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify: ... cgtcY1bekI" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Ei vissiin onnistunut. :P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bhven kirjoitti:Testailua.

<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify: ... cgtcY1bekI" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

The lack of HTML in phpBB3 is for security, we don't allow MODs altering phpBBs security and linking to them is not the best idea. Custom BBCodes are the way to do what you need to in phpBB3.

Tahi sitten ihan vaan linkki.
http://open.spotify.com/album/10oGgzMJu90scgtcY1bekI
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jos tuo ylläpitopuoli ei ois rikki, niin spotifylle vois lisätä jonkun youtube-tagia - vastaavan virityksen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti:Testailua.

<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify: ... cgtcY1bekI" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
No eihän tänne saa käyttäjä muutenkaan HoTMäLsää kirjoittaa. Muuten olen unohtanut vissiin kaiken. Siis miksi tuon pitäisi olla iframen sisällä?

Itse tänään peseydyin ekaa kertaa neljään viikkoon ja kävin parturissa. Koska olin kännissä, vanhempani kuljettivat minut sinne kauppareissullaan. Minua ennen tuolissa istui tyypillinen nuori metroseksuaalipuppeli, korvarengas ja kaikki. Käytti viisi minuuttia minun ajastani peilailemalla lopputulosta, vaatimalla pikku muutoksia ja tietyn tyyppisiä homogeelejä. Feikkihomot tulisi ampua!!

Itselläni olisi ollut kuin afro, mutta onneksi tukka märkänä se ei niin näkynyt. Ohjeistin ohentamaan paljon yli ohjesäännön ja muuten 70-luvulta asti käyttämäni tyyli. Vähän korvien päälle, niska rajalla lyhyeksi ja jakaus. Misu sanoi, että eipä keneltäkään muulta olisi uskaltanut niin paljon ohentaa, mutta minulla riittää ja on taipuisa tukka mikä lisää paksuuden vaikutelmaa. Naamakarvojani kielsin kommentoimasta, itse olin saksinut ne jo mahdollisimman lyhyeksi.

Kauhukseni huomaan, että ennen melkein musta tukkani näyttääkin nyt semiharmaantuessaan keskiruskealta :shock:
Homeboy65 kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Kauhusarjiksia oli ainakin 70-luvulla Kauhu, Shokki, Vampirella ja Frankestein & Ihmissusi.
EDIT: Ihmissusi & Frankestein.
Minä muistan nimenomaan "Frankenstein ja Ihmissusi". Ja unohdit "Draculan".
"Shokki" oli paras.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Gradusemma oli innostava, nyt mulla on taas järjellinen aihe jota työstää. Tai ei nyt suoranaisesti aihetta, mutta paljon ideoita ja kova kannustus mennä sinne, mikä parhaalta tuntuu. Eli hyvä tilanne kaikenkaikkiaan! Pitää vielä pyöritellä hieman tuota teemaa, mutta kunnianhimoinen suunnitelmani on palauttaa marraskuussa jo ainakin jonkinlainen dispositio ja tutkimussuunnitelma.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Gradusemma oli innostava, nyt mulla on taas järjellinen aihe jota työstää. Tai ei nyt suoranaisesti aihetta, mutta paljon ideoita ja kova kannustus mennä sinne, mikä parhaalta tuntuu. Eli hyvä tilanne kaikenkaikkiaan! Pitää vielä pyöritellä hieman tuota teemaa, mutta kunnianhimoinen suunnitelmani on palauttaa marraskuussa jo ainakin jonkinlainen dispositio ja tutkimussuunnitelma.
Mitens se vertaistukiryhmä epäonnistuneille graduntekijöille jaksaa :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Itse tänään peseydyin ekaa kertaa neljään viikkoon
Eikö kroppa rupea jo kutiamaan tuollaisesta? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti:Itse tänään peseydyin ekaa kertaa neljään viikkoon
Eikö kroppa rupea jo kutiamaan tuollaisesta? :?
Sileäihoinen nisäkäs ei pesua kaipaa, sanoi Linkolakin vastikään Hesarin haastattelussa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti: Itse tänään peseydyin ekaa kertaa neljään viikkoon
Eikö kroppa rupea jo kutiamaan tuollaisesta? :?
Taisikin olla kuusi viikkoa, en vain kehdannut sanoa. Samoissa kalsareissa ja sukissa lisäksi. Sikäli parturissa käynti oli raskas projekti suihkuineen ja puhtaine vaatteineen. Verrokkina siellä vielä se nuori metroseksuaali.

Niin ja ei kutissut.
Se niinkuin kuivuu ja karisee lahkeiden kautta maahan. Kuivuessaan lakkaa haisemasta.
Ellei hikoile, ja minähän krapulassa hikoilen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minulle maksimiaika olla peseytymättä on kai viikko. Viimeistään sen jälkeen olo käy niin epämiellyttäväksi että on hienoa mennä suihkuun. :suihku:

P.S. Ihmetyttää btw tuon suihkuhymiön olemassaolo... :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onhan se hienoa kun palstan denat vertailee keskenään housuunpaskomista ja hygienian heikkoutta. Saisko tähän vielä jonkun oksennuskatsauksen ja maksa-arvovertailun niin alkaa olla kaikille satunnaisille lukijoille hyvää raittiuskasvatusmatskua.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Onhan se hienoa kun palstan denat vertailee keskenään housuunpaskomista ja hygienian heikkoutta. Saisko tähän vielä jonkun oksennuskatsauksen ja maksa-arvovertailun niin alkaa olla kaikille satunnaisille lukijoille hyvää raittiuskasvatusmatskua.
No tänä aamuna oksensin (krapula) ja huomasin että kas, eilen illalla olin syönyt ryynimakkaraa... :beer: :swirl: :barf:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Gradukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Bravo!

Hienosti vedätte.
Vastaa Viestiin