Roolimalli Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

KuvaKuvaKuvaKuvaKuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuskaisen päivän alku työpisteellä. KAHVIA!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Yö sujui rattoisasti koiran ripuloinnin parissa. Tänään ajelen pirteänä päiväretkelle psykiatriseen sairaalaan. Pitänee vähän skrapata, että pääsee uloskin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Stifler's mom:ko se siellä muni tänä aamuna jäken rampissa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Uuden pesukoneen valinta on vaikea, ei hirveästi rahaa viitsisi mutta ominaisuudet ja pesuluokat ja kaikki ja viivätetty käynnistys, kun on tälainen uraohjus not, mutta käsittämättömän kätevä, voi harrastaa ja työtä tehdä vapaammin kun ei tarvi päivystää ja kun ei ole pesijääkään täyttämässä :suihku: ja tyhjentämässä konetta..

Stfler's mom = Anal botox
Viimeksi muokannut Niba, 11.09.2012 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On niin himputin vaikea päättää mihin mennä lounastamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ostin 1,15€ kolme kanin koipea ja maustoin ne original Blair's Death Saucella, eiköhän nälkä helpota tai ruokahalu kaikkoa? SynttärilahjaLAhja
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Stifler's mom:ko se siellä muni tänä aamuna jäken rampissa?
Joo!! Olin puhelimessa ja join toisella kädellä RedBullia. Katoinkin, että kuka raivokas mersumies siellä puhisi takana. Mutta sähän jäit jonnekin? Nyt mulla on alla sellanen avaruusalus, etten ainakaan tällä viikolla muni sun edessä enää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Stifler's mom:ko se siellä muni tänä aamuna jäken rampissa?
Joo!! Olin puhelimessa ja join toisella kädellä RedBullia. Katoinkin, että kuka raivokas mersumies siellä puhisi takana. Mutta sähän jäit jonnekin? Nyt mulla on alla sellanen avaruusalus, etten ainakaan tällä viikolla muni sun edessä enää.

Ajelit about 150 km lasissa ja mä tulin vaan 140 lasissa. Olit sit Keravan rampissa kun vedin sun ohi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Stifler's mom:ko se siellä muni tänä aamuna jäken rampissa?
Joo!! Olin puhelimessa ja join toisella kädellä RedBullia. Katoinkin, että kuka raivokas mersumies siellä puhisi takana. Mutta sähän jäit jonnekin? Nyt mulla on alla sellanen avaruusalus, etten ainakaan tällä viikolla muni sun edessä enää.
Ajelit about 150 km lasissa ja mä tulin vaan 140 lasissa. Olit sit Keravan rampissa kun vedin sun ohi.
Jep, vein auton korjaukseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Läksiäisjuhlat olivat liikuttavat ja hauskat, tunnelma lämmin ja tiivis (saunaosasto kymmenelle jonne oli tunkeutunut 15 ihmistä) ja maljapuheita pidettiin useita. Itsekin taisin lätistä ainakin vartin verran yliaikaa, ja läksiäislahjaksi saatu kello (!!!) sai kyllä montun tipahtamaan auki. Yössä edettiin jämäporukalla suunnilleen ainoaan maanantaina auki olevaan kuppilaan, jossa häiriköitiin tuttua tiskijukkaa innokailla biisitoiveillamme tappiin asti. Kotona laitoin näppärästi puhelimen äänettömälle ennen nukkumaan menoa, jonka seurauksena heräsin ovikellon rimputukseen puoli kahdelta äitini tuodessa muksua kotiin. Vaivaiset kymmenen vastaamatonta puhelua odotteli kännykässä. Good game!

Ei oo krapula, nälkä vain.

Mitäs sulle on tapahtunut kun et enää munaile mitään. Tylsä tavis.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Päästivät ne uloskin, ei hätää. :D
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: (saunaosasto kymmenelle jonne oli tunkeutunut 15 ihmistä) ja maljapuheita pidettiin useita..
Olitko siis sinäkin nakuna ja kännissä sekasaunassa, vaikka mustan kirjani mukaan et edes pelkästään naisten yhteissaunoista pidä? Miten pääsisin saunaan sinun ja muiden kitinämisujen kanssa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hupsista, aloin juuri kasvatustieteiden opiskelijaksi. Mitenhän mulle käy...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:[ Miten pääsisin saunaan sinun ja muiden kitinämisujen kanssa?

Peseytymällä joka päivä, ajamalla partasi, harjaamalla hampaasi, käymällä parturissa, hankkimalla duunin ja lopettaessasi kodittomalta näyttämisen sun saumat paranee oleellisesti. Siitäkin on vielä aika pitkä matka selänpesijän toimeen, mutta voithan aina tarjota tytöille illan saunoineen safkoineneen juomineen ja hotellimajoituksineen, niin ehkä saunan ovi voisi siolloin jo raottua. Ehkä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: (saunaosasto kymmenelle jonne oli tunkeutunut 15 ihmistä) ja maljapuheita pidettiin useita..
Olitko siis sinäkin nakuna ja kännissä sekasaunassa, vaikka mustan kirjani mukaan et edes pelkästään naisten yhteissaunoista pidä? Miten pääsisin saunaan sinun ja muiden kitinämisujen kanssa?
Niin siis meidän porukassahan oli vain naisia. Ja kyllä, olin kännissä ja nakuna saunassa muiden tyttöjen kanssa. Ole hyvä!
Runkkaan tuota ajatellessa. Sinulla on hyvä persoonallisuus, älyä ja huumorintajua, hyvä runko ja peppu ja söpö nenä, mutta oliko siellä saunassa pikkupystytisuisiakin misuja ihan nakuna? Teini-ikäisiäkin? Saippuoitteko toisianne?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Hupsista, aloin juuri kasvatustieteiden opiskelijaksi. Mitenhän mulle käy...
Synnytit lapsen? Kasvatustieteet ovat vähän kuin sonta, haisevat vain pahemmalle.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Hupsista, aloin juuri kasvatustieteiden opiskelijaksi. Mitenhän mulle käy...
Synnytit lapsen? Kasvatustieteet ovat vähän kuin sonta, haisevat vain pahemmalle.
No en hitossa! Hajusta en tiedä, palaan asiaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Roolimalli Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Aaaarghhh, kuinka mä oon voinu unohtaa matemaattisen logiikan totuustaulut kokonaan?! Pitäis pikaisesti kaivaa asiat taas takaraivosta, ku nyt hiukan tarvittais taas...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin