iPhone keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: iPhone keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Georgina kirjoitti:vittu ko vituttaa. Väsytys ja ärsytyskynnys on niin yli että kaikki ärsyttää. Pitäis päästä erakoksi pariksi kuukaudeksi. Sen sijaan kysyin töissä voinko tehä vähemmän tunteja jolloin pomo kysy että onko sulla burn outti :D
Liittyy naisilla lähes poikkeuksetta sperman puutteeseen. Raukat eivät vielä edes tajua sitä, onneksi minä kerron.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: iPhone keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Riemumieli kirjoitti: Liittyy naisilla lähes poikkeuksetta sperman puutteeseen. Raukat eivät vielä edes tajua sitä, onneksi minä kerron.
Joo, en kyllä olis tota hoksannut!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: iPhone keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Liittyy naisilla lähes poikkeuksetta sperman puutteeseen. Raukat eivät vielä edes tajua sitä, onneksi minä kerron.
Joo, en kyllä olis tota hoksannut!
Virkamiehen sanaan voi luottaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: iPhone keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon ehkä sitten jo turtunut, sillä ei vituta yhtään!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: iPhone keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lupasin itselleni viimeviikolla, että vedän yhden leuan aina kun käyn vessassa työpaikalla. Käyn nykyisin aika harvoin vessassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: iPhone keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Pusäköinninvalvontakeskustelun ja uutisoinnin innoittamana kävin ruksimassa markkinointi- ja osoitteenluovutuskiellon Trafin sivuilta.

http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi ... index.html
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: iPhone keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Liittyy naisilla lähes poikkeuksetta sperman puutteeseen. Raukat eivät vielä edes tajua sitä, onneksi minä kerron.
Joo, en kyllä olis tota hoksannut!
Virkamiehen sanaan voi luottaa!
no tätä ei kyllä täällä töissä voi sitte ratkasta... Voiko se vitutus lientyä myös muilla keinoin ko ihan niinkö se olis vähän helpottanu ton yhen työhomman selviämisen myötä? vai onko tääki naisellista kuvittelua?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: iPhone keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Ai niin! Ja NHL 13 julkaistaan tänään! Tosi kova päivä :)
Tuuleekin vasta huomenna :(
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: iPhone keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Riemumieli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:vittu ko vituttaa. Väsytys ja ärsytyskynnys on niin yli että kaikki ärsyttää. Pitäis päästä erakoksi pariksi kuukaudeksi. Sen sijaan kysyin töissä voinko tehä vähemmän tunteja jolloin pomo kysy että onko sulla burn outti :D
Liittyy naisilla lähes poikkeuksetta sperman puutteeseen. Raukat eivät vielä edes tajua sitä, onneksi minä kerron.
Sitähän tämä fiilis on! Nyt tekisi terää saada alakautta spermaa huuhtomaan sisuskaluja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin