Laiska lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Pitäisi pitäisi, mutta ei jaksa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mietiskelen lähtisikö Habitareen vai luuseroisiko koko päivän. Ehtiihän sinne huomennakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Mietiskelen lähtisikö Habitareen vai luuseroisiko koko päivän. Ehtiihän sinne huomennakin.
Meet lenkille ja salille, luuserifiilis katoaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En taida viidettä kertaa tällä viikolla salia. Lenkille voisi kyllä suoriutua. Tai sitten kaljaa kunhan kattilahylly on rakennettu valmiiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Liikunta on yliarvostettua..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Laiskottaa ja vituttaa edelleen. Siitä huolimatta tai juuri siksi voisi vetästä jonkun kevyen lenkin. Voi sitten iltasella hyvällä omallatunnolla vetää peppukännit.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti: Voi sitten iltasella hyvällä omallatunnolla vetää peppukännit.
Tampooni kossuun ja aanukseen?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Mistäs arvasit, työnnän koko paketin sinne!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kreitsu kirjoitti:Laiskottaa ja vituttaa edelleen. Siitä huolimatta tai juuri siksi voisi vetästä jonkun kevyen lenkin. Voi sitten iltasella hyvällä omallatunnolla vetää peppukännit.
Vierailit unessani viime yönä. Olimme unessa mukelon kanssa katsomassa soolobalettiesitystä jossain pienessä teatterissa, ja sinä olit tämä soolotanssija. Ensimmäisen näytännön lopussa pyysit, että joku yleisöstä kävisi ostamassa sinulle tauolla sukkahousut toista näytäntöä varten. Tauolla katselin, ettei yksikään yleisöstä ollut aikeissakaan lähteä ulos, joten päätin sitten käväistä viereisessä sukkahousukaupassa ostamassa kaipaamasi sukkikset. Jotenkin sitten kuitenkin siellä kaupassa minua alkoi harmittaa, että minun yksin piti laittaa rahaa likoon esitystä varten ja koko muu yleisö siipeilisi, joten päätinkin vain ostaa kaupasta itselleni sellaiset merenneitomalliset sukkikset, jotka olivat yhtä lahjetta ylhäältä säärten puoliväliin asti ja jatkuivat vasta siitä alaspäin normisukkiksina. Hintaa luomuksella oli 70 euroa ja ne olivat ihonväriset ja hopeankimalteiset.

Toisen näytöksen alussa homma sitten meni poskelleen. Minä ja mukelo istuimme toisella rivillä ja ensimmäinen rivi oli ilman katsojia, joten väkisinkin näit lavalta kädessäni olevan sukkahousupaketin. Oli ihan luonnollista, että oletit minun ostaneen sen sinulle, ja kun kävit hakemassa sen minulta esitystä varten, en kehdannut ruveta selittämään ettei se ollutkaan sinulle, etenkään kun kenelläkään muulla ei ollut sukkiksia tarjolla. Niinpä ojensin paketin, vaikka aavistinkin ettei siitä voisi seurata mitään hyvää. Sinä puit sukkikset päällesi ja aloit tanssia. Tai siis yritit, sillä baletin tanssiminen jalat yhteen liimattuina oli teknisesti täysin mahdotonta, täysillä venyttämällä sait polvet korkeintaan 10 sentin etäisyydelle toisistaan. Ei spagaatteja, ei ojennuksia, ei edes piruetteja, vaan outoa nykimistä paikallaan. Siinä vaiheessa mukelo kysyi kovaan ääneen: "Miksei se enää tanssi?", ja koko yleisö kääntyi tuijottamaan minua, sinusta nyt puhumattakaan. Painoin otsani ensimmäisen rivin penkkiä vasten, ettet olisi nähnyt minua.

Onneksi sentään pelastit tilanteen riisumalla sukkikset ja tanssimalla paljain jaloin. Minä olisin halunnut selittää, että jos olisin tuonut sukkikset sinulle, ne olisivat olleet perinteistä mallia ja sähkönsiniset, mutta näytöksen jälkeen et ollut enää tavoitettavissa.

(Urpiainen: Luulen, että tämä on unikitinäanalogia eilisestä dialogistani Kreitsun kanssa.)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tein ihan järjettömän hyvää kanttarelli-soijakaalilaatikkoa. Söin tietysti ihan liikaa. Sitten vähän rötväystä, ja kohta koiruuksien kanssa lenkille. Leppoisa lauantai, siis!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laiska lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

prosessi kirjoitti: ...sukkahousut...
:D En siis ole ainoa, joka näkee pimeitä unia :D Jotain osuvaa tuossa kyllä on, sillä olen sukkahousufriikki ja merkillä on väliä. Mitään parin euron ellejä en käyttäisi!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin