"Stadiarskasta" nyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Manaaja kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Jännittävä tuo dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
Minusta "saatanan rasittava" saattaisi kuvastaa tuota vieläkin paremmin.
Samaa mieltä. En ole vielä koskaan norannut ketään Kitinässä mutta nyt alkaa olla lähellä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiukkutipu kirjoitti:Jännittävä tuo dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
Oho, noin hienoa minusta ei olekaan sanottu pitkään aikaan, kiitos ärtsy birdie! :h: (älä punastu vaikka annoinkin sulle sydämen) Meidänkin pitäisi tavata nokakkain joskus! Mutta upea uusi arvonimeni dissosiatiivinen... varmaankin muuttuisi tylsemmäksi arvonimeksi...

MUTTA ihan tosissaan... mun tarkoituksenani ei tosiaankaan ole rasittaa ketään, mutta minun tuntuu olevan mahdoton saada useita uskomaan etten ole ollut Opal ja Juuli ja ystäväni Maikku nuo pari alkujuttua sepusti itse. Se on nyt vain tosiasia. Opalin ja Juulin kirjoituspaikan saisivat palvelimenomistajat sanoa, etten mä joudu ihan tähän valehteluvaloon...

Ei se hauskaa olisikaan kenellekään, jos luulee, että joku valehtelee ja vain jatkaa valhettaan. En minäkään näe siinä hauskaa, joten sitä en tee.
Ja minua taas rasittaa se, että saan ansiotonta arvoa narraajana. Tietenkin!

On eri asia, jos tyylini muuten ärsyttää joitain tai jotakin tunnetusti- se on toki toinen asia!

Mutta koetetaan jatkaa mukavissa tunnelmissa. Niinhän tässä on männytkin!

Rauhaa rajalle vaan enemmän! :on:

Arskalainen Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:Ymmärtääkseni Arskan multinikkien lokaation on jo ylipidon puolesta otettu kantaa, joten yllä esitettyä on pakko pitää epäuskottavana.

Positiivista sen sijaan oli se, etten saanut aivosärkykohtausta vaikka vahingossa painoinkin TÄSTÄ nappia.
Ylipito havaitsi, että Maikun teksti tuli jostain samasta piiristä kuin minun ja ei ihme olekaan, koska hän postasi minun koneelta eikä missään tapauksessa halunnut mitään muuta, varovainen kun on. Hänhän ei halua edes K-kaupan plussakorttia käyttää kun ei halua mihinkään rekistereihin! Tämänhän olen nyt kertonut multibiljoonamiljoonakolmetoista kertaa!

Mutta jos ylipito on jossain sanonut, että Opal ja Juuli olisi minä tai siis mun koneelta, niin silloin se ei voi pitää paikkaansa. Ellei hän ole minun naapurini ja ei kai silloinkaan...?

Mä oikeastaan olen tähän asti hieman sisäänpäin naurahtanut tällaisia "päänsärkyjä Stadinarskasta", mutta kerro sinä nyt että mitä ihmeen päänsärkyä minä voisin aiheuttaa. Enkö ole ollut mukava, väkivallaton ja puhun asiaa myös ja sitten huumoria väliin. Eikö se sitten millään tavalla sinusta ole kivaa? Ja mikä siinä SINUN MIELESTÄ voisi olla päänsäryn aiheuttavaa? Minä en nimittäin OIKEASTI ymmärrä mikä minussa, normaalissa täysjärkisessä suomalaisessa ihmisessä, saattaisi OIKEASTI niin kovasti ärsyttää. En minä reaalielämässä ikinä ole kohdannut ihmistä, joka sanoisi että minä ärsytän... tottakai yksittäisiä asioita voi olla.

Sitten täälläkin Kitinässä on ihmisiä, jotka pitää Stadinarskasta ja tukee. Onneksi. Etkö voisi kuulua niihin! Heh. No tää suora kysymys oli mun huumoriani, mutta sanojen väliin liittyy tosikysymyskin!! :D Naura nyt vähän- pakotan sinut nauramaan! 8)

MUTTA kuule MC Janne, MITÄ LAJIA sinä harrastat ja oikein korkealla tasollako? Painiako se on? Mikä sun paras saavutuksesi on?

Kivoin syssykkäin terveisin

Stadin mukava, mutta toden sanottuna joskus aikamoinen marttyyriArska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti:
Mä oikeastaan olen tähän asti hieman sisäänpäin naurahtanut tällaisia "päänsärkyjä Stadinarskasta", mutta kerro sinä nyt että mitä ihmeen päänsärkyä minä voisin aiheuttaa. Enkö ole ollut mukava, väkivallaton ja puhun asiaa myös ja sitten huumoria väliin. Eikö se sitten millään tavalla sinusta ole kivaa? Ja mikä siinä SINUN MIELESTÄ voisi olla päänsäryn aiheuttavaa? Minä en nimittäin OIKEASTI ymmärrä mikä minussa, normaalissa täysjärkisessä suomalaisessa ihmisessä, saattaisi OIKEASTI niin kovasti ärsyttää. En minä reaalielämässä ikinä ole kohdannut ihmistä, joka sanoisi että minä ärsytän... tottakai yksittäisiä asioita voi olla.

Sitten täälläkin Kitinässä on ihmisiä, jotka pitää Stadinarskasta ja tukee. Onneksi. Etkö voisi kuulua niihin! Heh. No tää suora kysymys oli mun huumoriani, mutta sanojen väliin liittyy tosikysymyskin!!
Voit tosiaan olla livenä ihan ok. Näin on minulle väittänyt ihan täysjärkinen ihminen, jonka ilmeisesti huomenna tapaan, joten voin varmistaa jos se vain olikin sarkasmia.

Itsekästä älytöntä narsismiasi todistaa juuri se, että et tajua mikä ärsyttää, vaan jatkat aina vaan samalla minä,minä, minä väriloistolinjalla, jossa asiaa ei juurikaan ole ja aitoa hauskuutta/naurettavuutta ei ole senkään vertaa.

Tuskin niitä kaipaamiasi tukijoita Homieta lukuunottamatta täällä juurikaan on ja miksi pitäisi. Eihän täällä muutkaan mitään tukijoita tai tykkääjiä kerjää.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Stadinarska kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Ymmärtääkseni Arskan multinikkien lokaation on jo ylipidon puolesta otettu kantaa, joten yllä esitettyä on pakko pitää epäuskottavana.

Positiivista sen sijaan oli se, etten saanut aivosärkykohtausta vaikka vahingossa painoinkin TÄSTÄ nappia.
Ylipito havaitsi, että Maikun teksti tuli jostain samasta piiristä kuin minun ja ei ihme olekaan, koska hän postasi minun koneelta
Eli Maikku oli sun kotona sun koneella samaan aikaan kun sä olit jossain matkoilla?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja masa »

Mitä jos vaan ignoorattaisiin trolli takas kannonkoloonsa. Jookos?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Ymmärtääkseni Arskan multinikkien lokaation on jo ylipidon puolesta otettu kantaa, joten yllä esitettyä on pakko pitää epäuskottavana.

Positiivista sen sijaan oli se, etten saanut aivosärkykohtausta vaikka vahingossa painoinkin TÄSTÄ nappia.
Ylipito havaitsi, että Maikun teksti tuli jostain samasta piiristä kuin minun ja ei ihme olekaan, koska hän postasi minun koneelta
Eli Maikku oli sun kotona sun koneella samaan aikaan kun sä olit jossain matkoilla?
Terve Taavetti! :D

Kiitos postauksestasi!
Onhan hän sanonut sen noissa viesteissään ja minä olen sanonut triljoonan ja multimiljoonan kerran. Minä olin Kyproksella ja hän kasteli kukkiani, syötti kalojani ja söi jääkaappini tyhjäksi ihan sopimuksen mukaan! Ja oli vielä yötäkin perään, koska tykkäsi tv-laitteistani jonakin iltana kuulemma. Sekin sovitusti. me olemme ystävät. Minä olen hoitanut hänen koiraansa ja parvekekukkia kesällä! Ja söin hänen jogurttinsa. Vaniljajogurtin 1 litra.

Onko sun mielestäsi jossain todistettu, että minä olisin Opal tai Juuli? En varmasti ole myöskeään he.

Tiedätkö, juur katsoin että valtava saderintama jyrää kohta meitin! Pitää ryhtyä toimiin!

Taavetti -ja torstaiterkuin

ARSKAINEN OLIIVINEN VÄRIMESTARI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei tämä Arskasta nyt johdu, meillä on vain liikaa aikaa varsinaisen ruuanhankinnan viemän lisäksi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mä oikeastaan olen tähän asti hieman sisäänpäin naurahtanut tällaisia "päänsärkyjä Stadinarskasta", mutta kerro sinä nyt että mitä ihmeen päänsärkyä minä voisin aiheuttaa. Enkö ole ollut mukava, väkivallaton ja puhun asiaa myös ja sitten huumoria väliin. Eikö se sitten millään tavalla sinusta ole kivaa? Ja mikä siinä SINUN MIELESTÄ voisi olla päänsäryn aiheuttavaa? Minä en nimittäin OIKEASTI ymmärrä mikä minussa, normaalissa täysjärkisessä suomalaisessa ihmisessä, saattaisi OIKEASTI niin kovasti ärsyttää. En minä reaalielämässä ikinä ole kohdannut ihmistä, joka sanoisi että minä ärsytän... tottakai yksittäisiä asioita voi olla.

Sitten täälläkin Kitinässä on ihmisiä, jotka pitää Stadinarskasta ja tukee. Onneksi. Etkö voisi kuulua niihin! Heh. No tää suora kysymys oli mun huumoriani, mutta sanojen väliin liittyy tosikysymyskin!!
Voit tosiaan olla livenä ihan ok. Näin on minulle väittänyt ihan täysjärkinen ihminen, jonka ilmeisesti huomenna tapaan, joten voin varmistaa jos se vain olikin sarkasmia.

Itsekästä älytöntä narsismiasi todistaa juuri se, että et tajua mikä ärsyttää, vaan jatkat aina vaan samalla minä,minä, minä väriloistolinjalla, jossa asiaa ei juurikaan ole ja aitoa hauskuutta/naurettavuutta ei ole senkään vertaa.

Tuskin niitä kaipaamiasi tukijoita Homieta lukuunottamatta täällä juurikaan on ja miksi pitäisi. Eihän täällä muutkaan mitään tukijoita tai tykkääjiä kerjää.
Kiitos aika perustellusta vastauksestasi BrianW.
En tietenkään saa ohittaa mielipidettäsi olkaa kohauttamalla. Kyllähän siinä on asiaa ja toki siinä
on asiaa, jos olet sitä mieltä. Mielipide on aina asiaa. Ja oikeaa asiaa. Näistä lähtee kehitys.

Jospa nyt vastailen kuitenkin kappaleittesi asioihin hieman alkaen ekasta kappaleesta:

-Toivottavasti ei ole sarkasmia! En usko. En minä oikeasti ole mitenkään "kummallinen", jota sinä ehkä olettaisit!
Kukahan tämä täysjärkinen on? No hyvä kuitenkin, kerro terveisiä hänelle!

- Niin... kyllähän tämä mainitsemasi asia osuu minuun vaikkei uppoakaan. On tosi, että toistan hieman liikaa näitä asioita ja
se varmaan on tylsää. Olen vaan aina miettinyt sitä liikaakin, ettei ne ole ainakaan vahingollisia postauksia. Voisin tosiaan kehittää postauksiani siihen suuntaan, että niissä on enemmän asiaa niitten juttujen sijaan, jotka esim. sinua ärsyttää. Kyllä minä tietenkin tässä vaiheessa sen aikalailla tajuan, mikä saattaa ärsyttää, mutta pysähdyn siihen tosiaan, että itse pidän sanaleikkejäni hauskoina ainakin joissain määrin. En jaksa millään enää täällä Kitinässä olla haudanvakava, kun töissäni ja harrastuksissanikin pitää olla vakava ja pilkulleen vakavakin usein niin sitten vapaudun liikaakin täällä! Huumorini on kuitenkin niin vahvana. Olisko tämä se syy.
MUTTA totuus on, että minä en postannut YHTÄÄN juttua tänne itse 24.7 siihen asti kun postasin. No nyt tuli tahaton huumori... eli siihen asti kun postasin hiukan ennen 11.10 olevaa "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset"- ketjun 5 vuotissyntymäpäivää!!

- Niin, se tukijat käsitekin sinua ja muutamia ärsyttää. Muutetaan ne kai sitten kitinäkavereiksi. Kyllä minä uskon, että heitä hyvinkin on. Olenhan minä sentään hyvin hyväkäytöksinen ollut täällä poikkeuksetta ja on ihan selvä, että täällä on ihmisiä, jotka sellaista ystävällisyyttä arvostaa. Mutta on myös varmaa, että kun on saanut hiukan "trollin" aseman, jota pidän ihan hassuna asiana, niin kyllä se vaatii tavatonta itsetuntoa sitten puolustaa sellaista eli minua. Siitä, etten saa enempää suurempia "haukkuja" muuta kuin eräiltä niin olen kyllä ihan varma, ettei minua suuresti katsota pahasti oikeasti. Minun puolustamiseni olisi varsin epäitsekäs teko!!

Mutta olen myös huomannut pahimman ja ikävintä tyyliä pitävän Manaajan mukavamman linjan nyt! Se olisi myös palkittava, etten rasittaisi niin paljon, koska alan nyt jopa uskoa, että hän oikeasti rasittuu asioista. En sitä vielä ollenkaan ymmärrä oikeasti mutta riittää jos niin on.
ON IHAN VARMA ETTEN OIKEASTI halua tuottaa kenellekään ahdistusta!!!

-Joo, kyllähän tuossa tykkääjien kerjäyksessä on sitä hymööriä. Se taitaa olla vanhentunutta.

-KEKSIN jotain uutta hauskaa!! Ja asiaa enemmän ainakin sellaista joka ei ärsytä. Kokeillaan!

-MITÄ mieltä olit tästä postauksesta BrianW ja muut?

-Allekirjoitus on minun identiteettiä vahvasti ja värikkäästä allekirjoituksesta en mielelläni luovu, kun se on vain sellainen sisäinen asia, joka auttaa minua kirjoituksissani. Rakastan näet estetiikkaa ja sopusointua!

Terveisin ilman senkummempia tukijakommentteja ja sydämiä, mutta kiitoksin ja yhteisymmärryksen ja varsinkin täydellisen rauhan toivossa :)

STADINARSKA VAKAVAILMEISEMPÄNÄ, ILTASELLA SYKSYISELLÄ, STADISSA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mitä vittua täällä tapahtuu?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TERVE KAIKILLE mihinkään katsomatta!

KUMMOISEN tuomion mä olen BrianW:n kaverilta, joka on silmäillyt Stadinarskskan toimintaa, saanut?

Kukahan hän on? Keikku?

Ei tää nyt ihan samaa luokkaa ole kuin saada joku tautituomio, mutta KUMMINKIN.

VESPER-hauska tyttö, kaksoispehmeä! Mitä tuo logosi tarkoitti? Kerro nyt kun ei nyt sytyytä! Nergalin jutun kyllä ymmärsin vaikken lopulta sitäkään.

Mitähän mä oikein ymmärrän, hehheh!

STADINARSKALAINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Oli niin mukavaa, etten viitsinyt niin vastenmielistä ja idioottimaista aihetta ottaa esille kuin turska.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Mitä jos vaan ignoorattaisiin trolli takas kannonkoloonsa. Jookos?
Vesper kirjoitti:Kuva
+1 tässä kohtaa. Mitä enemmän tälle antaa huomiota, sen rasittavammaksi tää käy. Ei tänne/tälle kannata mitään kirjoittaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Oikein, minä lopetan myös kommentit ja pistän noreen jos ilmestyy muihin ketjuihin kuin omaansa. Turska tulee vaan rasittavammaksi kerta kerralta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huhhuijaa. Manala, joka haluaa itse olla esillä, aivan selkeästi näkee minut myös paljolti kilpailijana ja inhoaa jos minusta tykätään.
Pitääköhän minun tätä edes kertoa fiksulle kitinäkansalle(?)
Ihan siinä on se sanoma, että "Jutelkaa mun kanssani ja unohtakaa tuo KAIKKIEN MIELESTÄ naurettava trolli- minähän olen parempi!"

Kelpaisi vitsiksi tuo defenssireaktio, mutta taitaa jopa olla totta.... :facepalm:

Mutta surullisin mielin tällaista kuulen. Eihän se kivaa ole minulle missään mielessä. Varsinkaan kun nyt en mielestäni ansaitse tuollaista puhetta kuin nää pari viimeistä toivomusta mennä pois "meidän tieltä"...

MINÄHÄN LAITOIN VIELÄ äsken mukavan ajatuksen BrianW:lle, millä aikoisin kehittää omaa kirjoitustani... enkä millään tavalla ole häntäkään KOSKAAN haukkunut...

Ehkä juuri siksi minut saa polkea trolliksi ihan miten vain. Surullista periaatteessakin. Elämästä tuttua pienistä asioista suuriin. Itse en hirveästi ole IRL kokenut tällaista- siksi ehkä reagoin näin surullisena.

Vaikka ei tämä minulle hyvää oloa tee, tämä parin pojan haukkuminen, niin en hiventäkään oikeasti ala ajatella itseäni olemattomaksi ihmiseksi. Sellaista ei toki onneksi ole tapahtunut vaikkakin tuo heinäkuussa alkanut kirjoitustauko johtuikin siitä, että tyhmyyden osoitus ja mauttomuus meni niin yli, etten vaan halunnut olla lähelläkään sellaista kirjoitusta ja asiaa. Mutta aika on kullannut taas muistoja.

Olen toistaiseksi aina kuitenkin varma, että oikeasti täällä on ihan sallivia kivoja ihmisiä, jotka eivät pidä minua olemattomana ja potkittavana. Mutta se, että puolustaisi, vaatisi oman itsensä uhraamista.

Aion jatkaa mukavana ja en tuota harmistusta sen kummemmin. Koetan kehittää myös uusia ajatuksia.
Mutta en aina jaksa niin kirjoittaa. Sehän ei ole ongelma. Kirjoitan kun kirjoitan ja olen iloinen kun ja jos luetaan!
Ei se sen kummempaa ole! Ei elämäkään sen kummempaa ole. Itsestänsä on hyvä pitää huolta ja itseään rakastaa myös!

Huomatkaapa muuten te muut, kuinka KANNUSTAVAA palautetta hyvälle ajatukselleni sain BrianW:ltä!!!!

Haluavatko he minun muuttuvan? Minä väitän, että ne muutamat pojat vain haluavat minut pois kun eivät halua minua omien ääntensä sekaan!

Mitäs minä nyt teen sitten? Muutanko tyyliäni pelkistetymmäksi? BrianW nonsaleerasi minut sellaiseksi, josta ei ole tarpeen edes kysyä. Hän tietänee, ettei kaverinsa minua haukkunut, ja ei halua ymmärtää minua normaalitunteiseksi ihmiseksi... oikeastaan hiukan hassua!

En tiedä mitä ihmettä teen näiden muutamien kiusaajauroitten kanssa! Ja joukossa tyhmyys näyttää tiivistyvän. Minun mielestäni pitäisi nämä rasistiset nurkkaanosoitukset ja oman paremmuutensa osoittavat laittaa kuriin siihen viimeiseen epäinhimilliseen lokeroon.

Mutta ehdotan ikuista rauhaa ja niinpä otsikkoni tänään onkin:

SYKSYINEN, RUNSAASTI RAUHAA JA RAKKAUTTA JA LÄMPÖÄ HALAJAVA OLIIVINVIHREÄ STADINARSKA

Ai niin, mä tosiaan omistan suuren omankin jo 5 vuotiaan poikatyttöblogin "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju"! Pitää jatkaa siellä näitä juttuja tietenkin! Tämähän ketju alkoi opiskelijakollegattareni Maikun toimesta. Sekin on hieman surkeaa, että jotkut luulee minun olleen hänen kirjoituksensa takana, mutta vakuutan että hän teki ne itse. En voi muuta! Hän on ehdottomasti sanonut ettei IKINÄ kirjoita yhtään mitään enää tänne. Hän suivaantui epäilyistä.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sä et Arska ole mukava, vaan sä olet aivan saatanan ärsyttävä. Suurin osa ihmisistä täällä eivät yksinkertaisesti jaksa sua.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Sä et Arska ole mukava, vaan sä olet aivan saatanan ärsyttävä. Suurin osa ihmisistä täällä eivät yksinkertaisesti jaksa sua.
Hei Manaajainen!

No sinä ainakin koetat kovasti saada koko Kitinäväen uskomaan, että olen joku ihmekamaluus. Ja olet muutamille sen päähän onnistunutkin saamaan. Miten minä oikeasti olisin jotenkin niin ärsyttävä?

Kirjoitin jotain asiasta omalle suurelle ketjulleni "Stadinarskan samomat ja varmat vastaukset ketju".

Jokatapauksessa tarkoitus minulla ei missään tapauksessa ole oikeasti ahdistaa ketään ärsyttävyydellä.

Koetetaan jatkossakin olla näin "rauhallisessa merkeissä"! Luulisin, että absoluuttisessa mielessä sinä vaikutit minuun tietenkin valtavasti enemmän sitä ei-positiivista ärsyttävää mieltä kuin minä olen saattanut vaikuttaa sinuun noin yleisenkin mittapuun mukaan KAI SENTÄN!!. Onhan sen pakko olla noin.

Lopetetaan ärsyttävyys!

RAUHAN toivomuksin! Oikeasti. Nythän on mennyt taas nämä viime kirjoitukset ihan hyvin!

Paitsi, että BrianW naulatutti minut taas seinään kiinni, vaikka koetin lähestyä ehdottavin ajatuksin, kuten muutoksilla kirjoituksiini,ystävällisesti.

STADIN RAUHAN ARSKALAISPOIKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard on kirjoittanut palstalleni- siihen "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset- ketju"! Kiva, kiitos!

Kyllä hänkin on todella poikkeuksellisen hyvä kirjoittaja ja perustellut nyt taasen asioita hyvin ja hauskoilla esimerkeillä.

Ihan alkuun ennenkuin varmaan huomenna vastaan enemmän So Hardin juttuun omassa ketjussani "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset- ketju" niin sanon etten minä nyt itsestäni aina tosiaankaan puhu, mutta nyt aion tehdä muutoksia niihin ärsyttävyyksiin. Pakkohan ne on ärsyttää kun niin sanotaan! Suurin juttu on, kuinka pystyn tyyliäni vaihtamaan. Kiitos jo tässä vaiheessa, So Hard! Palataan.

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huhhuh. Rupesin katsomaan näitä lukuisia kirjoituksia tälläkin palstalla osin silloin kun vielä olin poissa ja jonka, uskokaa tai älkää, aloitti ystäväni. Sen nyt ei enää ole väliä eikä ajankohtainen.

Mutta kun tuli rimakauhu kun tykkään kuitenkii vastata. Mutta kun siellä on Juulia ja sellaistakin. Nämäkin asiat aktivoituvat silloin kun ne ilmestyvät uudelleen. Huh!

Luulen, että monet ovat tyytyväisempiä nyt harmaampaan puoleeni, joka ilmenee ensin helpoimmassa, eli fonteissa ja väreissä. Joudun ottamaan eri roolin kun olen. Oletteko muka nähneen ennen mustavalkoista sirkusmiestä?

Inhottavaa oikeastaan on minun kannaltani kun joku perässähiihtäjä oikeasti luulee, että olisin joku trolli tai kummajainen.

HERRAN Jumala mitä mä muuten teen ja taas! Puhun kokonaan itsestäni! Kylläpä taas lapanen lähti moposta ihan täydellisesti. Miten mä aina mokaan näin. Nyt saan TAAS narsissisyytteet! Vaikka olen tällainen kilt...siis en ole tai en nyt itsestäni pukukaan. Ja miksi puhuisin koska olen menossa enemmän harmauteen.

Ainakin joskus jopa kuolen ja silloin olen mustaa multaa. Se on se päätepiste.

Voi kauhistus kun mä puhun kamalia ja osin jopa tyhmiä!

Vaihdan kivaan asiaan eli

STADINARSKAN UUSI PALVELU: ARSKAN SÄÄ.... Arskan sään tarjoaa Stadinarska!

Päivä on harmaa ja koko loppuviikko on harmaata. Kuun loppuun on harmaata. Lisäksi vuodenajan mittaan sää on pääasiassa harmaa.
Koska sää on harmaa, pitää ihmisten harmauden vuoksi pitää heijastinta. Mieluusti ei harmaata.

Yksi asia yhdistää Marraskuuta ja säämme tarjoajaa!

Annamme vain etukirjaimen!

H


(seuraavalla kerralla mahdollisesti vastaan näihin kirjoituksiin pelkistetyn harmaasti, ja valikoin minulle suoraan osoitetut kysymykset. Nyt vastaaminen karkasi käsistä kun en tiennyt mistä aloittaa. Terveisin H-Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin