"Stadiarskasta" nyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja saira »

^No aika hyvin Arska on kuitenkin omisa ketjuissaan pysyny. Väreistäkin on suureksi osaksi luopunu niinku on pyydetty yms.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja So Hard »

saira kirjoitti:^No aika hyvin Arska on kuitenkin omisa ketjuissaan pysyny. Väreistäkin on suureksi osaksi luopunu niinku on pyydetty yms.
Saatko sä jotain hyperdramaattisen multipersoona-artistin sormiväritaiteluilun seuraamisesta itte irti vai onko tää sun arskistelusekoilun puolustelu enemmän sellaista kannustavaa "tulipas hieno kakka" -juttua? Mukavampihan tätä oli lukea siinä hetkellisessä tyvenessä suvannossa värivalomiehen poistuttua ennen vilkkuvalopäiden sisäänmarssia. Itse käytän norelistaa, mutta jotkut jaksaa ruokkia trollia.

Sanottakoon, että kellekään palstan lähihistorian tuntevalle itsemurhaläppien ei kyllä luulis olevan millään tavalla hauska tai cool hommeli, oli kohtena stadinhienokakka tai kukaan mukaan. Mutta varmaan olis morsmaikkuarskan ja muidenkin sivupersoonien mielenterveydelle parempi pysyäkin pois tästä ympäristöstä, jos niin sydänjuuria myöten jatkuvasti järkkyy sen sijaan että käy täällä draamaamassa milloin milläkin tyylillä.
Universaali disclaimer.
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

saira kirjoitti:^No aika hyvin Arska on kuitenkin omisa ketjuissaan pysyny. Väreistäkin on suureksi osaksi luopunu niinku on pyydetty yms.
Niin ja jos viikonpäiväketjut lasketaan pois, niin aihealueen etusivultakin vain 3/10 ketjusta keskittyy arskaan, 1/10 paranoidiin supojahtiin ja jopa 6/10 ihan johonkin muuhun! Eihän tässä vielä mitään hätää ole, kun kerran (hieman) alle puolet pysyvistä ketjuista sivulla käsittelee jotain muuta kuin kahden yksittäisen ihmisen mielenterveysongelmia.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja saira »

Manaaja kirjoitti:Niin ja jos viikonpäiväketjut lasketaan pois, niin aihealueen etusivultakin vain 3/10 ketjusta keskittyy arskaan, 1/10 paranoidiin supojahtiin ja jopa 6/10 ihan johonkin muuhun! Eihän tässä vielä mitään hätää ole, kun kerran (hieman) alle puolet pysyvistä ketjuista sivulla käsittelee jotain muuta kuin kahden yksittäisen ihmisen mielenterveysongelmia.
Ihan samalla tavalla mä klikkaan niiden kaikkien mua kiinnostamattomien ketjujen vuoksi sitä nappia. Oonko mä muka ainoa, joka ei jaksa kaikkea lukea?!
So Hard kirjoitti:Saatko sä jotain hyperdramaattisen multipersoona-artistin sormiväritaiteluilun seuraamisesta itte irti vai onko tää sun arskistelusekoilun puolustelu enemmän sellaista kannustavaa "tulipas hieno kakka" -juttua? Mukavampihan tätä oli lukea siinä hetkellisessä tyvenessä suvannossa värivalomiehen poistuttua ennen vilkkuvalopäiden sisäänmarssia. Itse käytän norelistaa, mutta jotkut jaksaa ruokkia trollia.

Sanottakoon, että kellekään palstan lähihistorian tuntevalle itsemurhaläppien ei kyllä luulis olevan millään tavalla hauska tai cool hommeli, oli kohtena stadinhienokakka tai kukaan mukaan. Mutta varmaan olis morsmaikkuarskan ja muidenkin sivupersoonien mielenterveydelle parempi pysyäkin pois tästä ympäristöstä, jos niin sydänjuuria myöten jatkuvasti järkkyy sen sijaan että käy täällä draamaamassa milloin milläkin tyylillä.
En mä tästä mitään saa, mut en vaan ymmärrä miksi tää on jatkunu jo ikuisuuden. Siinäkin vaiheessa ku Arska oikeasti yritti miellyttää ja pysyä ketjussaan. (Ja ihan henk.koht mielipiteenä, ja mitä lapsellenikin olen opettanut, on se, että huumori on huumoria vaan, jos molemmat, sekä lähde että vastaanottaja ymmärtävät sen huumoriksi. Tämä ihan yleisenä heittona kohdistamatta kehenkään ja mihinkään sen tarkemmin...)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
saira kirjoitti:^No aika hyvin Arska on kuitenkin omisa ketjuissaan pysyny. Väreistäkin on suureksi osaksi luopunu niinku on pyydetty yms.
Saatko sä jotain hyperdramaattisen multipersoona-artistin sormiväritaiteluilun seuraamisesta itte irti vai onko tää sun arskistelusekoilun puolustelu enemmän sellaista kannustavaa "tulipas hieno kakka" -juttua?
Puolustelu? Pari neutraalia toteamusta. 2 + 2= 4. Pariisi on kaupunki. :kina:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Taisit tuonkin kirjoittaa lusikallinen paskaa housussa?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:^Taisit tuonkin kirjoittaa lusikallinen paskaa housussa?
Joo, on se kumma kun jollakin ei ole mitään muuta inputtia kuin C-luokan vittuiluyritykset oli aihe mikä hyvänsä. :roll: :pikkugee:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Nergal »

"Rakas stadinterska tule tänne koska homepaskaboy tahtoo ruokaa. Anna värien sijasta parrua perseeseen ja sano mun äitiä kauniiksi."
T: Homeboy

Need I say more?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:"Rakas stadinterska tule tänne koska homepaskaboy tahtoo ruokaa. Anna värien sijasta parrua perseeseen ja sano mun äitiä kauniiksi."
T: Homeboy

Need I say more?
Joopa joo... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

En ajatellut enää kirjoittaa tähän mutta nuo viimekin kirjoitukseni jälkeisistä teidän kirjoituksista en saa juuri mitään selkoa..

Siinä on 'arskasta' ikäänkuin hän olisi joku kummajainen tai 'arskojen' ketjusta?? hyperdramaatinen?

Oli paskaa-housissa asiaa aivan kuin hiekkaloorassa lapsena. Sen ymmärrän että täällä arvellaan minunkin olevan 'teidän arska'-

Koska itse olen syyllinen ystäväni lopettamiseen täällä (kuten myös muuten facebookiin) 2 mkuukaudeksi niin vielä sanon. Sopimus tehty 24.7. Ja mikäli minusta riippuu niin vaikka loppuajaksi. En halua että ystävääni musta maalataan ainakaan minun kirjoitukseni takia. Ystäväni 'arska' ei varmasti ole kirjoittanut kirjaintakaan tänne 2 kkeen enkä minä ole 'arska'. Älkää häntä turhaan syyttäkö. Muuta en nyt pyydä.

Ainot faktiset tähän asiaan on, että 'arska' oli oikeasti allapäin - oliko hän periaatteessa ihmisen väkivaltaisuudesta vai suoraan itsensä kohdistuneesta sairaasta videosta. En tiedä miten te näette 'arskan', mutta minä tiedän hänen olevan 'henkeen ja vereen' oikeasti väkivaltaa vastaan. Ja hyvin herkän mukavan miehen.

Ja ihmetelen itse täysillä miten nyky aikana voi joku väkivaltainen täällä julkisesti saada kirjoittaa vieläkin vapaasti törkeän ampumis videon.
Onko 'arskalla' täällä ystäviä yli päänsä? Ymmärrän että häntä pidetään kummallisena, ystäväni itse kertoi. Mitä hän on tehnyt, että hän on pahempi kuin sairas ihminen, joka hänet haluaa ampua? En näe mitään vaarallista noissa hänen oman kirjoituskansion teksteissä vaikkakin en ymmärrä kyllä juuri niidenkään tarkoitusta.

Toivotavasti tämä ei mutkista asioita kun halusin ilmoittaa hyvässä mielessä ja ystäväni ehdotuksesta että 'arska' voi hyvin. On nyt matkoilla vielä hiukan aikaa. Älkää häntä syyttäkö väärin, pyydän teiltä, jotka ovat hänen ystävänsä täällä.

-Maikku
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Arska, kun tämä kitinä nyt tuottaa sulle noin suuria mielenterveysongelmia, niin miksi hengaat täällä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Ainot faktiset tähän asiaan on, että
Terve homeboy.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ja mä luulin että olen sekaisin aikoinaan, silly me! Sanokoon tohtori mitä tahansa niin noin pitkälle en ole päässyt.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Stadinarska kirjoitti:Ainot faktiset tähän asiaan on, että 'arska' oli oikeasti allapäin - oliko hän periaatteessa ihmisen väkivaltaisuudesta vai suoraan itsensä kohdistuneesta sairaasta videosta. En tiedä miten te näette 'arskan', mutta minä tiedän hänen olevan 'henkeen ja vereen' oikeasti väkivaltaa vastaan.
Mikä video? Gif ei ole video.

Miksi kirjoitat kuin Homie perse verillä Arskan näytettyä hänelle elämän ihanuuksia? Tää nyt alkaa vaikuttaa että Manson oli aikoinaa ihan kelpo verrattuna siihen mitä Arska saa parhainmillaan aikaiseksi.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ainot faktiset tähän asiaan on, että
Terve homeboy.
Kitinässä Homeboy ja Arska ovat kerran käyttäneen "faktista" sanaa, muuama muukin kyllä:

http://www.google.fi/search?hl=fi&sourc ... xp2m2FUgdk
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ainot faktiset tähän asiaan on, että 'arska' oli oikeasti allapäin - oliko hän periaatteessa ihmisen väkivaltaisuudesta vai suoraan itsensä kohdistuneesta sairaasta videosta. En tiedä miten te näette 'arskan', mutta minä tiedän hänen olevan 'henkeen ja vereen' oikeasti väkivaltaa vastaan.
Mikä video? Gif ei ole video.
Et nyt taida oikein ymmärtää mikä on olennaista. :roll:

- Miksi löit häntä kauhalla?
- En minä lyönyt häntä kauhalla vaan kaulimella.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Arska Asuu Asikkalassa. Arska On Aidosti Allapäin. Arska Luo Alipersoonallisuuksia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Homeboy65 kirjoitti:Et nyt taida oikein ymmärtää mikä on olennaista.
Taidat olla sinä joka ei näe paskaa pöntössä vaikka olet sen itse pusertanut.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ainot faktiset tähän asiaan on, että
Terve homeboy.
Ei suinkaan.

Tiedän, että Arska on tällä hetkellä eräässä Välimeren maassa. Hän on faktisesti siellä. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:
Taidat olla sinä joka ei näe paskaa pöntössä vaikka olet sen itse pusertanut.
No olipa taas niin asiallista ja fiksua tekstiä että.

Näyttääkö sarkasmi-mittarisi punaista? Se toimii... :buuuu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ainot faktiset tähän asiaan on, että
Terve homeboy.
Ei suinkaan.

Tiedän, että Arska on tällä hetkellä eräässä Välimeren maassa. Hän on faktisesti siellä. :wink:
Faktisesti nillität täällä kun et saa Arskaan yhteyttä, mutta faktisesti kuitenkin tiedät kaverin faktisuuksista. Olet faktisesti aika paska näissä feikkaamisissa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti: Faktisesti nillität täällä kun et saa Arskaan yhteyttä, mutta faktisesti kuitenkin tiedät kaverin faktisuuksista. Olet faktisesti aika paska näissä feikkaamisissa.
Faktisesti en jaksa väitellä kanssasi.

Faktisesti keskustelu Arskasta jatkunee.

Faktisesti. :keskustelu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Piti vielä ottaa tämä ketju esille. Täällähän on hauskojakin kirjoituksia. Ystävättäreni Maikku tosiaan sanoi, että "Mieluimmin älä avaa sitä minun aloittamaani kansiota kun siellä on idioottia"... :shock:

Hän käyttää muuten tuota TEIDÄN joidenkin käyttämää "idiootti"- sanaa varsin vapaasti. Siitä meillä on ollutkin joskus keskustelua. Sellaista vilkasta mielipiteenvaihtoa kun oon sanonut Maikulle, että sen käyttö oikeastaan heikentää sanoman ja palautteen uskottavuutta!!!

Maikku on oikeasti hyvin välittävä ja ajatteleva ja lämmin persoona, joka kuuluu korvaamattomiin, mutta minun ja hänen suurin ero on tempperamantissa, jolloin hän saattaa tehdä ennen kuin ajattelee hehheh. Mutta sitten katuminen saattaapi olla kahvibrunssit hehheh! :komp:

MUTTA tosiaan, haluan nyt tässä sanoa sen tosiasian, että minulla ei tosiaankaan ole mitään tekemistä Juulin ja Opalin kanssa ja Maikku kirjoitti nuo tämän ketjun alkuviestit koneellani ja minun ehdotuksesta. Silloin olin aikas epävarma, palaanko ollenkaan Kitinään ja olin lomasella.

Nyt olen kuitenkin palannut! Ainakin jollain tavalla. 8)

Hassuja juttuja ketjussa on kyllä. Vastailen niihin joihinkin, kunhan ensin täysin pysyisin edes ymmärryksessä, mistä kaikki ajatukset ja väitteet ketjussa ovat nousseet.

Jaahas- tulikos sitä päivän saarna samalla tehtyä. Eikös kuitenkin ollut lempeä saarna. :h: Sydämen saavat minulta sydämeni valitut Kitinässä!

Terveisin keskiviikon ilopoika eli

NÄLKÄINEN STADINARSKA
Tarkoittaa, sitä, että menen kohta viemään nautaa ja rehua sisään suolistooni ja sieltä edelleen ...no eipäs mennä asiattomuuksiin (prut)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Jännittävä tuo dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kiukkutipu kirjoitti:Jännittävä tuo dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
Minusta "saatanan rasittava" saattaisi kuvastaa tuota vieläkin paremmin.
Vastaa Viestiin