"Stadiarskasta" nyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

"Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei Kitinän keskusteleville.

Kirjotan muutaman rivin ystävästäni, olkoon hän nyt sitten Arska kun olette
niin totuttautuneet. En ole kuulluut häntä mainittun tällä nimellä. Tuo mielen
ajatuksen lähintä "satamajätkää", mitä ystäväni on hyvin kaukana.
Arska on paljon kirjoittanut tänne ja minä olen syyllinen tai sitten olen ansiollinen
että hän on pitänyt tauon.
Aluksi annan Arskan terveisen, että hän on ihan kunnossa. Ystäväni oli huolestuttanut
se, että hän vain lähti. Syy siihen on tässä minä. Minä sain ystäväni tunnukset nyt käytöksi.
Olen "arskan" koulutoveri pitkältä ajalta ja tunnen hänet kokonaisesti ja täydellisesti.
Hän on auttanut minua minun elämässä lukemattomia kertoja. Istuin heinäkuulla ystäväni
kanssa, ja totesin että hän ei ole hyvässä olossa. Jokin painoi. Minun oli vuoro nyt auttaa
jos vain voin.
Minun pitää nyt kertoa myös omaa elämää ja miten Arska auttanut usein elämän karikossa.
Ajauduin nimittäin aivan sivupolun myökse jo lukioiän tultua. Arska silloin jo antoi apua ja
kävimme keskustelua mitä on oikein ja mikä väärin. En uskonut. Mitä tein oli kaikki hyväin harrastusten
laimin kokonaan lyöminen. Ja ystäväpiirini sisään tuli paljon uusia huonoja kasvoja, rikollistakin.
Tuli alkoholi, huumeet, yleinen sekoilu ja biletys. Ei mitään keskittymistä.
Arskan kanssa olin silloinkin kun olisin kotiin tullut, mutta unohdin sen aina kun sain uusien
kaveripiirin tapaamisehdotuksia. Pääsin kuitenkin ylioppilaaksi mutta siihen vaikutti yksinomaa
Arska. Vanhempani olivat aivan toisarvoiisa. Eivät saaneet minusta otetta.
Opintojen aikana Arska oli kuin tuulahdus entistä hyvää aikaa. Hänellä ei koskaan tuntenut että olisi
ollut ongelmaa. En sitä ottanut edes huomioon mahdollisuuttena.
Opiskeluaikaan tuli piste. Olin täysin lopussa. Ei rahaa, ei terveyttä, koukussa. Kuka auttoi?
Arska. Hän sanoi, että nyt kyllä tehdään asiat aivan toisin. Hän vei minut kesäksi veneilemään ja
olimme Ahvenanmaalla pois kaikesta. Yhteinen palloiluharraste.
Hän tuki min ua taloudelliseen mahdollisuuteen onnistua. MIksi hän niin teki oli kaunis ystävyytemme
ja halu auttaa. Tajusin silloin oman itseni ja myös völinpitmättömän ajatuksen Arskaakin kohtaan biletys
huumassani. Minä olen aina ollut Arskan kanssa ystävä vaikka olen nainen ja emme ole pilanneet ystävyyttä
seksuaalisesti koskaan. Olen ollut elämäni ns. lesbo, vaikka olen myös miesten kanssa ollut seksuaalisesti.
Miksi siis kerron tämän paljon aikaisemmin tapahtuneen on se, että nyt kun olen jaloillani, kiitos pelkästään Arskan,
saan tilaisuuden auttaa myös Arskaa silloin kun hän on ongelmissa.
Ja silloin kun näen sen itse. Ystäväni yleensä aina selviytynyt kaikista karikoista koska hän niin huolellinen ja
varovainen. Mutta maailman paras ja ihanin ystävä. Ja olen hänelle paitsi rahavelassa myös kiitollisuuden velassa
vieläkin ja paljonkin.
Arska sanoi heinäkuulla, että on jotenkin ponneton olo ja silloin kävimme läpi ettei kaikkein asiat kiinnosta enää
niin paljon ja aina ei jaksa auttaa ja olla oravanpyörän pyörä.
Silloin hän sanoi, että hän on aika ajoin kirjottanut nettiin palstalle juttuja nimimerkillä anonym-tyylillä.
Tämä Kitinä. Ja että siellä häntä pidetään ihan hoopona. Kuinka niin minä kysyin ja hän sanoi että on muutama
siellä joka pitää johto-asemaa ja on erillaisia kirjoittajia, mutta häntä ei tunne kuin muutama.
Mutta että hän tokaisi että "minua kehotettiin ampumaan itseni"... että se kyllä tuntui pahalta vaikka ei nyt kuulemma
ollut sillätavalla vakava oikea uhka. Minä kyllä ihmettelin. Sanoin ystävälle heti, että nyt minä käsken sinut tuosta
älyttömästä kirjoituspalstasta heti pois. Jos siellä noin hulluja on.
Arskalla on niin paljon tekemistä, että sillä on aina menopäällä. Ja se on kuin kala vedessä hyväosaisten ja myös huono-osaisten kanssa. Sanoin ettei tuollaisessa tyhmyyksissä netissä kannata resurssia tuhlata
jos ei ole tuottavaa ja on törkeää väkivaltaa. Sitten Arska sanoi miten voin lukea tätä Kitinää netissä.
Luin ja tuli aivan kauhea olo. Arska oli tosiaalta häpeilevä kun oli kirjoittanut hassua, mutta se tosiasia, joka asiassa oli pahaa
oli todellakin se, että tuollainen kriminaalikirjoite annetaan olla ilman puuttumista. Siellä nimimerkki Manaaja siis
23.7 kehottaa ystävääåni tappamaan itsensä. Olin siitä paikasta aikomassa mennä johonkin tämän takia mutta ystäväni
pysäytti aikeeni ja sanoi että se on sairasta ja sairaan huumorintajun yksittäinen juttu vain.
Minä sanoin, että sillä ehdolla ettet "Arska" mene tuohon älyttömään kirjoitukseen, jossa kirjoittajia, jotka ei uskalla
sanoa mitään. Arska myönsi, että juuri se häntä masentaakin- välinpitämättömyys.
Arska koetti vesittää asian tämän jutun, mutta sanoin että valvon ettet kirjoita. Arska sanoi, ettei sen hetkinen vetämättömyys nyt tästä Kitinästä johdu. Mutta minä aloin uskoa että se voisi ollaosasyy.
Luin enemmän kirjoituksia. Arska varoitti että älä sitten ihmettele minun hassutuksia. No täytyy olla rehellinen ja sanoa että en toki tunnista aina ystävääni kirjoituksesta. Jotenkin niistä huojuu rentous, joka on Arskassa, ja erityinen asia on tuo oikeasti kuulemma vitsinä oleva mukavuus ja ilman väkivaltaa olo.
Mutta isoin ristiriitaisuus on tuossa narsistiajatelmassa. Tämä on vaikea asia kun hän osaa kirjoittaa niin hyvin. Aina koulussa varmaan se kympin kirjoittaja. Ja se kirjoitus ei kyllä vastaa sitä että hän olisi narsistinen person oikeasti.
Hänhän on auttajaluonteinen ja hellä ihminen. Minä olen sanonut että me kaksi olemme toisiamme täydentäviä koska minulla on suoraviivaisuutta ja olen ainakin ollut bilehenkinen ihminen. Nyt vain limonadityyppi-kiitos Arskan. Ystäväni Arska on jos mahdollista kaikkein huonoin bilettäjä ja siksikin että hän on aivan liian älykkään oloinen vain juhliakseen tai huutaakseen. Hän on minun ihana Nuuskamuikkus-analysoija. Maailman kultaisin ja hyväsydäminen henkilö ja mies. Niin tosiaan myös homojuttuja on ollut-niistä Arska varoitti. On ihan muuten
tosi alakoulu tasoista. Arska itse on pesun kestävä hetero ja naurahdin tuota tissimies-kirjoitusta. Sitä hän on- siitä saimme naurunaiheen. Ystäväni on melko heikko avautumaan noin seksihalu-sektorin ollessa kyseessä
Jossain viime kirjoituksessa häntä oli verrattu pipipäähän. No minä voin sanoa elämänkokemuksesta että jos ystäväi on pipipää vähimmässäkään määrässä niin sitten kaikki ovat ja paljon enemmän.
Arskassa minua on joskus ärsyttänyt tuo karikkojen välttämistaito ja se, ettei hän mene kaiken maailman sotkuihin. Siinä auttaa toki asia että ystäväni on rauhallinen. NYT on kuitenkin minun vuoroni auttaa koska hän ei myöskään ole mikään ikuisesti jaksava eikä totisesti ansaitse tuollaista saastakirjoitusta. Arska puolustaa kovasti teitä ja niitä kuulemma paria kolmea kirjoittajaa: Hän sanoo, että on kirjoittanut hassusti ja ehkä ollut ärsyttävä. Minä en näe mitään syytä puolustaa. Hänen huumorinsa on aina ollut tuollaista hieman enemmän rivien välissä olevaa.
NYT ilmoitan siis Arskan halusta, että hänellä on kaikki hyvin. On matkustuksessa nyt oman ystävättärensä kanssa ja on hänen asiansa mitä
hän tekee tämän kirjoitelman kanssa. Minun vaatimukseni olla pois oli 2 kuukautta.
Avasin itse tämän ja kerroin Arskalle tekstarilla että täällä oli 11 yksityisbviestiä.
Arska sanoi teille kaikille terveisiä jotka olette tykänneet hänen kirjoituksesta. Arska sanoi myös, että Homeboy65-nimimerkki on ollut hänelle täällä kirjoituksessa tuki ja on myös sanonut hänelle tämän ja pyytänyt anteeksi kun ei heti kertonut asiaa. Ymmärsin, että Homeboy65 on myös tukea tarvitseva ja ei oleihme että Arska on löytänyt hänestäkin ystävän täällä-
Arska lupaa vastata kaikille yksityisviestitäjille kunhan aikaa on.

Lopussa sanon anteeksi omaa varmaankin kömpelöä kirjoitusta. Arskalta voin saada oppia, mutta minulla on takaportti sanoa koska olen ruotsinkielinen ja kirjoitusta ei tarvi montaa kirjoitusta tehdä suomeksi.

- Maikku -
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Eihän tätä voi oikeasti vahvistaa mitenkään, mutta tein sen mitä pystyin ja tarkistin IP-osoitteet sekä vertailin IP-ranget vanhojen osoitteiden kesken. Tämä kirjoitus tulee ip-rangesta josta Arska ei ole aiemmin kirjoittanut mitään. Eihän se mitään kerro, mutta ei nyt osu ainakaan tuohon ip-sarjaan mistä Arska normaalisti kirjoittaa.

Mutta hyvä että on mies kunnossa, vaikken tykkääkään tyylistä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onko Kitinä oikeasti läppä jonkun avohoitolaitoksen internet-huoneessa?

Vertaapa hämis huviksesi noiden kahden muunkin vilkkuvalopostaajan ip-osoiteavaruuksiin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja aasi »

Haemaeraemies kirjoitti:Eihän tätä voi oikeasti vahvistaa mitenkään, mutta tein sen mitä pystyin ja tarkistin IP-osoitteet sekä vertailin IP-ranget vanhojen osoitteiden kesken. Tämä kirjoitus tulee ip-rangesta josta Arska ei ole aiemmin kirjoittanut mitään. Eihän se mitään kerro, mutta ei nyt osu ainakaan tuohon ip-sarjaan mistä Arska normaalisti kirjoittaa.
Katsoit väärin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
masa

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja masa »

Olikos tää maikku nyt se sama tyyppi sieltä jostain lehden toimituksesta joka pari vuotta sitten ilmaantui palstalle kehumaan turskan kirjoituksia niin hauskoiksi ja älykkäiksi?
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Just. Eli alkais vähän vaikuttaa siltä mitä sanoin jo kauan sitten, että yhdellä ihmisellä on aika monia ongelmia.
masa

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Just. Eli alkais vähän vaikuttaa siltä mitä sanoin jo kauan sitten, että yhdellä ihmisellä on aika monia ongelmia.
Kaiken takana on Homie. Sillä on mielikuvitusystävä nimeltä stadinturska ja joukko erilaisia turskan kaverin kavereita.
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Just. Eli alkais vähän vaikuttaa siltä mitä sanoin jo kauan sitten, että yhdellä ihmisellä on aika monia ongelmia.
Kaiken takana on Homie. Sillä on mielikuvitusystävä nimeltä stadinturska ja joukko erilaisia turskan kaverin kavereita.
Ei yllättäisi yhtään. Tätähän epäilin jo aiemmin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

aasi kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Eihän tätä voi oikeasti vahvistaa mitenkään, mutta tein sen mitä pystyin ja tarkistin IP-osoitteet sekä vertailin IP-ranget vanhojen osoitteiden kesken. Tämä kirjoitus tulee ip-rangesta josta Arska ei ole aiemmin kirjoittanut mitään. Eihän se mitään kerro, mutta ei nyt osu ainakaan tuohon ip-sarjaan mistä Arska normaalisti kirjoittaa.
Katsoit väärin.
Jaa, niin vain katsoinkin väärin. Nyt en sitten osaa kyllä sanoa enää mitään tähän, vastuu siirtyköön lukijalle täyspainoisesti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Maikku, näytä tissit! Paitsi jos ovat Homien tai Arskan manboobsit niin sitten ei!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja So Hard »

:apuva:
Universaali disclaimer.
Manaaja

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kottarainen kirjoitti:Veikkaan että seuraavaksi Maikku alkaa ilkeäksi ja haistattaa paskat kaikille.
Ei se haittaa, sillä Arska jättää kuitenkin asian tähän. Paitsi että Arskan kaveri Arska alkaa vaatimaan Arskalta että Arskan pitää viedä juttu eteenpäin, jos Arskaa ei arvosteta eikä palvota eikä huomioida tarpeeksi. Arskan kaveri Arska siis todennäköisesti pakottaa Arskan tekemään asiasta poliisijutun, koska täällä on Arskan ja Arskan kaverin Arskan mielestä tosi paljon sellaisia röyhkeitä ihmisiä joita ei voi ollakaan.

Arska ei kuitenkaan näe että Arskan omien persoonien olemassaolemattomuudessa olisi Arskan kaverin Arskankaan puolesta mitään ristiriitaa. Ongelmana on myös se ettei Arskan kaveri Arska voi tehdä rikosilmoitusta kuin Arskana, joka ei ole Arska vaan Arskan kaveri Arska. Arskan kaverin Arskan kiukutellessa Arska joutunee siis lopulta jonkinlaisen psykoosin valtaan jossa Arska neuvoo Arskalle, joka ei ole oikea Arska vaan toinen Arska, että Arskan tukijoiden (joita ovat Arska, Arska ja Arska) tulee murhata koko kitinäkunta, joita ei Arskan elämänkatsomuksen mukaan voi edes olla olemassa.

Miten tästä selvitä? Ainoa keino lienee, että Arska tekaisee itsemurhan Arskan edessä, ja toisen Arskan avulla, ja Arska tulee sitten kertomaan että Arska on nyt kuollut, ja Arskan hautajaisissa oli vähintään 863 Arskaa saattamassa Arskaa haudan lepoon, sillä Arska on tunnettu ja sympaattinen Arska joka on auttanut kaikkia Arskoja elämänsä vaikeina aikoina. Nyt kun Arskat on saatu pystyyn niin Arskalla ovat voimat loppuneet, koska kitinässä kehoitettiin Arskaa ampumaan itsensä, mutta Arskaa tämä ei todellisuudessa haittaa koska Arska on omistanut koko elämänsä muiden auttamiseen, ja kuolee nyt marttyyrina.

Jännien sattumien summana Arska kuitenkin noussee kuolleista kolmantena päivänä, ja tulee palstalle Arskana kertomaan Arskasta, joka lynkattiin ja ristiinnaulittiin. Arska sen jälkeen vaatii tälle huomiolle uuden Arska-ketjun, sillä "Arskan kuolema" -ketju ei saanut Arskan mielestä (eikä hänen kaverinsa Arskan mielestä) tarpeeksi huomiota.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:mrgreen:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kohta Maikun mielestä Kitinä on tylsä ja ankea ja sitä pitää piristää väreillä ja vaihtuvalla fonttikoolla.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mua vaan ihmetyttää, miksi Maikku ei ole halunnut olla Arskan kanssa ns. sillai. Vaikka Maikku onkin lesbo, niin hänellä on ollut seksiä myös miesten kanssa ja luulisi, että Arskan kaltainen miehekäs, luotettava, mukava mies kiinnostaisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Just. Eli alkais vähän vaikuttaa siltä mitä sanoin jo kauan sitten, että yhdellä ihmisellä on aika monia ongelmia.
Kaiken takana on Homie. Sillä on mielikuvitusystävä nimeltä stadinturska ja joukko erilaisia turskan kaverin kavereita.
Ei suinkaan. :leuhka:
Arska on oikea ihminen. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Taidetta koteihin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Taidetta koteihin.

Mitä tuo nyt tarkoitti? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

xxx
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minä en tähän haluaisi kirjottaa mitään mutta ystäväni takia sen teen.

Mua vixxxxxxisi koko ajan.
Näsäviisaita jääkylmiä diivojako täällä vaan korostamassa älyään enemän tai vähemmän ikävällä tavalla. Hiukan jaksoin lukea.

JA EN SITTEN tosiaankaan lähettäisi MITÄÄN tällaista tämmöiseen epämääräiseen klubiin omalta koneeltani tai omasta ip-addressista. Enkä tosiaankaan tehnyt omaa nimeä-kirjoittajaa kuten ystäväni kyllä ehdotti. Ystäväni on jo tahrannut tarpweeksi omansa.

Ja ihanko siinä oli tämän portaalin omistajakin tarkistamassa. Kuulepas poika tai tyttö- sinun tehtäväsi olisi tasan tarkkaan karsia täältä ainakin tuollainen sairas henkilö joka lähettelee videoita tappamisesta.

No silti hän taisi olla ainoa joka ilahtui siitä, että ystäväni antoi "elonmerkkin". Se oli hyvä!!!!
Sitävarten kirjoitin kun ystäväni pyysi. Vielä kerran sanon tämän.

Ja ystäväni oli myös huolestunut muista epäeettisistä kirjotuksista.

Minun puolesta saatte silti olla keskenänne ja uskoa mitä haluatte mutta PELKÄSTAAN ystäväni takia kerron että olen huolehtimassa hänen asunnostaan kaloista kasvista postista ja pitääkö minun sitäkin kertoa että katson nyt ystäväni hyvältä laitteelta jalkapallo-otelun. Ja olen sänhgyllä. Siniset petivaatteet, pitäskö bielä sanoa tv:n merkki?

En halua ystävääni eli teidän kerhon ilmeisesti "kuuluisaa"Arskaa" huonoon valoon, siksi kirjoitin vielä. En voi ymmärtää mitä hän tästä kirjotelusta hyötyy. Korkeinttan tulee sairaaksi...
Ehkä hän on ottanut todella suuren mahdottoman haasteen monien ihmisten ongelmasta. No hän päättäköön mitä tekee kun palaa matkaltaan, onhan hän käsittämättömän pitkään ollut tässä klubissa ja jos hänellä on jokunen kiva kaveri täällä. Se on toki hyvä asia.

En tiedä' ei tämä ongelma oo kaikille teistä todellakaan. Ystäväni sanoi että täällä on monia lämmintä ihmistä myös , muutama lämmin nainen. Mutta herran Jeesus heiitäkkää nyt äkkiä pois täältä tappamisesta puhuvat .

Eräs siinä kysyi jotain meidän seksualisuudesta. Lue minun kirjoitus. Siinä sanon ettemme halua pilata ystävyytämme. Seksi sen voisi muuttaa pois ystävyyden tiestä.

Terveisin

-Maikku-
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Älä nyt vielä lopeta! Kappalejako alkaa jo sujumaan. On toi nyt helpommin luettavaa tekstiä kuin esimerkiksi Urpiaisen suorasyöttö. Sisältöön en ota kantaa.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja masa »

Stadinarska kirjoitti: Näsäviisaita jääkylmiä diivojako täällä vaan korostamassa älyään enemän tai vähemmän ikävällä tavalla. Hiukan jaksoin lukea.

And we have a winner!
Kottarainen kirjoitti:Veikkaan että seuraavaksi Maikku alkaa ilkeäksi ja haistattaa paskat kaikille.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä en vaan ymmärrä miksi täytyy tulla Arskan ketjuihin jos ei muka jaksa lukea...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja masa »

saira kirjoitti:Mä en vaan ymmärrä miksi täytyy tulla Arskan ketjuihin jos ei muka jaksa lukea...

Koska se ketju on pakko avata että sen saa pois hakutuloksista. Jos ignore estäisi arskan ketjun näkemisen kokonaisudessaan, niin kukaan ei aukoisi arskan ketjuja.

Miksei arska ja muut palstahullut voi tehdä blogia jonne syöttää omaa proosaansa?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja saira »

^Uskoisin, et kaikille on täällä joku keskustelu, jota ei seuraa, mulla on useitakin. Mä vaan klikkaan aina "Merkitse luetuksi"-painiketta. Ja se siitä. Täällä esitetyn perusteella mä sit voin vaikka pyytää, et Apple-Nokia-keskustelu poistettaisiin. Eikä autojututkaan oikeen kiinnosta. Enkä mä tiedä kiinnostaako mua kuka ketäkin panettaakaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin