Ninnin RIPpitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Joo, hiljaiseksi veti. Rauha Ninnille.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Surullista ja surkeaa, toivottavasti lapsilla on muitakin rakastavia aikuisia ympärillään. Samaa mietin mitä moni muukin, kuinka voi lapsensa jättää? Tietysti itsemurhaan päätyessä voi olla että näkee parhaimmaksi kaikille ettei ole olemassa lainkaan. Epäilen kyllä etteivät kaikki ratkaisuun päätyvät mieti muita ollenkaan, ei jaksa tai pysty. Monasti olen kotona pakottanut miestä lupaamaan, että minut toimitetaan vaikka väkisin hoitoon jos alan vaipumaan muihin maailmoihin, jos ei minun niin lasten vuoksi. Erittäin surullista ettei Ninnin elämässä ollut ihmistä joka tarpeeksi läheltä olisi hänen hätänsä nähnyt ja pystynyt auttamaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Manaaja

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Melnais kirjoitti:Erittäin surullista ettei Ninnin elämässä ollut ihmistä joka tarpeeksi läheltä olisi hänen hätänsä nähnyt ja pystynyt auttamaan.
Ei kaikki apu aina riitä riippumatta siitä miten läheltä se tulee. Tarpeeksi huonossa jamassa kun ollaan niin mikään apu ei enää riitä, ja säikähdyksekseni huomasin juuri pohtineeni alanko itsekin olla niillä nurkilla.

BDI-testistä tuli viime viikolla 45, vähän ahistaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^^Niin tai sitten moni (vakavasti masentunut) ajattelee, että on kaikille parasta, jos vaan kuolee pois. Sairastuneen mielen logiikka on erilainen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Erittäin surullista ettei Ninnin elämässä ollut ihmistä joka tarpeeksi läheltä olisi hänen hätänsä nähnyt ja pystynyt auttamaan.
Ei kaikki apu aina riitä riippumatta siitä miten läheltä se tulee. Tarpeeksi huonossa jamassa kun ollaan niin mikään apu ei enää riitä, ja säikähdyksekseni huomasin juuri pohtineeni alanko itsekin olla niillä nurkilla.

BDI-testistä tuli viime viikolla 45, vähän ahistaa.
Älä hyvä mies tapa itseäsi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tähän palstan itsemurhataajuuteen piti mainita, että itsemurhathan esiintyvät usein samoissa perheissä, kaveripiireissä jne. Osittain tietysti kyse on myös jaetusta elämäntilanteesta, mutta osittain myös mallioppimisesta. Itsemurha mielletään ja opitaan alitajuisesti ratkaisuksi, ja kynnys siihen madaltuu.

Mä toivon, että sä Manala tiedostat tän. Aina on parempia ratkaisuja kuin itsemurha. Sulla on kuitenkin helposti vielä yli puoli vuosisataa elettävänä, sinne mahtuu paljon hyviä aikoja, vaikka nyt näyttäisikin synkältä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
aimohaiku
Kitinäaddikti
Viestit: 88
Liittynyt: 18.05.2011 20:36

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

RIP.

:(
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Manaaja kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Erittäin surullista ettei Ninnin elämässä ollut ihmistä joka tarpeeksi läheltä olisi hänen hätänsä nähnyt ja pystynyt auttamaan.
Ei kaikki apu aina riitä riippumatta siitä miten läheltä se tulee. Tarpeeksi huonossa jamassa kun ollaan niin mikään apu ei enää riitä, ja säikähdyksekseni huomasin juuri pohtineeni alanko itsekin olla niillä nurkilla.

BDI-testistä tuli viime viikolla 45, vähän ahistaa.
Ei varmasti. Sekin surettaa, toista ei voi (loputtomiin) kannatella vaikka haluaisikin, jokainen tekee itse ratkaisunsa.

Sinä olet älykäs mies, uskon että osaat olla tekemättä ratkaisuja joita ei voi enää muuttaa. Toivon. Aika voi helpottaa mutta sitä ei saa koskaan tietää jos päättää lähteä kesken pois.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Miten tosta ei löydy mitää uutista? Voi olla että en osaa vaan googlettaa uutisia espoosta, taitoni on rajalliset.

EDIT: Jos se on heittänyt faceen tän hetken mielijohteesta ja saanut kihlattunsa mukaan juoneen niin määritelmä "Psykopatia" saa uuden merkityksen.
Ei noita (oletettuja) itsareita yleensä uutisoida mun mielestäni.
En nyt varsinaisesti tiedä, mutta käsittääkseni siitä on yhteinen sopimus, ettei uutisoida. Kuten exsu mainitsi, itsemurhat lisäävät muidenkin itsemurhia.

RIP Ninni.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

exsu kirjoitti:Tähän palstan itsemurhataajuuteen piti mainita, että itsemurhathan esiintyvät usein samoissa perheissä, kaveripiireissä jne. Osittain tietysti kyse on myös jaetusta elämäntilanteesta, mutta osittain myös mallioppimisesta. Itsemurha mielletään ja opitaan alitajuisesti ratkaisuksi, ja kynnys siihen madaltuu.

Mä toivon, että sä Manala tiedostat tän. Aina on parempia ratkaisuja kuin itsemurha. Sulla on kuitenkin helposti vielä yli puoli vuosisataa elettävänä, sinne mahtuu paljon hyviä aikoja, vaikka nyt näyttäisikin synkältä.
Täällä on muutkin kirjoittanu hyviä viestejä Manaajalle, mä en osaa ku kompata!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Noppaelain kirjoitti:En nyt varsinaisesti tiedä, mutta käsittääkseni siitä on yhteinen sopimus, ettei uutisoida. Kuten exsu mainitsi, itsemurhat lisäävät muidenkin itsemurhia.
Tietääkseni kyse itsemurhien uutisoimattomuudessa on hienotunteisuudesta. Itsemurhathan uutisoidaan silloin, kun ne ylittävät muutenkin uutiskynnyksen, mutta itsemurha tekotapana jätetään pois. Tämä tapa on perusteltu ja ehkä ainoa oikea, mutta välillä kun esmes rekkaa päin ajo suoralla tiellä tai muuten saunanpuhdas tapaus kierrellään onnettomuudeksi, niin onhan se lähinnä noloa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Noppaelain kirjoitti:En nyt varsinaisesti tiedä, mutta käsittääkseni siitä on yhteinen sopimus, ettei uutisoida. Kuten exsu mainitsi, itsemurhat lisäävät muidenkin itsemurhia.
Tietääkseni kyse itsemurhien uutisoimattomuudessa on hienotunteisuudesta. Itsemurhathan uutisoidaan silloin, kun ne ylittävät muutenkin uutiskynnyksen, mutta itsemurha tekotapana jätetään pois. Tämä tapa on perusteltu ja ehkä ainoa oikea, mutta välillä kun esmes rekkaa päin ajo suoralla tiellä tai muuten saunanpuhdas tapaus kierrellään onnettomuudeksi, niin onhan se lähinnä noloa.

Nolosteleppa nyt oikein kunnolla sitten?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kamalan surullista, joskaan ei yllättävää :(
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Voi ei.
Ensin JenniGeetzu, sitten Snapa ja nyt Ninni.
Joista kaikista pidin. Snapan ja Ninnin lyhyesti tapasinkin, Jennin kanssa olin muuten yhteyksissä.

Joskohan Kitinä tosiaan vetää nuppivikaisia puoleensa, silti varsinaisesti aiheuttamatta itsetuhoisuutta?

Ninnillähän oli jo ainakin yksi episodi aiemmin, jossa Facebookissa oli aika selvä itsemurhaviesti, ja me numeronsa tietävät yritimme soitella perään, tuloksetta. Selvisi silloin joskin ehkä joutui sairaalaan.

Sitten on ainakin vielä Helykän kilahdus ja oma homosarjamurhaajamme. Lienevät hengissä.

Manaajakin vihjailee. Pärjäile äijä vielä!

Itsehän olisi selvästi potentiaali, koska olen niin pohjalla kuin olla voi. Pelkkää pimeää.
Kuitenkaan ei vieläkään tee mieli.

Ehkä tässä on se, että olen tottunut elämään koko elämäni epäonnistumisessa, pelossa ja häpeässä. Joskus myös vakavissa hankaluuksissa jopa ilman omaa syytänikin. Joku joka on elänyt paremmin voi keksiä nirhata itsensä koska ei ole elänyt helvetissä aina ja sellainen olo on uutta. Lisäksi tappaakseni itseni minun pitäisi olla aktiivisessa kunnossa. Ja aktiivisessa kunnossa en taas haluakaan tappaa itseäni.

Ei olisi paikka tyrkyttää omia perversioitaan, mutta tämä oli minulle nuorempana paras itsemurhan torjuntabiisi. Tietenkin Kate Bush. Jig of Life. Unofficial video.

Mutta onhan tuossa nykyiselle minulle perättömiä lupauksia.
Kuten "Your little boy and your litle girl" ja "You will dance in the sunlit pools!"



Hello, old lady.
I know your face well.
I know it well.

She says,
"Ooh-na-na-na-na-na-na-na-na!
I'll be sitting in your mirror.
Now is the place where the crossroads meet.
Will you look into the future?

"Never, never say goodbye
To my part of your life.
No, no, no, no, no!
Oh, oh, oh,

"Let me live!"
She said.
"C'mon and let me live, girl!"
She said,
"C'mon and let me live, girl!"
("C'mon and let me live!")

"This moment in time,"
(She said.)
It doesn't belong to you,"
(She said,)
It belongs to me,

"And to your little boy and to your little girl,
And the one hand clapping:
Where on your palm is my little line,
When you're written in mine
As an old memory?
Ooh, na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-

"Never, never say goodbye
To my part of your life.
Oh no, no, no, no, no!
Never, never, never!
Never, never let me go!"

She said,
"C'mon and let me live, girl!'
("C'mon and let me live!")
She said,
"C'mon and let me live, girl!"
("C'mon and let me live!")

I put this
moment..............................................here.
I put this moment.........................here.
I put this moment--

"Over here!
"Over here!
Can't you see where memories are kept bright?
Tripping on the water like a laughing girl.
Time in her eyes is spawning past life,
One with the ocean and the woman unfurled,
Holding all the love that waits for you here.
Catch us now for I am your future.
A kiss on the wind and we'll make the land.
Come over here to where When lingers,
Waiting in this empty world,
Waiting for Then, when the lifespray cools.
For Now does ride in on the curl of the wave,
And you will dance with me in the sunlit pools.
We are of the going water and the gone.
We are of water in the holy land of water
And all that's to come runs in
With the thrust on the strand."
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Manaaja kirjoitti:
BDI-testistä tuli viime viikolla 45, vähän ahistaa.
Manaaja, tee tämä perässä, niin kyllä me pojat sitten naureskellaan! :lol:

Kuva
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toi viesti kannattaisi poistaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Vähän naurattaa jo nyt.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manala on tehnyt väärin postaamalla tota Arskalle, mutta siitä huolimatta toi on äärettömään typerää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Sitä niittää mitä kylvää: jos on niin mulkku mies kuin munaaja on niin on aika turha kuvitella, että sääliä kerjäämällä sitä varauksetta saisi. Ja olisihan siinä jotain ironiaa, että gubbe joka jakaa nettihulluusdiagnooseja avosylin joka suuntaan olisikin niin hullu, että tappaisi itsensä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ehkä tää ei ole oikea ketju keskustella noista asioista...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kitinä onnistuu kyllä aina yllättämään mauttomuudellaan.
Manaaja

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hans Jörgen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
BDI-testistä tuli viime viikolla 45, vähän ahistaa.
Manaaja, tee tämä perässä, niin kyllä me pojat sitten naureskellaan! :lol:

Kuva
Varsin houkuttelevaa! Tosin jos minulla olisi access käsiaseeseen niin saattaisin parantaa maailmaa viemällä sellaisia ihmisiä mukanani joita ilman maailma todennäköisesti olisi parempi paikka ihmisten olla ja elää. Aloittaisin todennäköisesti sellaisista opportunisistisista, itsestään liikaa kuvittelevista ihmisistä, joille itsekkäät tarkoitukset pyhittävät rumatkin keinot elämässä, ja jotka ovat aina äänessä puujalkoineen koska rakastavat omaa ääntänsä ja kuvittelevat samalla olevansa aivan helvetin hauskoja, vaikka ovat yleensä suurin piirtein yhtä hauskoja kuin suolihuuhtelu, ja aiheuttavatkin siksi yleisössään yleensä enemmän myötähäpeällä maustettuja väkinäisiä hymyjä kuin hersyvää naurua. En tiedä tunnetko ihmistyyppiä.
Manaaja

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:jos on niin mulkku mies kuin munaaja on
Ihan varauksettomalla mielenkiinnolla onko silloin jo puolet matkasta elcouteen taitettu? Noin yleisesti kyllä karsastan sääliä tuputtavia ihmisiä ja muitakin empaatikkoja, sellaset vaan masentaa. Mut sun kanssa ei onneks oo koskaan tullu sellasta oloa että kärsisit tunteista. Paitsi siinä kohtaa kun "munaaja loukkasi minua verisesti" -itsesäälisävelmäsi vuosipäivään alettiin tarvita jo toinenkin digitti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Niin siis en mä tänne postaile giffejä, jossa ammutaan aivoja pellolle. Sä postailet, kehotat jengiä tappamaan itsensä ja jaat siinä sivussa hulluusdiagnooseja vähintään joka toiselle.

Sä et varmaan masennukseltasi edes tajua noiden tuplastandardiesi määrää: kun sä postaat aivot pellolle ö-kehotuksia niin se on ihan ok, mutta jos joku muu tekee niin niin sä teet jotain löperöitä mukatappouhkauksia.

Joo, kyllä mua vaan käy sääliksi kun sun bdi on 45, vai oliko se bmi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Manaaja

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:^^ Niin siis en mä tänne postaile giffejä, jossa ammutaan aivoja pellolle. Sä postailet, kehotat jengiä tappamaan itsensä ja jaat siinä sivussa hulluusdiagnooseja vähintään joka toiselle.
En mä ole tähän päivään mennessä tainnut kehottaa muuta kuin nettitrollin tappamaan provopersoonansa. Onnistuikin hei ihan hienosti, sun sietäisi kiittää mua. Sääli vaan että syntyi ihan yhtä hulluja sivuperoonia tilalle.
elco kirjoitti:Sä et varmaan masennukseltasi edes tajua noiden tuplastandardiesi määrää: kun sä postaat aivot pellolle ö-kehotuksia niin se on ihan ok, mutta jos joku muu tekee niin niin sä teet jotain löperöitä mukatappouhkauksia.
:D Älä huolehdi, jos ihmistyyppi tuntui liian tutulta, en ollut sua tulossa löperösti mukatappouhkaamaan.
elco kirjoitti:Joo, kyllä mua vaan käy sääliksi kun sun bdi on 45, vai oliko se bmi.
Tällaista johtotason laadukasta, älykkyydellä lähestulkoon pilattua vittuilua pääsee vain harvoin vierestä todistamaan.

Vaan eiköhän mun masennuksesta keskusteleminen olis voinut mun puolesta jäädä siihen yhteen lauseeseen muutenkin, mikä tietysti sekin oli aikamoinen virhearvio tässä seurakunnassa. Eikä tilanneta varmaankaan rakenneta yhtään sen komeampiin karmeihin jatkamalla aiheesta mesoamista jonkun toisen kuolemaketjussa.
Vastaa Viestiin