Riitaketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:Kun osoitit viestisi Nergalille, niin jotenkin sen pihvi jäi epäselväksi.

D)Nergalia harmittaa vittuilunsa

Mikä tässä nyt on se ventiloitava asia?
Mitä tarkoitat tuolla ventiloinnilla tässä yhteydessä?

Kyseenalaistin sitä, että miksi Nergal kokee tarvetta kokea tuolla tavalla omasta käytöksestään, jos ei kokenut sillä tavalla aiemmin. Muuttuiko oman käytöksen tulkinta traagisen ihmiskohtalon takia?

Vähän sama kuin ajatellaan koulukiusaamista.

Jos henkilö selvisi koulukiusaamisesta, voidaan kiusaaminen tulkita ikäänkuin kasvattavana kokemuksena ja kiusaajien rooli sellaisena että 'auttoi' pääsemään sinne missä on.

Jos taas koulukiusaaminen suisti raiteiltaan, on kiusaaminen ollut kauhea asia ja kiusaajat olleet pahoja.

Ja sitten hengitetään.

Suoraan sanominen sekä joskus ihan suoranainen vittuilu ja toisaalta myös tietty toverillisuus joka on ollut siellä vittuilunkin takana, on ollut minun mielstäni ja minun tulkinnassani tämän palstan keskustelujen suola. Jos on sanonut jotain tyhmää, siitä on saanut kyllä korvillensa. Minä en ole ottanut juttuja itseensi, mutta joku toinen voisi hyvinkin kokea ihan samat jutut kauheana kiusaamisena - varsinkin jos ei jaa sitä kollektiivista ajatusta, että tässä sanaillaan mutta niiden sanojen takana emme nyt oikeasti ehkä halua kenellekään pahaa.

Nergalilla varsinkin on ollut hurjahkoja shokkiarvoakin hakeavia virkkeitä viesteissään - mutta silti minusta Nergal on ollut huvittava palstahahmo ja joskus osunut hyvilläkin läpillä perille. Ja koska Nergal on niin johdonmukaisesti ollut sellainen virtuaalihahmo kuin on ollut, niin pitäisikö hänen hävetä koko historiaansa vai pelkästään sitä mitä on sanonut ninnille.

Minä en ole sanomassa, että kukaan täällä olisi koulukiusaaja ja itse ilkimys.

Me olemme kaikki olleet piikikkäitä ja ilkeitä jollain tavalla, jossain vaiheessa. Ja se on kuulunut nimimerkkien virtuaali-identiteetteihin voimakkaammin tai vähemmin eri aikoina.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Selvennetään nyt vielä muutama seikka, ettei tartte turhaan metakeskustella. Rivien välistä luetaan nyt juttuja joita siellä ei ollut.

1) En usko, että manalan vittuilulla (tai kenenkään muunkaan kitinäläisen) on mitään osaa tai arpaa ninnin kohtaloon. Kyllä se irl on joka nämä jutut ratkaisee.

2) Oma heittoni liittyi siihen skitsofreeniseen tilanteeseen, että kaveri joka heittelee täällä tapa ittes -juttuja ja vittuili kolmivuorotyönä tyypille X, on juuri se kärkimies perustamassa itsensä tappaneelle tyypille X jotain suruketjua. Oh the irony.

3) Se, että munamies kaiken bashauksensa jälkeen oikeasti pitää vielä itseään yhtenä ninniä eniten auttaneista tyypeistä on niin hullunkurisen harhainen, beyond priceless juttu, että ei heti tule toista mieleen kitinähistoriasta. Vähän sama kuin riemumieli julistaisi vakavalla naamalla olevansa kitinän johtava hippiliberaali.
Universaali disclaimer.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kun osoitit viestisi Nergalille, niin jotenkin sen pihvi jäi epäselväksi.

Kerrataanpa:

A)Nergal ja Ninni seukkaavat joskus hetkisen
B)Nergal vittuilee Ninnille kitinässä
C)Ninni tappaa itsensä
D)Nergalia harmittaa vittuilunsa

Mikä tässä nyt on se ventiloitava asia?
Mitä kohdalla a) on asian kanssa tekemistä?
Luulisin että sillä saattaa olla jotain kohdan D kanssa. Lähde: Stetson-Harrison.
Jos sillä olisi merkitystä, niin sehän voisi olla myös päinvastainen kuin ehdotat. Nergal saa tulla kertomaan itse jos on eri mieltä, mutta jos miettii sitä seukkailua, ni en näe sillä painoarvoa sen enempää kuin että he olisivat muuten olleet tekemisissä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti: riemumieli julistaisi vakavalla naamalla olevansa kitinän johtava hippiliberaali.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nergal kirjoitti:Alkaa puskeen myötähäpeää aikuisten ihmisten kirjoituksia lukiessa, ei oikein hyvä. Faktahan on se 80% tälle palstalle kirjoittaneissta/kirjoittavista dissas Ninniä tavalla tai toisella. Nyt ne saatanan samat naamat vikisee toisilleen että sinä se sanoit sitä ja minä sitä en sanonut.
Mun mielestä tässä ei ole oleellista se, mitä kukakin on sanonut. Olen SH:n kanssa samaa mieltä siitä, että Manala ei näyttäytynyt palstalla minkäänlaisena hyväntekijänä Ninnin kohdalla. Tämä ei tarkoita, että Manala olisi syyllinen mihinkään, mutta kyllä tuo sädekehänkiilloittelu "tarkoitus pyhittää keinot" - hokemalla tuettuna oli mielestäni aika paksua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Minusta Tix on ihan pihalla, Manala välittää yllättävän paljon ympäristöstään ja ihmisistä ympärillään
Toivon merkittävällä tavalla, että kaikki munaajatavalla auttavat ihmiset ovat sinun lähipiirissäsi ja minun lähipiirissäni ne muut. Win-win.
Universaali disclaimer.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Rakastakaa nyt enemmän toisianne, älkääkä negistelkö.

SoHardiskin on tosi lutunen ton kovan kuoren alla.

Manaajakin sellanen nallekarhu-chilihöpsö.

exPertti on taas niin kepulainen, että herää väkisinkin hoivavietti.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kerrankin osuin siihen mihin tähtäsin, sain toisen kuoleman laineilla ratsastavat yksisarviset siirtään huomionsa muualle. Tehän ette sitä tiedä mutta kuolleista ei ole hyvä puhua pahaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

^Mä en nyt ymmärrä.

Missä on kuolleista puhuttu pahaa?

Vai meinasitko että Manala tai SH ovat jo kuolleita, mutta me emme vain tiedä sitä? :paavi:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nergal kirjoitti:Kerrankin osuin siihen mihin tähtäsin, sain toisen kuoleman laineilla ratsastavat yksisarviset siirtään huomionsa muualle. Tehän ette sitä tiedä mutta kuolleista ei ole hyvä puhua pahaa.
Olenkin jo pitkään miettinyt että onko totuuden puhuminen "pahan puhumista" jos se totuus on ikävää? En nyt sitten väitä että täällä sanotut asiat ovat totta, en yksinkertaisesti tiedä kun en tuntenut tapausta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

So Hard kirjoitti:2) Oma heittoni liittyi siihen skitsofreeniseen tilanteeseen, että kaveri joka heittelee täällä tapa ittes -juttuja ja vittuili kolmivuorotyönä tyypille X, on juuri se kärkimies perustamassa itsensä tappaneelle tyypille X jotain suruketjua. Oh the irony.
Tää on kyllä edelleen ihan käsittämätöntä tekstiä. Sun aivos tuntuu toimivan vähän liian läpinäkyvästi reverse-engineering -tekniikalla nyt mun suhteen. Ensin luetaan tuomio, ja sitten vasta lähdetään hakemaan sille premissejä. Siinä ei, ihan oikeasti hei, ole yhtään mitään skitsofreenista, jos mä mietin 10 minuuttia että onko tuo tieto joka kannattaisi tuoda kitinäläisten tietouteen, ja sitten päätän tehdä niin. Mä en ymmärrä mikä pointti vittuilun alleviivaamisella on? Saako suru-uutisen tuoda vain ihminen joka ei ole elämässään vittuillut? Kukahan sellainen sitten mahtaisi olla? Sinä itse?

Sen giffin postaaminen arskalle nyt oli jälkeenpäin pohdittuna aika karkeaa känniurpoilua multa, johon varmasti vaikuttaa osansa se, etten ole koskaan pitänyt arskaa oikeana ja aitona ihmisenä, joka avautuisi palstalla oikeista ja aidoista asioista elämässään, vaan pelkkänä trollaamiseen fabrikoituna nimimerkkinä, jonka ainoa tarkoitus on ärsyttää narsistisuudellaan mahdollisimman montaa kanssakeskustelijaa mahdollisimman paljon. Siihen pisteeseen että muu porukka alkaa ottaa jalkoja alleen. Mihinkään muuhun johtopäätökseen on kovin vaikea tulla vuosien aikamarginaaleilla, jossa muun yleisön pyynnöt keskustelun parantamiseksi diskataan järjestäen. Typerää minulta silti.
So Hard kirjoitti:3) Se, että munamies kaiken bashauksensa jälkeen oikeasti pitää vielä itseään yhtenä ninniä eniten auttaneista tyypeistä on niin hullunkurisen harhainen, beyond priceless juttu, että ei heti tule toista mieleen kitinähistoriasta.
No ei varmasti. Kyllä minustakin olisi aika hullunkurisen harhaista, jos pitäisin itseäni yhtenä Ninniä eniten auttaneista tyypeistä. Melko harhaisena pidän myös sitä, että rakentelet sen kaltaisia olkiukkolauseita ja sitten taputtelet sitä luomaasi pökälettä siinä onnellisena. Lukutaidosta seuraavalle kierrokselle plussaa. Jotta harhaisuus ei enää pääsisi noin pahasti väliin, niin laitetaanpa tähän nyt vielä uudelleen se mitä oikeasti kirjoitin, eikä sitä mitä sinä harhoissasi tulkitsit:
Manaaja kirjoitti:"Systemaattisena ninnibashaajana" uskallan väittää yrittäneeni jeesata ninniä aika paljon enemmän kuin moni muu täältä. Ensin hyvällä, myöhemmin huomattavasti turhautuneempana.
Ymmärrätkö So Hard, että tämä ei tarkoita sitä että pitäisin itseäni yhtenä Ninniä eniten auttaneista tyypeistä, edes täällä, saati sitten yleisesti? Se tarkoittaa sitä, että vaikka vittuilin moniin muihin verrattuna enemmän Ninnille, niin yritin myös saada moniin muihin verrattuna enemmän ajettua järkeä Ninnin päähän ja kannustaa sovittelevuuteen perheensä ja UK:nsa kanssa. Ja ei, se ei ole ihan sama asia kuin seuraava olkiukkosi: toistaa 1000 kertaa masentuneelle että ota itseäsi niskasta kiinni. Sä ymmärtääkseni olet aika paljon töiden puolesta naimisissa kirjoitetun tekstin ja luetun ymmärtämisen kanssa, ja olen aina ainakin kuvitellut että olet ihan hyvä työssäsi. Miten helvetissä sä kykenet ymmärtämään näin helpot lauseet noin päin vittua?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Kuva
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

:off:

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

^Argh. Tää on nyt jäänyt soimaan aamuksi repeatilla.

Ja mä diggaan ihan kympillä. Parempi kuin originaali.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Manaaja kirjoitti:Mä en ymmärrä mikä pointti vittuilun alleviivaamisella on? Saako suru-uutisen tuoda vain ihminen joka ei ole elämässään vittuillut? Kukahan sellainen sitten mahtaisi olla? Sinä itse?
Sun toiminnan itseironia jää luonnollisesti sulta huomaamatta. Se ei kyllä estä muita sitä huomaamasta. Koeta nyt vaikka elää sen kanssa. Sehän on vaan mun päänsisäinen kokemus.
Sen giffin postaaminen arskalle nyt oli jälkeenpäin pohdittuna aika karkeaa känniurpoilua multa, johon varmasti vaikuttaa osansa se, etten ole koskaan pitänyt arskaa oikeana ja aitona ihmisenä, joka avautuisi palstalla oikeista ja aidoista asioista elämässään, vaan pelkkänä trollaamiseen fabrikoituna nimimerkkinä. Typerää minulta silti.
Ilkeys on ilkeyttä ja mauttomuus mauttomuutta, vaikka sen rationalisoisi miten itselleen. Kyllähän sä muistaakseni esim. annoit jouluaattona 2010 Rollon ymmärtää, että tämän kannattaisi päättää omat päivänsä ja niin hän sen ymmärsikin. Oliko sekin fabrikoidun nimimerkin ojentamista manalamaiseen ruotuun, hyvää tarkoittava neuvo muuttaa elämäänsä vai miten sä sen aattelit rationalisoida? Viimeisestä lauseesta olemme hellyyttävän samaa mieltä.
Ymmärrätkö So Hard, että tämä ei tarkoita sitä että pitäisin itseäni yhtenä Ninniä eniten auttaneista tyypeistä, edes täällä, saati sitten yleisesti? Se tarkoittaa sitä, että vaikka vittuilin moniin muihin verrattuna enemmän Ninnille, niin yritin myös saada moniin muihin verrattuna enemmän ajettua järkeä Ninnin päähän ja kannustaa sovittelevuuteen perheensä ja UK:nsa kanssa. Ja ei, se ei ole ihan sama asia kuin seuraava olkiukkosi: toistaa 1000 kertaa masentuneelle että ota itseäsi niskasta kiinni. Sä ymmärtääkseni olet aika paljon töiden puolesta naimisissa kirjoitetun tekstin ja luetun ymmärtämisen kanssa, ja olen aina ainakin kuvitellut että olet ihan hyvä työssäsi. Miten helvetissä sä kykenet ymmärtämään näin helpot lauseet noin päin vittua?
Jää hyvin epäselväksi, mitä sä oikein tarkoitit, kun mun lausuma johon sä tuon kirjoitit vastineeksi kuitenkin vain sisälsi väitteen, että sä olit se joka täällä vittuili Ninnille systemaattisesti ja jatkuvasti. Nythän sen vihdoin myönsitkin, tosin taas nätisti itsellesi rationalisoiden ja kierrellen.

Edelleen, ilkeys on ilkeyttä, vaikka omasta mielestä taustalla olisi kuinka hyvä ratio. Ilkeilyllä, nimittelyllä ja vittuiluilla ei ole mitään sijaa ihmisten auttamisessa. Ei niin minkäänlaista. Sellaista sisältävän toiminnan väittäminen auttamiseksi on vain oman sädekehän kiilottamista ja omien virheiden rationalisointia. Meissä kahdessa on se merkitävä ero, että kun mä vittuilen jollekin jostain, mä en kuvittele tekeväni hyvää kohteelle vaan pahaa. Mä en myöskään koe toimintaani osaksikaan oikeansuuntaiseksi sen vuoksi, että oli huono päivä tai turhautti. Huono käytös on huonoa käytöstä vaikka voissa paistaisi, ja minä olen valitettavasti välillä ilkeä ja vittumainen tyyppi ja saan vittuilusta jonkinlaista sadistista nautintoa. Sellaista narsistista itsensä huvittamista muiden mielipahan kustannuksella. Piirre kyllä josta hiukan olen koettanut kasvaa eroon, vaihtelevalla menestyksellä.

Jos mä nyt lähden luettelemaan tyyppejä joiden koen täältä aidosti oikeasti yrittäneen jeesata ninniä, niin nostaisin esiin vaikka sellaisia kärsivälliseti ja ystävällisesti ninnin eikä itsensä tarpeista ja lähtökohdista auttamista yrittäneitä henkilötä kuin Nowaysis, Geetzu, Lolita, jossain määrin Huima ja pari tsemppaavaa kitinämammaa sekä ne tyypit, jotka veivät ninnille ruokaa, lastenvaatteita jne. Sun vittuiluun ja nimittelyyn paketoitujen absoluuttisen oikeiden elämänohjeiden ja ei-toivottujen pakkosyöttöratkaisujesi kanssa tuolla listalla ei ole asiaa edes apukoululuokalle. Sun apinamaisen öykkärikäytöksesi nimittämien kannustamiseksi sovittelevuuteen silkan mielipahantuoton ja oman paremmuuden korostamisen sijasta on imo loukkaus kaikkia auttamista yrittäneiden kitinäläisten efforttia kohtaan.

En epäile yhtään, ettekö sisäisesti kokisi yrittäneesi auttaa potkimalla heikossa asemassa olevaa toimimaan tavalla johon hänellä ei ollut mitään edellytyksiä. Se kertoo ennen muuta siitä, miten sekaisin olet ja koomiseksi se muuttui kun samanaikaisesti kritisoit sitä, että miten heikossa hapessa olevia kohdellan väärin kun annetaan vaan niitä hyviä niskastakiinniottoneuvoja, siis ihan ilman vittuilua. Itsepetos on vaffa voima.
Viimeksi muokannut So Hard, 02.10.2012 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Eli te ihmishylkiöt meinaatte tosiaan tapella "Kuka kiusasi kuollutta" -tittelistä vielä pitkäänkin?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Sä et nyt oikein sisäistänyt pointtia?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hmmm... lähes ekassa Citymiitissä tapasin legendaarisen Doctrinen, joka kertoili että hyvä ettei Tix (AKA So Hard) tullut. Tix kuulemma olisi repinyt pelihousunsa Doctrinen nähdessään. Doctrinen mukaan heillä oli Cityn modeinakin se ero, että Doctrine halusi auttaa ihmisiä kun taas Tix ei..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^^Ette ymmärtäneet pointtiani. Koko vitun Kitinä oli negaa täynnä Ninniä kohtaa, kaikki syylistyivät jossakin kohtaa ja jollakin tavalla. Nyt vatipäät tappelee keskenään Ninnille vittuilusta ja kiillottaa omia kilpiään malliin joka alkaa itkettää jo Pelle Hermanniakin.

Jos joku ihan aidosti voi heittää että tuo ei pidä paikkaansa niin tervemenoa pyöreään huoneeseen etsimään nurkkaa koska totuus on ainakin eksynyt kuupasta kokonaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun nähdäkseni tuossa ei väitellä Ninnille vittuilusta, vaan vallitsee aika suuri yksimielisyys siitä, että kaikki siihen osallistuivat. Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Nergal kirjoitti:Pelle Herman
Näin heti päässäni tän:

Kuva
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Mun nähdäkseni tuossa ei väitellä Ninnille vittuilusta, vaan vallitsee aika suuri yksimielisyys siitä, että kaikki siihen osallistuivat. Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei.
En muista Geetzun tai Nowan vittuilleen ninnille.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti: En muista Geetzun tai Nowan vittuilleen ninnille.
Korjaan, kaikki tähän keskusteluun osallistuneet osallistuivat.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

exsu kirjoitti:Mun nähdäkseni tuossa ei väitellä Ninnille vittuilusta, vaan vallitsee aika suuri yksimielisyys siitä, että kaikki siihen osallistuivat. Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei.
Mun nähdäkseni tässä urputtaa nyt haistapaskan pikku peelot internetsin rupupalstalla siitä kuka saa eniten mainetta sillä että ei vittuillut ja kääntää itse selkäänsä lyömän veitsen kohti seuraavaa. Mutta aivan vitun sama, vittuja tämä edes minulle kuuluu. Kirjoitin vittuillakseni.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En mä jaksa enempää olkiukkoja vastaan tapella. Eihän tässäkään keskustelussa muusta ollut kyse kuin yrittää käyttää itselle nähty higher ground hyväkseen ihan-sama-minkä-asian-kustannuksella, mikä seuraa vääjäämättä aina jos jonkun toisen kanssa on ensin jostain muutaman sanan vääntänyt. Ilman näitä tixipeesejähän meillä ei mitään keskusteltavaa keskenämme oliskaan. Nyt voidaan taas hetken olla hiljaa.
Vastaa Viestiin