Riitaketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tietenkin ko. tunne oli väärä.
Ei kai tunne väärä ollut. Voiko tunne edes olla väärä. Mun mielestä on normaalia ja ei-nyt-ainakaan-kovin-epätervettä tuntea iloa siitä, jos inhoamalleem tyypille tapahtuu jotain negatiivista. Mehän ollaan VAIN ihmisiä.
Kelasin vähän uudelleen. Eiköhän mun tunnetusti varsin rajallinen huumorintaju loppuisi tasan siihen kun joku uhkaisi lasta, vaikka sitten olisi kuinka nettilouskutusta. Hyvinkin voisi saada jonkun primitiivireaktion esiin, ainakin ajatuksen tasolla, IRL varmaan aika helposti tekoihinkin asti. Että jospa Dave toi sun reaktiokin liittyisi siihen?
No kyllä nimenomaan se uhkaus lasten ja vaimon raiskaamisesta ja tappamisesta oli se, joka nosti raivon äärimmilleen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
Ergo: Täten määrään Davelle freudilaista psykoanalyysia 20 vuotta min 3 kertaa viikossa. Voidaan korvata ahkeralla itseanalyysilla Kitinän viikonpäiväketjussa.
:D Minne voin lähettää rahani?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Tässä on tietysti se ero, että olet tavannut kaikki em. kirjoittajat (pl. Arskan). En mäkään usko, että olisin jotain tuollaista tuntenut, jos olisin joskus Snapan tavannut. Mutta en silti väitä, että JOS et olisi koskaan Elcoa tai Hans Jörgeniä tavannut, niin se sun suhtautumistasi muuttaisi.
En mä ole koskaan tavannut ihmistä nimimerkin Tix takana.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tässä on tietysti se ero, että olet tavannut kaikki em. kirjoittajat (pl. Arskan). En mäkään usko, että olisin jotain tuollaista tuntenut, jos olisin joskus Snapan tavannut. Mutta en silti väitä, että JOS et olisi koskaan Elcoa tai Hans Jörgeniä tavannut, niin se sun suhtautumistasi muuttaisi.
En mä ole koskaan tavannut ihmistä nimimerkin Tix takana.
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tässä on tietysti se ero, että olet tavannut kaikki em. kirjoittajat (pl. Arskan). En mäkään usko, että olisin jotain tuollaista tuntenut, jos olisin joskus Snapan tavannut. Mutta en silti väitä, että JOS et olisi koskaan Elcoa tai Hans Jörgeniä tavannut, niin se sun suhtautumistasi muuttaisi.
En mä ole koskaan tavannut ihmistä nimimerkin Tix takana.
:sir:
No just toi kylmän julkisivun takana olevan ihmisen etsiminen on ihan perusvirhe juristien kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:No kyllä nimenomaan se uhkaus lasten ja vaimon raiskaamisesta ja tappamisesta oli se, joka nosti raivon äärimmilleen.
Mikä on mielestäni normaali tervekin reaktio. Siitäkin huolimatta vaikket Snapaa tuntenut. Ei kaikkea tarvitse eikä pidä sietää edes netissä. Olisihan se tyylikkäämpää todeta, että netti nyt on vaan netti, eikä provosoitua mistään, mutta kaikki me tiedämme, ettei netti koskaan ole pelkkä irrallinen mitätön netti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Mä voin inhorealismeissani myöntää, että mua eivät tiedot Kitinämenehtymisistä jotenkin kosketa ainakaan ensilukemalta ihan hirveän paljon enempää kuin vaikka lehdestä lukemani tragediauutinen. Ilmeisesti koska en ketään kitinäläistä oikeasti ole tavannut tai tunne. Tosin lisätiedot kuolleen elämäntilanteesta ja erityisesti vaikkapa lapsista tekevätkin mahdolliseksi sen, että jään miettimään asiaa lehtiuutista enemmän ja saatan sitä kautta tulla vähän järkyttyneeksikin. Mutta edes alustava välinpitämättömyys, joka siis vielä kaiken lisäksi murenee aika helposti, on minusta kuitenkin aika eri asia kuin iloitseminen. Sitä on vaikea ymmärtää.
Mä en oo noihin itsemurhaketjuihin oikein koskaan viitsinyt kommentoida, koska en viitsi aiheuttaa turhaa mielipahaa niille joita asia koskettaa. Kokonaisuutena olen urpiaisen kanssa samoilla linjoilla. Koska en ketään tunne IRL, niin henkilökohtaisella tasolla kyseessä on mulle lähinnä palstalta poistuminen. Snapa ei oikein koskaan osannut muotoilla sanomisiaan sellaiseen formaattiin, että niitä olisin viitsinyt lukea. Ninnillä taas ei tuntunut olevan sellaista asiaan, jota olisin viitsinyt lukea, joten kumpaakaan en ole takaisin kaivannut. Geen kanssa en muistaakseni koskaan ehtinyt keskustelemaan, joskin olin kyllä palstalla lurkkiessani ehtinyt juttuja lukemaan. Oman palstailun kannalta kuitenkin ainoa näistä, jonka koen menetykseksi.

Ninnihän poistui palstalta jo paljon ennen viimeisimpiä uutisia, joihin reaktioni oli lähinnä tasolla "itsekäs paska", joka kuvaa kyllä aika hyvin omaa suhdettani itsemurhiin noin yleiselläkin tasolla, mutta pienten lasten vanhemmilta pidän tekoa äärimmäisen törkeänä. Koskee myös sitä IRL nuoruuden kaveri paskiaista, joka perhe ja raha huolien paineessa kuvitteli, että lasten isättömäksi jättäminen olisi jotenkin paras ratkaisu tilanteeseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:
  • (1) suurieleinen, teatraalinen esiintyminen tai liioitteleva tunteiden ilmaiseminen
    (2) alttius vaikutteille (yksilö on herkästi muiden johdateltavissa tai antaa olosuhteiden vaikuttaa päätöksiinsä)
    (3) pinnallinen ja epävakaa tunne-elämä
    (4) jatkuva sellaisen toiminnan ja jännityksen etsintä, missä henkilö on huomion keskipisteenä
    (5) epäasianmukainen viettelevyys joko ulkonäön tai käytöksen tasolla
    (6) liiallinen huoli omasta ulkoisesta viehätysvoimasta
Joo, ainakin neljä kuudesta osuu, selkee sinä! Seuraava!
Eka osuu, muita en tunnista.

Tää sun jatkuva tarve antaa muille joku tautiluokitus on kyllä ainutlaatuista: mikä tautiluokitus täsmää siihen, että on pakonomainen tarve antaa tautiluokituksia muille?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti: reaktioni oli lähinnä tasolla "itsekäs paska", joka kuvaa kyllä aika hyvin omaa suhdettani itsemurhiin noin yleiselläkin tasolla, mutta pienten lasten vanhemmilta pidän tekoa äärimmäisen törkeänä. Koskee myös sitä IRL nuoruuden kaveri paskiaista, joka perhe ja raha huolien paineessa kuvitteli, että lasten isättömäksi jättäminen olisi jotenkin paras ratkaisu tilanteeseen.
Toi voi olla ihan hyvä defenssi, mutta se ei kestä tosiasioiden tarkastelua.

Itsemurhan tekevä ihminen on lähes aina psyykkisesti sairas ja ei pysty katsomaan tilannetta objektiivisesti. Sairaan ihmisen syyttäminen sairaudestaan on aika tyhmää. Aivan yhtä hyvin voisit väittää jalatonta invalidia itsekkääksi paskaksi, koska ei halua kävellä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:hyvin voisit väittää jalatonta invalidia itsekkääksi paskaksi, koska ei halua kävellä.
Tää on hyvä. Voiskohan invalidiliitto pyytää presidentiltä jotain vinkkikirjaa näille luusereille. Käveleminen, jos jokin, on ihan tavallinen asia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon varmaan avautunut tästä aikaisemminkin, mutta mun isä teki itsemurhan kun olin lapsi. Ja vielä todennäköisimmin mun syntymäpäivänä. Isä ei siis asunut meidän kanssa, kuolinaika on arvioitu katoamis- löytymispäivien perusteella. Oon toki kipuillut elämäni aikana sekä menetystä että päivävalintaa, mutta toisaalta oon myös ymmärtänyt isää jollain tavalla.

Mä en pidä mitenkään varmana, että mun elämä olisi ollut helpompaa, jos isä olisi ollut elossa. Isällä oli pahoja hoitamattomia mielenterveyden ongelmia, päihdeongelma, useampikin konkurssiin mennyt yritys ja miljoonien (markkojen) lainat. Vaakakupissa ei siis ollut kuitenkaan traumaton, kiva lapsuus vs. isän menetys, vaan jotain ihan muuta. Toki voi spekuloida sillä, että jos isä olisi saanut hoitoa ja oikean lääkityksen jne, mutta monen kohdalla niin ei kuitenkaan käy.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Kottarainen kirjoitti:Alkuperäiseen asiaan sinänsä liittymättä tuli tästä mieleen kollega, joka menneinä vuosina kirjoitti M1-lähetteitä kaikille hoitoonsa osallistuneille henkilöille sen jälkeen kun oli itse näitä M1-lähetteitä saanut. En tiedä vaikuttaako tämä kyseinen kollega vielä jossain, enkä itse asiassa edes tiedä henkilöllisyyttään. Mutta tarina on kuulemma tosi.

Kannattaisi tuosta kollegasta antaa vinkki valelääkärilaitokselle.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:
elco kirjoitti: Tää sun jatkuva tarve antaa muille joku tautiluokitus on kyllä ainutlaatuista: mikä tautiluokitus täsmää siihen, että on pakonomainen tarve antaa tautiluokituksia muille?
Alkuperäiseen asiaan sinänsä liittymättä tuli tästä mieleen kollega, joka menneinä vuosina kirjoitti M1-lähetteitä kaikille hoitoonsa osallistuneille henkilöille sen jälkeen kun oli itse näitä M1-lähetteitä saanut. En tiedä vaikuttaako tämä kyseinen kollega vielä jossain, enkä itse asiassa edes tiedä henkilöllisyyttään. Mutta tarina on kuulemma tosi.
Siinä mitataan, kumpi on nopeampi vetäjä, kun kaksi lääkäriä alkaa kirjoittamaan M1-lähetettä toisistaan :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti: Mä en pidä mitenkään varmana, että mun elämä olisi ollut helpompaa, jos isä olisi ollut elossa.
Mä olen seurannut tilannetta jossa seitenkymppinen isä on aiheutanut tyttärilleen päänvaivaa jo vuosikymmenet lääkkeiden väärinkäytöllä ja yhtaikaisella alkolla. Kyseessä on maanisdepressiivinen tapaus joka aina keväällä nousee ja syksyllä taas laskee.

Olen useasti kuullu tyttärien toteavan pahimpana aikana että kuolis jo perkele pois. Enkä kyllä yhtään ihmettele.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Olen useasti kuullu tyttärien toteavan pahimpana aikana että kuolis jo perkele pois. Enkä kyllä yhtään ihmettele.
Joo, tätä juuri tarkoitin. Mun isällä oli kans tuollaista syklistä käytöstä, maniassa perusti yrityksiä, osti (lainarahalla) kaiken mikä irti lähti ja saattoi hetken mielijohteesta ajaa Tukholmasta meille Jyväskylään varoittamatta tai silloiselle puolisolleen ilmoittamatta. Masiskausilla isä yleensä katosi, välillä pitkiksikin ajoiksi. Sukulaiset sitten spekuloivat keskenään, onko elossa vai ei. Pidän todennäköisenä, että isompana olisin ottanut tän raskaammina ja tuntenut vielä kovempaa huolta ja surua tilanteesta. En tiedä, osasiko isä ajatella sitä niin. Uskon, että on ennemminkin surrut omaa epäonnistumistaan vanhempana ja yrittäjänä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Manaaja

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Saanko mä nyt munaajan nettihullusertifikaatin?
elco kirjoitti:Tää sun jatkuva tarve antaa muille joku tautiluokitus on kyllä ainutlaatuista: mikä tautiluokitus täsmää siihen, että on pakonomainen tarve antaa tautiluokituksia muille?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:mikä tautiluokitus täsmää siihen, että on pakonomainen tarve antaa tautiluokituksia muille?
En tiedä tautiluokitusta, mutta ainakin marxilaissävytteisessä sosiologiassa ilmiötä on perinteisesti analysoitu medikalisaation osana: yltiökapitalistinen ideologia, tai ihan tavallisia asioita -kampanja, edellyttää erityisesti psyyken sairauksien puolella sitä, että suljetaan silmät aktiivisesti pahoinvointia aiheuttavilta rakenteellisilta tekijöiltä ja diagnosoidaan pahoinvointi yksilön biologis-fysikaaliseksi häiriöksi. Näin pahoinvoinnin poistamiseksi ei kosketa pahoinvointia tuottaviin yhteiskunnallisiin taloudellisiin ja sosiaalisiin rakenteisiin, vaan hoidetaan yksilöä lääketieteellisesti. Näin kapitalismin kermat kuoriva eliitti paketoi tällaiseen välittävän lääketieteen pakettiin sen erilaisista tulevaisuusdystopioista tutun ajatuksen, että karmeassa yhteiskunnallisessa ympäristössä pahoinvoiva enemmistö turrutetaan lääkinnällisesti alistumaan osaansa: loppujen lopuksi, yhteiskunnallinen radikalismi on se biologinen sairaus, joka pitää lääkitä pimentoon. Oopiumia kansalle, sano.

Mukava nähdä, että Manalan provoilu on saamassa sua löytämään sisäisen taistolaisesi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kun olen marxilaissävytteisen sosiologian dosentti, niin miten esiintuomasi medikalisaation kanssa resonoivat diagnoosit vastavallankumouksellinen paranoia tai hiipivä skitsofrenia?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Kun olen marxilaissävytteisen sosiologian dosentti, niin miten esiintuomasi medikalisaation kanssa resonoivat diagnoosit vastavallankumouksellinen paranoia tai hiipivä skitsofrenia?
Tämähän tosiaan entisiä Neukkuja ja nykyisiä äärikapitalisteja yhdistää (sen lisäksi, että sijaitsevat välillä samassa yksilössä kuten Nalle Wahlroosin tapauksessa): heillä ei (muka) ole ideologiaa vaan he toimivat puhtaan rationaalisesti, objektiivisesti ja tieteellisesti sekä tietysti ymmärtämättömien parhaaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eilisessä Hyysärissä oli muuten mielenkiintoinen juttu (jollaisia ei tosiaan blogeista lue) lääkäritarpeen lisääntymisestä johtuen terveyssektorin jatkuvasta kasvusta. Vaikka tietysti palvelun tuottajana kyseinen tulevaisuus vaikutti loistavalta, niin jotenkin epäuskottavaa eikä niin toivottavaakaan jatkuva terveysmenojen kasvu. Vaikka kysyntä onkin tietysti rajatonta ja sairaalasänky on aina lämmin. Mutta toki kaikki raha, mitä vain annetaan, käytetään!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tietenkin ko. tunne oli väärä.
Ei kai tunne väärä ollut. Voiko tunne edes olla väärä. Mun mielestä on normaalia ja ei-nyt-ainakaan-kovin-epätervettä tuntea iloa siitä, jos inhoamalleem tyypille tapahtuu jotain negatiivista. Mehän ollaan VAIN ihmisiä.
"jotain negatiivista" tuntuu olevan aika raa'alla tavalla suhteellinen käsite joillekin. Mun on vaikea kuvitella että saisin mitään ilon tunteita ntq:n tai vaikkapa elcon tai tixin kuolemasta. Tai edes stadinarskan ja muiden sekopäänikkien takana olevan homeboyn.
Väärin. Minulla on vain yksi nikki. :leuhka:

Miksi väität tuollaista shittiä? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Manaaja kirjoitti: En mä ole koskaan tavannut ihmistä nimimerkin Tix takana.
Muistanko päin persettä että Tixi ois ollu siellä suuressa kitymiitissä vuonna miekka ja kivi? Jossa Manaajakin oli? Oon ainakin kuvitellut tavanneeni siellä Tixin.

Ketjun riita aiheesta, oon tässä jo jonkun viikon ihmetellyt miksi Manaaja ei ole mulle vittumainen. Yleensä en voi sanoa täällä mitään ilman että Manaaja tai Huima rientää paikalle kertomaan kuinka tyhmiä mielipiteeni ovat.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Georgina kirjoitti:kuinka tyhmiä mielipiteeni ovat.
[Jokeri]Mileipiteesi ovat tyhmiä.[/Jokeri]
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti: En mä ole koskaan tavannut ihmistä nimimerkin Tix takana.
En minäkään onneksi. Kerran oltiin samassa miitissä (Maaliskuussa 2004, Kallion Kettusessa) mutta en tavannut sielläkään, oltiin eri pöydissä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Riitaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Georgina kirjoitti: Yleensä en voi sanoa täällä mitään ilman että Manaaja tai Huima rientää paikalle kertomaan kuinka tyhmiä mielipiteeni ovat.
Vastustan.

En ole tietääkseni sanonut että mielipiteesi ovat tyhmiä tms. vain sen takia, että ne olisivat tyhmiä - vaan kritisoinut jotain ajatusrakennelmaa, joka sen takia päätyy outoon lopputulokseen -- sanottakoon siis hölmöön tulemaan. Toki esitysmuodosta riippuen se vaikutus on saattanut tuntua ja vaikuttaa samalta, mutta siis mitään syytä ei minulla ole tai ollut sanoa että kategorisesti sinun mielipiteesi olisivat tyhmiä.

Prööt!
Vastaa Viestiin