Pimeä maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

On siellä pimeetä nyt.
Eka tpk!

Olipas taas lauantaina jorailut, vieläkin bärssi kipeä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Joo-o. Täytyy lähipäivinä viedä mopo talviunille, kun ei ole tullut ajettuakaan moneen viikkoon.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Ootte urpoja!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Joo-o. Täytyy lähipäivinä viedä mopo talviunille, kun ei ole tullut ajettuakaan moneen viikkoon.
Sama
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Täytyy lähipäivinä viedä mopo talviunille, kun ei ole tullut ajettuakaan moneen viikkoon.
Eikö mopo enää keuli?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Täytyy lähipäivinä viedä mopo talviunille, kun ei ole tullut ajettuakaan moneen viikkoon.
Eikö mopo enää keuli?
Ei oo keulinut sitten 1980-luvun ja silloinkaan ei kauhean hyvin, vaikka olikin viilattu sylinteri ja isompi kaasari.

Viritystä voidaan pitää onnistuneena, jos teho ei laske enempää kuin 10 prosenttia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piti sitten eilen illalla käristää 400g naudansuikaleita, 2 jumbosipulia ja purkillinen papuja. Yöllä heräsin 3-4 kertaa omiin pieruihini ja aamulla piti ruuvata herätystä tunnilla eteenpäin kun väsytti niin penteleesti.

Eli pirun hyvää maanantaiaamua vain teillekkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti: Eli pierun hyvää maanantaiaamua vain teillekkin.
Korjasin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

NuoriDaavid kirjoitti:Täytyy lähipäivinä viedä mopo talviunille, kun ei ole tullut ajettuakaan moneen viikkoon.
Mitäs se tyttö on nyt tehnyt, kun mopo käyttämättä?
Moottoripyöräilyn vauhtiin alkaa kyl jo olla viileää, tosin sähkölämmittimillä sekin on lähes siedettävää. Kaasun avaamisen kanssa saa kyllä olla tarkkana, kuten syksyn lehtien ja maajussien tielle levittämän saven.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Täytyy lähipäivinä viedä mopo talviunille, kun ei ole tullut ajettuakaan moneen viikkoon.
Mitäs se tyttö on nyt tehnyt, kun mopo käyttämättä?
Tarkoitin omaa mopoani. Skoba (kuten teinixit sanovat) on kovassa käytössä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lähdin syömään. Aulassa oli vain yksi, mustaihoinen potilas. Katseemme kohtasivat. Radiosta kuului juuri Eppujen biisistä kohta "neekerikin toteaa". Tunsin valkoisen miehen syyllisyyttä :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NuoriDaavid kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Täytyy lähipäivinä viedä mopo talviunille, kun ei ole tullut ajettuakaan moneen viikkoon.
Mitäs se tyttö on nyt tehnyt, kun mopo käyttämättä?
Tarkoitin omaa mopoani. Skoba (kuten teinixit sanovat) on kovassa käytössä.

tää on kyllä mystinen juttu, jota jaksan ihmetellä. Minusta mopo on mopo ja moottoripyörä on moottoripyörä tai motari tms mut miksi ihmeessä sitä pitää mopoksi kutsua?

Olisko siinä joku ajatus, että olen niin kova tyyppi, että isoa moottoripyörääkin kutsun mopoksi ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14912
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Aika iso osa mun moottoripyöräilevistä kamuista joilla on vain yksi sellainen, puhuvat moposta tai pyörästä. Ne joilla on useampi, puhuvat sitten jammusta, kotarista tjsp. Arkikieli on arkikieltä.
Universaali disclaimer.
Manaaja

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

BrianW kirjoitti:Olisko siinä joku ajatus, että olen niin kova tyyppi, että isoa moottoripyörääkin kutsun mopoksi ?
Mä näkisin asian niin päin että sitä moottoripyöräilyyn liitettyä machoimagoa kohtaan vain osoitetaan tietynlaista itseironiaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Olisko siinä joku ajatus, että olen niin kova tyyppi, että isoa moottoripyörääkin kutsun mopoksi ?
Mä näkisin asian niin päin että sitä moottoripyöräilyyn liitettyä machoimagoa kohtaan vain osoitetaan tietynlaista itseironiaa.
Lukitsen tämän vastauksen.

Puhumalla moposta tuodaan esiin se, että ymmärretään, ettei se aikuisten miesten mopoilu ole sen kummempaa kuin teiniviiksienkään mopoilu. Mopo on vain vähän isompi. Ihan yhtä naurettavaa päristelyä silti (tai tietysti paljon naurettavampaa, koska teiniviiksellä ei ole autoa, mopo on hänelle aivan järkevä kulkuväline).
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nyt reistailee vessanpönttökin. Se on tosin reistaillut jo aika kauan, mutta nyt on alkanut lakkoilla tyyliin joka päivä. Tänä aamuna ei ole vielä(kään) suostunut vetäytymään. Tosi kivaa, kun on parit aamupaskat pöntössä. Kaikki huollot pitää tilata vuokranantajan kautta ja se ämmä leikkii taas vaikeasti tavoiteltavaa. Olkkarikin on edelleen rempassa noin kolme viikkoa sitten tapahtuneen vuodon takia. Ketään ei kiinnosta tehdä asialle mitään, ttu.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
masa

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kreitsu kirjoitti: Tosi kivaa, kun on parit aamupaskat pöntössä.

Eikö hanasta tule vettä?

Sanko?


GATTACA!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Kappas kun ei tullut mieleen, vaikka tuota sankosysteemiä on joutunut mm. mökillä käyttämään. Täällä ei tosin ole sankoa, ei ole toistaiseksi ollut tarvetta. Tarttee varmaan hommata sellainen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kitinän toistuvia teemoja ovat itsemurhat ja toimimaton vessa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ei mulla tuu mieleen muuta ko että saatanan tunarit ko tätä palstaa nyt oon pari päivää seurannu.

Yksi työhaastattelu sovittu, opinnäytetyön aihe päätetty ja yhteistyökumppani sille sovittu. Eka hirvi oli nurin lauantai-aamuna 7.00 (no en ampunu ite). Keskiviikko järjestetty vapaaksi ja perjantaina on koulupäivä.

Siinäpä ne tärkeimmät :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Omena-kaneli-chilihillo purkitettu. Phuuuh. Nyt on kuuma.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

BrianW kirjoitti: tää on kyllä mystinen juttu, jota jaksan ihmetellä. Minusta mopo on mopo ja moottoripyörä on moottoripyörä tai motari
Mikä hemmetin motari? Motari on moottoritie, ei mikään kulkuväline.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pimeä maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Pakko (koska äänet) komppailla :komp:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin