Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Auttoiko?

kyllä
8
33%
ei
16
67%
 
Ääniä yhteensä: 24

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Exsu kiteytti itkuketjussa: "Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nähdäkseni kenenkään hyvät tai huonot neuvot eivät juuri auttaneet ninniä missään asiassa (paitsi ehkä estivät veropetoksen), mutta vittuilu pilasi ninniltä paljon fiiliksiä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Auttoiko tämä ketju Ylermiä saavuttamaan päivässä sen hetken jolloin hän tuntee olevansa tärkeä ja huomion keskipisteessä?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Exsu kiteytti itkuketjussa: "Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei."
Ihanaa, oikein oma ketju vituiksi vedetyn kiteyttämisen kanssa. Saataisko vielä pari ninniketjua lisää, ettei lopu puheenaiheet kuolleista kesken?

Ei mun kritiikki Ninniä auttanut. Ei sitä pystynyt auttamaan lopulta kukaan. Ainoa toivo olisi ollut saada UK:n kanssa sukset samaan suuntaan, että olis ollut edes yksi tasapainoinen ihminen tarpeeksi lähellä tuuppimassa eteenpäin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Hienosti taas oikastu mutkia että saadaan draamaa aikaiseksi.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:off:

Koen, että täältä saamani kritiikki on joskus auttanut mua. Tai ainakin se on johtanut siihen, että olen tarkastellut toimintaani itsekriittisemmin. Mikä lienee sama asia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suvinen kirjoitti: Viileitä anaalisoijia sen sijaan aiheesta riittää
Sekin voi olla yksi tapa työstää asiaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Nergal kirjoitti:Auttoiko tämä ketju Ylermiä saavuttamaan päivässä sen hetken jolloin hän tuntee olevansa tärkeä ja huomion keskipisteessä?
Katos perkele, sehän muuten auttoi.

Nyt pakko kysyä että onko Ylermin ratkaisu:

1) Itsemurha
2) Perhe sileeksi: tenava(t) kylmiksi ja vaimo raiskauksen kautta palasiksi
3) Kämpän polttaminen ja toivominen että narahtaa vakuutuksen piikkiin
4) Urpoilu pamppupoikien kanssa 9mm laulaen

Selkeää hakua on miehellä(?) jatkumoa pitämään yllä traagisten palstatapahtumien osalta.

Ja miten minä arvasin että se on juuri itse Ylermi (alkujaan syntysin Yli-Huikkaan Serkustenkartanon kesäjuhlien puuceestä, jossa serkukset Irmeli ja Yrjö unohtivat anaaliseksin ihanuuden ja vahingossa yhdistivät kusivehkeet keskenään) joka niittaa itseään munille frontside kick tyylillä ja kusee verta parasta aikaa.

Mutta lukee silti tyytyväinen ilme naamallaan, koska hän, hän pieni pikku-pikku-poika sai huomiota.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Olipas surkeasti muodostettu kysely. Aika itsestäänselvää lienee, että mikään ei auttanut Ninniä.
Mistä tiedät, että auttoiko tai mikä yleensä auttoi. Kysyin vain mielipidettä kiistanalaiseen asiaan, koska asia selvästi kirvoitti keskustelua. Voihan hyvin olla, että manalan kritiikki auttoi merkittävästi, mutta edes se ei vaan riittänyt pitämään ninni elossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Ei mun kritiikki Ninniä auttanut. Ei sitä pystynyt auttamaan lopulta kukaan. Ainoa toivo olisi ollut saada UK:n kanssa sukset samaan suuntaan, että olis ollut edes yksi tasapainoinen ihminen tarpeeksi lähellä tuuppimassa eteenpäin.
"Kritiikki" on väärä sana. Loukkaaminen on oikea sana. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suvinen kirjoitti:
No mistä suurin osa täällä kirjoittavista sen sitten tietäisi?
Ei mistään. Kyse on oletuksista. Ninnin facebook-sivulla on btw aika hirmuisesti surunvalitteluja.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Suvinen kirjoitti:Huvittaa ja vituttaa huomata, että ne ketkä eniten ylipäätään olivat Ninnin kavereita/puolella/jonkunsortin netti- tai irl- tuttuja ovat nyt niitä, joita näemmä kormuutetaan.
Mä en kyllä tunnista yhtään "kormuutettavaa" jotka kuuluisivat ninnin kavereita/puolella -ryhmään. Saa valaista.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jaa, en tiedä kuka sitä Nergalia nyt sitten kurmottaa, itse en ole hänelle mitään lausunut. Mutta sovitaanko vaikka niin, että meillä on sovittamaton ja merkittävä näkemysero kaveruuden ja puolellaolon käsitteistä niin ei tartte lähteä tuohonkaan vääntöön lähteä. Mähän olen vain sen varassa, miten palstalla toimivat.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Siis se kilpi pitää kiillottaa sitten ihan vitun väkisin?

Tavallaan ymmärrettävää, kaikki keskustelufoorumit muokkaavat sinne kirjoittavista ihmisistä tiettyjä persoonia. Osa pitää siitä haistapaskan roolistaan kiinni kynsin ja hampain, osa pystyy sanomaan että on kussut reisilleen ja tekee sen julkisesti. Tavallaan sääli että osa on niin munattomia että ei sitä saatana pysty tunnustaa, vaan pitää jatkaa sitä vitun nillitystä asian sivusta ja ohi. Kunhan vaan itse saa väkisin hakattua kiveen itsestään kuvan joka on puhtoinen kuin syntymättömän vasikan nahkaan puettu abortoitu sikiö.

En ymmärrä, en jaksa yrittää ja loppupeleissä ei kiinnosta vittujakaan mitä saavutatte kirjoituksillanne. Mutta sen huomasin että yksi pohjasakka tästä tänne kirjoittavista tuli helevetin hyvin huomattua. Kai se on se saatanan hyvä itsehyväinen olotila joka on itse itseään komentaen on saavutettavissa.

Ja hei Ylermi, haista vittu: Kouluta siitä äpärästäsi parempi ihminen kuin sinä, aloita vaikka sillä että se pikku paska kunnioittaisi kuolleita ja oppisi virheistään/sanomisistaan.

Ja tämä loppui minun puolestani tähän.

PS: Daavid: tarkista se vitun mustakirjasi, minä ja Ninni emme koskaan seurustelleet.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen sanaton.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:
PS: Daavid: tarkista se vitun mustakirjasi, minä ja Ninni emme koskaan seurustelleet.
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kaikista hulluinta tässä on se, että jotkut näemmä ihan oikeasti äänestivät, vaikka tämän edessä kalpenee Nibakin äänestyksineen. :mrgreen:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässä vaiheessa mikään ei enää auta ketään Ninnin asiassa. Minä en ainakaan antanut yhtään ohjetta siitä miten piti elämäänsä elää. Ninnin luolema aiheutti kyllä ihan henkisiä ja reaalisiakin menetyksiä, joista viimeksi mainitut tuskin edes ansitsevat tulla mainituiksi. Jotkut kitinäläisistä auttoivat Ninniä kykyjensä ja resurssiensa mukaan, toiset jakoi vaan neuvojaan, sanotaan että ilmaiset neuvot ovat hintansa väärti. Tässä tapauksessa kaikki valui ns. hiekkaan lopulta. Ninnin ihmissuhdeasiat voidaan unohtaa sattuneesta syystä, vaikka niistä jotain tai paljon tietoa olisikin.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti: Tässä tapauksessa kaikki valui ns. hiekkaan lopulta. Ninnin ihmissuhdeasiat voidaan unohtaa sattuneesta syystä, vaikka niistä jotain tai paljon tietoa olisikin.
Tai pikemminkin putosi alas viidennestä kerroksesta, kiihtyvällä nopeudella, pian 80 km/tunnissa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti:
Niba kirjoitti: Tässä tapauksessa kaikki valui ns. hiekkaan lopulta. Ninnin ihmissuhdeasiat voidaan unohtaa sattuneesta syystä, vaikka niistä jotain tai paljon tietoa olisikin.
Tai pikemminkin putosi alas viidennestä kerroksesta, kiihtyvällä nopeudella, pian 80 km/tunnissa.
Nyt homie perkele repesin.
masa

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Kottarainen kirjoitti:Liityn Tixin ja Sairan viitoittamaan joukkoon

Älkääs nyt höpöttäkö. Tämän kaiken härskiyden ja brutaaliuden takia te kitinässä olette vuositolkulla viihtyneetkin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jos mun kuolemasta ei edes yhden sivun riitaa saada, niin tuun teidän seksiuniin!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Minua ei kiinnosta palaakaan mitä tapahtuu kuolemani jälkeen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ketkä olivat ne kaksi muuta jotka manaajan lisäksi vastasivat kyllä? :facepalm:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Auttoiko manalan kritiikki ninniä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Ketkä olivat ne 18 idioottia jotka vastasivat kyselyyn?

Not me!
Vastaa Viestiin