Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

:wink: Pikku ilimahällyytys, sellainen mieto hällyytys vain!

Suorastaan merkillinen hetki. Oletteko valmiit?

Mihinkö? Mikäkö? Kyllä te kuomat ja kuomattaret sen ymmärrätte. Tulin vihdoinkin ja tuleminen nyt tarkoittaa sitä pitkästä aikaa tapaamista taas näin Kitinän parissa. Tervetuloa!

Eikun siis HEI kaikille!

Kaikenlaista on tapahtunut. Niin minulle yksilönä elämän koukeroisessa labyrintissä kuin täälläkin Kitinässä.

Kauhea tapahtuma ja täysin uskomaton oli tietysti Ninnin asia, joka kosketti paljon. En tuntenut Ninniä muuten kuin tämän Kitinän ja FB:n kautta, mutta aina hän oli hauska ja ystävällinen vastauksissaan. Ja tietysti minä hänelle(kin) tapani mukaan. Kyllähän luin hänen elämästään ja omia kommenttejaan ja päättelin, että hän on rauhaton, mutta rakastettava sielu, joka kuitenkin etsii sitä onnelaa valppaasti mutta usein erehtyen. En olisi pystynyt aavistamaan tällaista. Aivan kamalaa ja surkeaa.
Enkä Geetzunkaan kohdalla, joka samoin oli humoristinen mutta liian monihaarainen ja herkkämielinen persoona.
On kamalaa että olemme menettäneet heidät ja toki varsin merkillistä, että he ovat vielä kitinäläisiä.

Vakavoittaa. Kyllä se vakavoittaa.

Kuinka paljon sitten on soveliasta jatkaa huumoria ja mikä on se aika kun pitää olla suruaika. Tuskin sitä on Kitinässä määrätty.

En voi tietenkään olla käsittelemättä sitä asiaa, joka minulla tuolla heinäkuun lopulla tapahtui. Oli vain yksinkertaisesti liikaa se "hänen", jonka tiedätte, postaama kuolemankehotus. Minä menin täysin jäihin. Puhuin tälle ystävättärelleni, joka ei ole vars. tyttöystäväni. Hän piti asiaa vielä paljon vakavampana ja suorastaan huusi minulle etten saisi pilata itseäni "tuollaisessa joukossa". Sanoin, ettei siellä yleisesti tuollaista ole, ts. ihmiset ovat kivojakin, mutta hän sanoi, että olisin nyt vain ns. fiksujen ihmisten kanssa enkä tuhlaisi aikaa asiaan, jossa vielä jaetaan tappokehotuksia.
Olin täysin samaa mieltä, koska tunsin ahdistuneeni tuollaiseen. Ja energiaahan tuollainen vie. Ja nimenomaa siihenkin kyllästyin ja todella ihmettelin, että siihen ei puututtu.
TOTTAKAI siihen pitäisi puuttua ja paltanpitäjien tulisi tietenkin poistaa tuollaiset. Se nyt on täysin selvä asia. Pitäisi olla, niin!

Nyt olen silloin tällöin lukenut, mitä täällä on ollut ja ilmeisesti Ninni-tapauksen takia on ko. henkilö saanut myös oikeutettua palautetta paljon.
Se on hyvä.
Mutta en nyt käsittele asiaa sen enempää. Toivon suoranaisesti, ettei sellaisia postauksia vastedes saa olla, hyvin yksinkertainen toivomus.

Elämässäni on ollut tänä aikana monenmoista asiaa. Kivaa ja vähemmän kivaa. Työtä ja hupia, ja on sellaista matalalentoa ollut (kiirettä). Matkoja ja töitä ja lepoa ja sosiaalisuutta.
Terveys on tärkeää ja osoittauduin siis minäkin olemaan olematta robotti ja saamaan liikaa ahdistuksen tunnetta silloin heinäkuun lopulla.
Kuitenkin muu aika on ollut hyvää ja oikeastaan päätin lopettaakin kirjoituksen Kitinään, mutta kyllä silloin tällöin aion kirjoittaa tokikin.

Ehkä otan tällaisen hieman totisen torvensoittajan roolin vai tykkäättekö eniten värimestarin roolista?

Tämä on tarkoitus olla siis viikonpäiväketju.

Muutama asia, joista ymmärtääkseni on ollut luuloja ja epävarmuuksia:

- Minä en ole Juuli enkä Opal

-Ette uskoneet edes ystävääni Maikkua!!! Kyllä hän vaan kirjoitti , hän itse ja nimenomaa minun pyynnöstäni kun halusin sentään tiedotettavan että olen kunnossa, vaikka täällä ei jotkut minusta piittaakaan tuon taivaallista. Silti täällä on kivaa"poppoota". Olen valmis tapaamaan kenet vaan!

Kyllä minullakin täällä on suosikkini. Ai mutta hehän ovat tukijoita! Minähän vallan alan muistaa ja samalla saatan tulla ärsyttäväksi!

Mussukka paljon otti kantaa ja Saira- iki-ihanat tyttömme ja sitten muutkin. Varsin hyviä kirjoituksia oli. Yksi parhaista läpianalysoivista henkilöistä on Prosessi, josta minä pidän aika tavalla ja jotenkin minä tunnen jonkinlaista jopa sielun toveruutta, pikku kemiaa, kun häntä ajattelen. Mutta eipäs nyt taas eksytä aiheesta vaarallisille vesille, hihhih!

Niitä kirjoituksia Stadinarskasta ja myös ikävä kyllä eri "Stadinterkoista" on nyt NIIN valtavasti muutamassa ketjussa, etten millään voi vastata kaikille, mutta kirjoitan ainakin ylihuomenna "Stadinarskan sanomiin ja varmat vastaukset ketjuun" koska

palstani täyttää 5 vuotta!!! :cheer:

Kirjoittakaa toki tekin kaikki kyntämään haluavat ja muutamat teistä varmaan Kitinän tyyliin tunnetusti, ainakin omasta mielestään, lisäävät blogini tasoa, ja niin hyvinkin saattaa olla! Kokeilkaapa! Tervetuloa!

Osaatteko keksiä, mitä syntymäpäiväjuhlapäiväkseni voisi järkätä! 5 vuotias on kova kundi!! Stadin pikku kundi!

Aika herkkä se on, mutta uskokaa tai älkää- mukava ja rakastava ja hyvää tarkoittava vekkuli!

Se oli nyt se ja osaankos mä lopettaa!? Kyllä!

Terveiset teille ystävällismieliset ja tervehdys teille mahdolliset Tuomaat!

Ihan pikku pikku allekirjoitus! Verestän muistiani! Mutta varovasti. Ei titteliä, vaikka muistattehan että olen väritirehtööri!

Stadinarska ja ainoa ja aito!

P.S Tytöt ja pojat! Olenko mä yhtään muuttunut vajaassa 3 kuukautisessa? Minusta tuntuu etten oikein osaa kirjoittaa teille 100% teholla!?
Viimeksi muokannut Stadinarska, 10.10.2012 1:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stadinarska kirjoitti:Yksi parhaista läpianalysoivista henkilöistä on Prosessi
Mielenkiintoinen väite, kun analyyseihini sentään kuului sekin, että Juuli/Opal ja sinä näytätte kasvonpiirteiden perusteella samalta henkilöltä, ja että Opalin teksteistä alkoi lopulta paistaa läpi ilmielävä SA. Väität siis samassa viestissä sekä minun olevan väärässä että "yksi parhaista läpianalysoivista henkilöistä".
P.S Tytöt ja pojat! Olenko mä yhtään muuttunut vajaassa 3 kuukautisessa?
Olen luullut, ettei sukupuolenvaihdos aikaansaa kuukautisia. Näemmä olin väärässä siinäkin luulossa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

prosessi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Yksi parhaista läpianalysoivista henkilöistä on Prosessi
Mielenkiintoinen väite, kun analyyseihini sentään kuului sekin, että Juuli/Opal ja sinä näytätte kasvonpiirteiden perusteella samalta henkilöltä, ja että Opalin teksteistä alkoi lopulta paistaa läpi ilmielävä SA. Väität siis samassa viestissä sekä minun olevan väärässä että "yksi parhaista läpianalysoivista henkilöistä".
P.S Tytöt ja pojat! Olenko mä yhtään muuttunut vajaassa 3 kuukautisessa?
Olen luullut, ettei sukupuolenvaihdos aikaansaa kuukautisia. Näemmä olin väärässä siinäkin luulossa.
Voi hitsi kun ihan oikeasti lämmittää kun kirjoitit heti vastinetta! Ja vielä näin yön sydännä olla kontaktissa näin kynäteitse!

Tuota noin- no nyt mä en ole tainnut tuota analyysia lukea kunnolla. Oletko sinä noinkin sanonut? Mutta laitetaan se yhdessä provosointien arkkuun ja hymyillään päälle! En mä oo ne tyypit. Mutta KEITÄ ne on tai yksi henkilö, on! Se on joku täällä kirjoittavista, luulen!
Miten olet nähnyt JuuliOpalin kasvot? Onko ne varmasti oikeat kasvot jossain näkyvillä?

Mutta Prosessi- kiva! Nyt minä menen yksinkertaisesti lataamaan akkuja! Nukun.
Se että "kitinätykkään" sinusta, on ihan totta! Eihän se vaarallista ole. Ja se on ihan selvä, että tykkäänkin, koska pidän erinomaisista kirjoittajista, ja arvostan verbaliikkaa ja kirjoitustaitoa ja kykyä olla sivistynyt ja älykäs ja pureva ja rauhaarakastava ja herkkä.

Hyvä asia! Hyvää yötä Prosessi-neitonen ja kaikille, jotka yökyöpelejä ovat! Minä olen ihan kohta tajuton! (Nukun)

Hehheh. Huumori prosessitar! Niin- kuukautiset. No ihan pikkuisen vaan- olisiko mansikkamehua ollut kuitenkin. Mulla on liian rönsykäs mielikuvitus!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Teeppäs yksi pikku juttu sille "ruorille"?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edessä töihin lähtö, onnea matkaan! :jee:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Niba »

SUV voisi kysyä häneltä onko tämä nykyinen vakaampi?

I am seiling = olen seilissä?

Rivo-Riitan hengessä, Juti luovuttaa julkisesti Hakametsän hallissa elimensä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulin tänne odottelemaan koneen kaatumista, sen verran monta ohjelmaa oltava kerralla auki...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Otan kriittisen riskin ja avaan viestini raikkaan hauskasti: "Hola!" Mallorcalla on joka paiva se n. 28 raatia. Nain juuri rannalla monta paria holskyttimia tupakannatsoineen. Ihan selvasti oli enkkutypyt mua varten riisuneet. Ois viela puuttunut, et rasvaan ois pyytaneet. Eivais perhelomallahan tassa. Notta hola vaan!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nain juuri rannalla monta paria holskyttimia tupakannatsoineen.
Melko rohkeeta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja annepa »

Huomenna on heti aamusta työhaastattelu ja mulla on se iänikuinen ongelma; mitä paan päälle :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään ollut pitkä päivä. Heti aamusta vetään apuna TTY:n paloharjoitusta, mä leikin tajutonta ihmistä. Oli muuten nopea kuljetus alas, sellainen nuori kundi vaan nappas syliin ja kiiruhti rappuset alas ja ulos! Tosi mukavaa touhua oli kyl järkätä se touhu! :-)

Hei Arskalle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Gat »

Teillä ei ole mitään aavistusta vitutuksen määrästä ja mitä meili- ja puhelinaktioita vaati saada asianajajani tottelemaan tekemään itse lupaamansa jo päivän myöhässä välitavoitteen yrityksessä, jonka itse oli luvannut. Raportti joskus toiste, vastahan uhkasin sosiaalisella medialla. Sitten mielistelin ja taas tylytin ja sehän toimii. Ettekö te yliolennot keksi ja tee jotain ihan itsestäänkin? So Hardille että älä koskaan enää suosittele sitä paskahousua kenellekään. Sen työhän pitää tehdä itse.

Lisäksi, vaikka eläinystävä olen, harkitsen kanavarastaa naapurin kukot, ne riekuu yötäpäivää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Teeppäs yksi pikku juttu sille "ruorille"?
Kyllä sitä käännetään aina tarpeen tullen. Jos jotain pahaa on edessä niin käännetään vasemmalle ja jos jotain hyvää niin oikealle ja jos Niba edessä niin enemmä vaan vasemmalle ja jos esimerkiksi Saira niin oikealle jyrkästi jne. Se on ns. onnenruori!! Vrt "onnenpyörä".

(Otathan huumorilla, Niba hyvä! Eikö se ole selviö!)

Sanoi se Sa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Dodii, draamaa taasen tiedossa siis.

Tänään vien viimeiset työpaperit (kolme mapillista) työpaikalle, aamupäivällä tyhjensin työsähköpostini ja sitten homma alkaa olla niin sanotusti pulkassa. Ihan aavistuksen verran kurja olo; lähinnä siksi että lähtö ei ollut loisteliain mahdollinen vaan pikemminkin hyppääminen uppoavasta laivasta. Kyllähän se vähän jäi kaivelemaan.
Hei Mussukka(ni) taas pitkästä aikaa! On sinullekin sitten taas tapahtunut kaikenlaista vissiin!

Kuule, en mä usko, että hankin mitään draamaa tässä. Hiukan maku meni tuossa Kitinästä täysin tuon heinäkuisen takia, mutta kyllä minä nyt hiukan voin postailla! En tokikaan tule ihan niin kovasti postaamaan kuin nyt kun palstani täyttää jopa 5 vuotta!

Voitko käsittää ajankulua parahin Mussukka!

Muuten, jos täällä joku muu kutsuu sua Mussukaksi niin voitko huomauttaa hänelle, että sinä olet "Mussukka" vain yhdelle miehelle!

Stadinarskalle!

Niin ainakin mielessäni hauskasti ja iloisesti ilman vakavuutta toivon!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko, jolloin SA palasi puiseen ruoriin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

:h:
saira kirjoitti:Tänään ollut pitkä päivä. Heti aamusta vetään apuna TTY:n paloharjoitusta, mä leikin tajutonta ihmistä. Oli muuten nopea kuljetus alas, sellainen nuori kundi vaan nappas syliin ja kiiruhti rappuset alas ja ulos! Tosi mukavaa touhua oli kyl järkätä se touhu! :-)

Hei Arskalle!
Iso :h: sulle Saira sinne keskemmälle Suomineitoa! Sinä olet sellainen ...no sellainen :h: :n arvoinen

toteaa

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin