Taantumuksellinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Harvinaisen huono vkp-ketju. Mur!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vesper kirjoitti:Harvinaisen huono vkp-ketju. Mur!
Äijät vääntää mielipideasioista joista mä en ymmärrä höläkäsen pöläystä. Eli samaa mieltä. On sentään perjantai, pinkkiä on päällä, tukka auki, elämä edessä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Harvinaisen huono vkp-ketju. Mur!
Kiitos hyvästä inputista ja yrityksestä parantaa sitä. :)
No heti parani, kts. yllä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä pääsen kolmen tunnin päästä hierontaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taitaa olla mangodaiquirin paikka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla on nykyään se blenderi, on kai se jo jonkin sortin rikos etten oo tehnyt sillä vielä ainuttakaan mansikkamargaritaa! Oiskohan tänään hyvä päivä aloittaa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Georgina kirjoitti:Mulla on nykyään se blenderi, on kai se jo jonkin sortin rikos etten oo tehnyt sillä vielä ainuttakaan mansikkamargaritaa! Oiskohan tänään hyvä päivä aloittaa?
Hyvä idea! Ostin aamulla läjän granaattiomenoita, taidan rakentaa niistä jotain. Dave, onko meillä chattitreffit?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Mulla on nykyään se blenderi, on kai se jo jonkin sortin rikos etten oo tehnyt sillä vielä ainuttakaan mansikkamargaritaa! Oiskohan tänään hyvä päivä aloittaa?
Hyvä idea! Ostin aamulla läjän granaattiomenoita, taidan rakentaa niistä jotain. Dave, onko meillä chattitreffit?
Se riippuu korkeammista voimista :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Ööh, joo. Tuli mieleen tuosta viinanjuonnista, että Tiede lehdessä siteerattu tutkimus taitaa olla jäljillä. Viime viikon törkeän paikan leirillä nappasin kumpanakin iltana ibuprofeenia 400mg ennen nukkumaanmenoa ja avot. Ei krapulaa. Kyllä tuolla uskomattoman pitkäkestoisella kittaamisella joku paha olo olisi pitänyt saada.

Miinuspuolena turvotus, mikä minulle tapaa tulla ibuprofeenista, mutta siihen auttaa aika.
Siis sä olet ryypännyt kuin sika koko viikonlopun - ja arvelet, että turvotus johtuu ibuprofeenista. Just.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ööh, joo. Tuli mieleen tuosta viinanjuonnista, että Tiede lehdessä siteerattu tutkimus taitaa olla jäljillä. Viime viikon törkeän paikan leirillä nappasin kumpanakin iltana ibuprofeenia 400mg ennen nukkumaanmenoa ja avot. Ei krapulaa. Kyllä tuolla uskomattoman pitkäkestoisella kittaamisella joku paha olo olisi pitänyt saada.

Miinuspuolena turvotus, mikä minulle tapaa tulla ibuprofeenista, mutta siihen auttaa aika.
Siis sä olet ryypännyt kuin sika koko viikonlopun - ja arvelet, että turvotus johtuu ibuprofeenista. Just.
:lol:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Perkele jos teidän assari sanoo teille että nyt sun on hoidettava nämä roikkuvat asiat kuntoon heti niin hoitakaa ne, älkääkä lykätkö niitä lykkäämästä päästyänne. Sillä assarilla voi mennä hermo! :evil:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taas toisaalla ibubrofeenit aiheuttaa? :paavi:
Ja ibubrofeeni ei aiheuta turvotusta, outo väite jopa Pertin tapaiselta lääketieteen tuntijalta?

Tämä känny keskustelu on oikeasti ihan perseestä..
Sain työkalukseni L800 ja ihan ok, suurimmat ongelmat ovat palvelulähtöisiä, sertifikaatti puutoksia tai tuntumattomia sertifikaatteja, jotkut palvelut eivät tue mobiili härdelliä yms. Puhelimesta johtuu ehkä 10% ongelmista.. 40% palveluista ja 50% käyttäjästä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vielä 20 min. Toivottavasti ei tule perinteistä loppuruuhkaa. Kuulen jo viinipullon kutsuvan mua hyllyssä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Vielä 20 min. Toivottavasti ei tule perinteistä loppuruuhkaa. Kuulen jo viinipullon kutsuvan mua hyllyssä.
Mun piti tänään lähteä ajoissa töistä ja laskeutua rahvaan pariin, eli mennä yliopiston kirjastoon haahuilemaan parin tenttikirjan perään. Mutta jotenkin muakin just nyt tän viikon jälkeen kutsuu joku todella kylmä ja rauhottava...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitä helvettiä?

Kokkaan, eikä kädessäni ole olutta. Asia vaatii muutosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Seuraavaa oli Uuden Suomen Forum Romanumilla!

"Tästä unohtui mainita että Suomen valtio aikoi myös käyttää lasta huumesalakuljetuksessa muulina, ja myydä tämän ensi keväänä prostitutioon Balkanille. Toistaiseksi on epäselvää, kuinka laajamittaista toiminta on ollut, mutta riippumattomien lähteiden mukaan kyse on tuhansista tapauksista. Dosentti Johan Bacmanin mukaan on kiistattomia todisteita siitä, että lapset opetetaan jo kaksivuotiaina näyttämään tullissa mahdollisimman viattomilta, ja n. kolmevuotiaina he saavat dildo-harjoittelua."

Ulkona on jo sopivan viileää, Paikaollinen tohtoripromootio on muljahtanut käyntiin..
Pitää varmaan mennä sivuovesta ettei törmää juhlakansaa pingviinipuvuissan ja laahuksissaan?


Kuten viime aikoina ei ole olutpulloa kädessäni näkyynyt, alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaa mun kaikki kehuu kinka on kestänyt sitä ja tätä, vasta neljäs kk menossa.. Painoa ei ole laskut vielä ollenkaan.. Pitää hakea kurpitsa-ohjeet ja syventyä huomenna kurpitsan säilömiseen ja valmistukseen eri tavoin.. Pitää sukellusvenekin nosta telakalle..

Ei nämä ei olleet tanssiaskeleet pas de Quatre ei, vaan ihqu oikea Metris byggis räjäytykset..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin