Taantumuksellinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suomen historiassa taantumuksella on ollut pysyvä jalansija huonontamassa suomen ja ________ välejä jo satojen vuosian ajan, onneksi toveri Backmann on aloittanut kMPnjN joka todenperäisyydessään hakkaa muinaiset neuvostototuudet!
Myös kamrade Niinistö on varmistanut lausuntojen todenperäisyyden, vaikka ei olekaan pääsemässä tarkastusten läpi pelaamaan lätkää toveri Puutisen kanssa.. Myös norjaa puhuvat viikinkien jälkeläiset ovat jättäneet taantumuksellisesti kommentoimatta Haukionkalan helman pituutta ja olkaimien kapeutta mekossa. Odotamme mielenkiinnolla kuka vertaa norjaa puhuvien isäntien huomiotta jättämistä Mainilan laukauksiin.. Sen sijaa ruotsalaiset eivät ole pysyneet hiljaa tässäkään asiassa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tärpättiä käkättimeen perjantai.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Viikko talvilomaan perjantai
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Ensimmäinen aamu androidia.

Nyt molempia kokeilleena voin sanoa ettei wpllä ole mitään mahdollisuutta. Pelatkaa toinen erä jos haluatte, ei oo pakko, me ollaan hävitty tää peli.
Sä et ehkä ole tässä asiassa kovin objektiivinen. Androidista 4.1 versio on ensimmäinen joka on lainkaan yhtä sulava käyttää kuin WP7.5. WP8 vie aika paljon pois WP7:n rajoituksista ja hölmöyksistä.

En ymmärrä miksi ostit paskan sampan 7":n kun Nexus 7 juuri tuli vihdoin Suomeen.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Nyt molempia kokeilleena voin sanoa ettei wpllä ole mitään mahdollisuutta.

Wp on niitä käyttäjiä varten jotka haluavat yksinkertaisen ja täydellisen valmiiksi pureskellun päivällisen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Nyt molempia kokeilleena voin sanoa ettei wpllä ole mitään mahdollisuutta.

Wp on niitä käyttäjiä varten jotka haluavat yksinkertaisen ja täydellisen valmiiksi pureskellun päivällisen.
Eli vain 95% käyttäjistä.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Nyt molempia kokeilleena voin sanoa ettei wpllä ole mitään mahdollisuutta.

Wp on niitä käyttäjiä varten jotka haluavat yksinkertaisen ja täydellisen valmiiksi pureskellun päivällisen.
Eli vain 95% käyttäjistä.
Jep. Säätäjät ovat pieni vähemmistö kokonaismassasta. Suurin osa ei halua viilata asetuksia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Ensimmäinen aamu androidia.

Nyt molempia kokeilleena voin sanoa ettei wpllä ole mitään mahdollisuutta. Pelatkaa toinen erä jos haluatte, ei oo pakko, me ollaan hävitty tää peli.
Oletko kokeillut WP8:a? Vastaan itse: et ole.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Nyt molempia kokeilleena voin sanoa ettei wpllä ole mitään mahdollisuutta.

Wp on niitä käyttäjiä varten jotka haluavat yksinkertaisen ja täydellisen valmiiksi pureskellun päivällisen.
Eli vain 95% käyttäjistä.
Veikkaisin 70%. Nuoret tykkää säätämisestä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Tämä on ollut hyvä viikko, sain veronpalautustakin, mutta mikä siinä on, että kaikki palstan sekohörhöt näyttävät palanneen samalla viikolla ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Veikkaisin 70%. Nuoret tykkää säätämisestä.
Nuoret, teknisesti orientoituneet miehet. Naispuoliset on yleensä tyytyväisiä jos vekotin toimii.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

BrianW kirjoitti:Tämä on ollut hyvä viikko, sain veronpalautustakin, mutta mikä siinä on, että kaikki palstan sekohörhöt näyttävät palanneen samalla viikolla ?
Mikään ei tule ilmaiseksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hiltonilta pukkaa hotellitarjousta, pitäisköhän sitä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Hiltonilta pukkaa hotellitarjousta, pitäisköhän sitä...

Parisilta vai Nickyltä ?

:kainalopieru:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Hiltonilta pukkaa hotellitarjousta, pitäisköhän sitä...
Parisilta vai Nickyltä ?

:kainalopieru:
Parisilta tietty. BFF!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mun mielikuvitus on taas tänään pelottavassa moodissa, koko ajan taikoo mun mieleen kaikkia vaihtoehtoisia todellisuuksia mun elämästä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:Mun mielikuvitus on taas tänään pelottavassa moodissa, koko ajan taikoo mun mieleen kaikkia vaihtoehtoisia todellisuuksia mun elämästä.
Joissa voidellaan leipää molemmilta puolilta? :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Joissa voidellaan leipää molemmilta puolilta? :wink:
En ollu vielä päässy siihen asti, eiköhän sekin lähe taas käyntiin kun muistutit! Tosin mietin jo tuossa työmatkalla kuinka hyvältä mun ystävän hiukset tuoksuu ja mietin mitä shampoota se käyttikään. (en löydä sitä kulmakarvoja irstaasti nostelevaa hymiötä)

Eiku oikeasti aivot on pelottava värkki. Mulla tulee mieleen että jos mun mies kuolis niin alkaisin vokotteleen meiltä töistä yhtä lekuria. Mitä vittua?!?! En mä halua että mun mies kuolis. Ja tää ei oo ainut skitsoilu mikä mulla saattaa joskus pulpahtaa jostain päähän, oon varmaan joku piilopsyko ja napsahdan joku päivä tai jotain :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Joissa voidellaan leipää molemmilta puolilta? :wink:
En ollu vielä päässy siihen asti, eiköhän sekin lähe taas käyntiin kun muistutit! Tosin mietin jo tuossa työmatkalla kuinka hyvältä mun ystävän hiukset tuoksuu ja mietin mitä shampoota se käyttikään. (en löydä sitä kulmakarvoja irstaasti nostelevaa hymiötä)

Eiku oikeasti aivot on pelottava värkki. Mulla tulee mieleen että jos mun mies kuolis niin alkaisin vokotteleen meiltä töistä yhtä lekuria. Mitä vittua?!?! En mä halua että mun mies kuolis. Ja tää ei oo ainut skitsoilu mikä mulla saattaa joskus pulpahtaa jostain päähän, oon varmaan joku piilopsyko ja napsahdan joku päivä tai jotain :D
Hui!

Palstan historian tuntien...

:sopiva hymiö:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti: Palstan historian tuntien...
No hyi, nyt tää ei enää ollu hauskaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Itse asiassa koetan olla objektiivinen. Olen nyt ottanut uuden käyttämättömän wp 7.5 luurin (lumia 800) ja ottanut sen ensimmäistä kertaa käyttöön innostuneena sen muotoilusta ja sulavasti pelaavasta nettiselaimesta. Luopunut 2,5 viikkoa myöhemmin siitä ja palannut Symbian Belle FP1:n ihan ilosta kiljuen.
Sä oot ainoa mun tietämäni joka haluaa mistään modernista käyttiksestä palata symbianiin. Kaikki Symbianista WP:hen siirtyneet (täällä meillä lukuisa joukko..) ovat oikein tyytyväisiä. Ehkä se johtuu siitä, etteivät ole säätäjäinssejä.
Mutta käyttöönotto oli kuin "hello old friend". Ainut - ainut - mikä ei mennyt kuin tanssi oli, että alussa kun laitoin ei nimeä broadcastaavan kotiwifimme päälle se vaati skippaamisen alkuvalikosta (ei ollut valintaa syötä itse tiedot) ja piti syöttää settingseistä. Muuten kaikki sujuu kuin tanssi, ihan perusasetuksilla. Goolgle Play oli heti ymmärrettävä toisin kuin Market Place, joka on paskinta mitä olen ikinä nähnyt. Pistin hetkessä taustalle latautumaan firefoxin ja parit rovion tuotokset, ilmaiseksi luottokorttia syöttämättä tietenkin.
Ja WP:n käyttöönottoko oli merkittävän vaikeaa? En ole paskempaa markkinapaikkaa nähnyt kuin Nokia Ovi kaikkine eri variaatioineen. WP:n markkinapaikka toimi ihan asiallisesti.
Ja olisihan se asuksen laite tietysti ollut ihan jees, mutta tykkään samsungin muotoilusta enemmän ja ainahan sitä saisi paremmalla koneella olevan autonkin jos maksaisi enemmän saman verran kuin sampalla ja nexuksella on eroa.
Vain naapurin karvaton sokea apina voi pitää sampan muovilelusta enemmän kuin Nexus 7:n muotoilusta, notta älä nyt sentään valehtele. 16 gb galaxy tabin 7" ja Nexus 7 hintaero on 9 egeä. 8 gb versiosta en tiedä.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Öh, joo, oletko koskaan puhunut kenenkään kanssa joka on vaihtanut sympparista androidiin?
Toki. Mitä sillä on merkitystä? Olen puhunut myös monen kanssa jotka ovat vaihtaneet sympparista meegoon ja iOS:iinkin. Kukaan ei halua palata symbianiin, paitsi pertti.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:En minä sitä tarkoittanut. Tarkoitin, että sinun puheittesi mukaanhan symppari on ihan perseestä. Joten siis sittenhän on vain kyse siitä onnellisuuden asteesta, että onko se korkeampi vaihdettaessa wp:hen tai androidiin. Luultavasti siitä voisi jopa päätellä jotakin menestymisenmahdollisuuksista.
Suurin osa käyttäjistä käyttää puhelinta sähköpostiin, tekstareihin, netin surffaamiseen ja puheluihin. Ei säätämiseen ja vääntämiseen. Mielestäni WP:llä on mahdollisuudet pärjätä, se näyttää paremmalta kuin Android ja on yhtä helppokäyttöinen kuin iOs. On ihan henkimaailman juttu, että alkaako se myymään vai ei. Jos laitteet vain ovat yhtä hyviä kuin muiden alustojen laitteet ja sovelluskehittäjät tulevat matkaan, niin suurimmalle osalle käyttäjistä WP kelpaa jo nykyisellään mainiosti.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Asiakas on tietenkin oikeassa ja jos asiakas on sitä mieltä, että WP on paska, niin sitten se on. Itse en vain tajua, miksi se on paska. Wp 7.5:ssa ei varmaan ole niin monia asetusvalikoita kuin Androidissa, mutta mitä sitten? Haluan käyttää luuriani surffaukseen ja puhumiseen. Valokuvienkin otto onnistuu halutessaan ja kuvat voi ladata pilveen ja tiedostot myös. Kauppapaikan ongelmia en näe. Mikä siinä on ongelma?

Mutta toki voi olla, että en vain tiedä paremmasta. En ole koskaan itse omistanut Androidia tai iPhonea. Lapsilta kyllä löytyy molempia.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 12.10.2012 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Taantumuksellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:se näyttää paremmalta kuin Android

Katsojan silmissä. Minusta esim 900 näyttää tältä:

Kuva
Vastaa Viestiin