Viraton maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toivokaamme että alkkis Elkon käytös on vain perituotsalaista vähättelyn perinnettä? ;)

Voisi luulla että odottavat kolmen donan mätkyt saisi nahkafagotin ammolleen mutta kai on parempi pysyä skarppina tämänkin takia..

Ja nyt pitäisi olla arvojen alentunut, jos ei ole kukkapuskaa joulukuussa kädessä hyvän tuloksen kunniaksi niin ei se mitään..

Pertillä olisi ollut hyvä mahdollisuus lisätä omaa alkoholinkäyttöä?

En halua ketään opettaa, jokainen kuolkoon miten haluaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Infektioastmaatikon arkea: viikon flunssa, viikon hengenahdistus, 2-4 viikon yskä. Toista. Olen yskän ensimmäisessä viikossa. Lystiä.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pitääkin varata tästä toivuttua aika lekurille, katsotaan jos vaikka tuota ehdottaisi jatkossa. Nyt menee vento+flixo combolla. Hankalaa tuon lopetuksen kanssa kun tuntuu että flixotide itsessäänkin hankaloittaa mm. pitkään puhumista.
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

nowaysis kirjoitti:Infektioastmaatikon arkea: viikon flunssa, viikon hengenahdistus, 2-4 viikon yskä. Toista. Olen yskän ensimmäisessä viikossa. Lystiä.
Mulla on viimeisimpien flunssien jälkeen ollut inhottavan pitkäkestoisia yskiä, tosin ilman mitään hengenahdistusta. Alkaa näkymään puntarissakin jo kun rajoittaa liikkumista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt kun nyt sanon ei flunssaa, niin eiköhän pikku virus lennä..
Olis töitten puolesta jaossa influ-rokotetta mutta kuulema tulee narkolepsia, hmm. suositellaan yli 65 vuotiaille siitä huolimatta? Onko tarkoitus ajatella, että torkkuuhan vanhukset jo valmiiksi, mitä niitten narkolepsiasta huolehtimaan? Toisaalta 100 pelastettua keuhkokuumetapausta yhteiskunnallisesti halvempaa kuin yksi nukkunut mummo, minkälainen etu onkaan sadasta valveilla olevasta eläkeläisestä verrattuna yhteen nukkuvaan? ;) Entäs miljoonasta? 8) Jaksavat kepillä huitoa kassajonoissa eikä lapsenlapsenlapsenlapsi tipahda sylistä narkolepsian takia päälleen? :D
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

saira kirjoitti:^Elcon kommentin käsitin onnistumisen vähättelyksi. Koska kyllähän nyt kuka tahansa voi lopettaa jos vaan osaa hallita elämäänsä.
En mä lue niban viestejä, joten en oikeastaan edes tiennyt mistä on kyse. Pariltakin taholta toitotettiin kuinka moiseen ei ihan kuka tahansa pysty. Itse pidän moista yleistystä hölynpölynä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Reilu pari kiloa veronpalautusta :hep:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Saisi tulla tuo kirje jo pikkuhiljaa, että tietäisi minkälaista etelänreissua talveksi suunnittelisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

elco kirjoitti:
saira kirjoitti:^Elcon kommentin käsitin onnistumisen vähättelyksi. Koska kyllähän nyt kuka tahansa voi lopettaa jos vaan osaa hallita elämäänsä.
En mä lue niban viestejä, joten en oikeastaan edes tiennyt mistä on kyse. Pariltakin taholta toitotettiin kuinka moiseen ei ihan kuka tahansa pysty. Itse pidän moista yleistystä hölynpölynä.
Ok. No, mut joka tapauksessa mä olen sitä mieltä, että jos joku alkoholin kanssa tulee tulokseen, et syystä tai toisesta tarvii vähentää/pitää taukoa/lopettaa, ja tekee asialle jotain ja onnistuu, niin se on onnittelujen arvoista. Koska tosiaan se ei ole kaikille niin helppoa, vaan vaatii joiltain enemmän töitä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viraton maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Paikalliset ehdokaslistat saapui. Aina oppii uutta, kuten että naapurini on kepuli ja että täällä voi äänestää Johanna Tukiaista. Houkuttelevaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin