Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

saira kirjoitti:
elco kirjoitti:
saira kirjoitti:^Elcon kommentin käsitin onnistumisen vähättelyksi. Koska kyllähän nyt kuka tahansa voi lopettaa jos vaan osaa hallita elämäänsä.
En mä lue niban viestejä, joten en oikeastaan edes tiennyt mistä on kyse. Pariltakin taholta toitotettiin kuinka moiseen ei ihan kuka tahansa pysty. Itse pidän moista yleistystä hölynpölynä.
Ok. No, mut joka tapauksessa mä olen sitä mieltä, että jos joku alkoholin kanssa tulee tulokseen, et syystä tai toisesta tarvii vähentää/pitää taukoa/lopettaa, ja tekee asialle jotain ja onnistuu, niin se on onnittelujen arvoista. Koska tosiaan se ei ole kaikille niin helppoa, vaan vaatii joiltain enemmän töitä.
Enemmän ja enemmän, Elko voisi vetää päänsä juurinen kukkapurkista ja huomata, etti kaikilla ole asiat niin hyvin tai ettei kaikki ole niin vahvoja henkisesti ja menestyneitä kuin vaikka asialla niin väliäkään olisi tai vaikka asialla niinkään väliä olisi tai vaikka asiallakaan niin väliä olisi?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olenko menestyjä? Tänään on maaottelupäivä futiksessa. Muistakaa kannustaa oma suosikkinne voittoon!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Huomenta runkkarit!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kakkaa aamua.

Vetäisin unissani Pasilan ohi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Huomenta runkkarit!
Voiko sitä enää kauniimmin sanoa. Ihan kuin kotona ois.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lunta sataa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:Lunta sataa.
Ei onneksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eihän aloiteta vielä koska vaihdat talverenkaat jutustelua. Mä en ole vielä henkisesti valmis talven tuloon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Espoossa on sama sää kuin kesällä:

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/espoo
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mutta mitä sanoo meidän foliohattupäinen Konsulttimme?

Helsingin Ruoholahdessa oli lupaava aamulämpö +11, oliko siellä accenturen agenteilla aamupaskat pöksyssä vai oliko Muuraisen lafka alkanut lämmittää arboretumin puilla toimistojaan, selvää lämmönnousua havaittavissa, eilinen aamulämpö Ruoholahden peräsuolessa +5..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Terveysasemalla käyty verikokeessa. Nyt odotan tuloksia. Virtsaamistiheys lisääntynyt niin, että ajattelin tsekata onko liikaa sokeripitoisuutta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

aasi kirjoitti:Lunta sataa.

Perjantaina lähtö pohjoiseen. Pakko näemmä heittää talvirenkaat alle.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

masa kirjoitti:
aasi kirjoitti:Lunta sataa.

Perjantaina lähtö pohjoiseen. Pakko näemmä heittää talvirenkaat alle.
Vaihtui jo vedeksi, mutta varmaankin aiheellista jo vaihtaa jos pohjoisemmaksi menee.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

sangen kurja olo. Sain antibioottikuurin yskään, sivuoireena tuosta lääkkestä tuli pahoinvointi. Työmatkalla oli pakko pysähtyä kerran purjolle. Yhä ilettää ja mietin uskaltaudunko ruokalaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, vanhempi tyttö oksensi autoomme. Lupaan raportoida, kun teen itse saman.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perjantaina lähtö itään. En aio vaihtaa talvirenkaita tai oksentaa autoon, mutta nautin alkoholia ja grillattua kalaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Miten viehättävä räntäsade! Aamulla oltiin jo pitkästi pakkasen puolella. Shoppailin agrimarketissa niin villisti että myöhästyin töistä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Huomenta runkkarit!
Voiko sitä enää kauniimmin sanoa. Ihan kuin kotona ois.
Kyllä tämää kuulostaa enemmän työjutuilta, semminkin kun olen taas alkanut rahastamaan varakansankynttilänä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Syysloman olisi voinut viettää jossain lämpimässä, mutta sukulaisvelvotteiden takia suuntaamme sinne Räntälään. Siellä on kuitenkin Tosi Mukavia Ihmisiä joiden kanssa on Tosi Mukava viettää aikaa.

Kiitokset yhdelle Tosi Mukavalle ikimuistoisesta yöstä, buhahah :D :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hans Jörgen kirjoitti:
Kyllä tämää kuulostaa enemmän työjutuilta, semminkin kun olen taas alkanut rahastamaan varakansankynttilänä.
Mä taas olen näköjään siirtynyt kokonaan pimeälle puolelle ja lopetin kansankynttilöinnit ainakin toistaiseksi. Voi olla etten tule kaipaamaan takaisin.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jouduttiin koiran kanssa tappeluun agilitytreeneissä, kun isompi uroskoira hyökkäsi kakarakoiran päälle radalla. Kakarakoira ontuu, itsellä on sormessa neljää syvähköä reikää, joista yksi menee kynnen läpi. 2 x burana 600 ja tilkka portviiniä veivät pahimman kivun ja tärinän, ja koirakin rauhoittui kotona särkylääkkeen jälkeen. Pitänee huomenna hakea jäykkäkouristusrokotus.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exsu kirjoitti:Jouduttiin koiran kanssa tappeluun agilitytreeneissä, kun isompi uroskoira hyökkäsi kakarakoiran päälle radalla. Kakarakoira ontuu, itsellä on sormessa neljää syvähköä reikää, joista yksi menee kynnen läpi. 2 x burana 600 ja tilkka portviiniä veivät pahimman kivun ja tärinän, ja koirakin rauhoittui kotona särkylääkkeen jälkeen. Pitänee huomenna hakea jäykkäkouristusrokotus.
Siis eikö sulla oo jäykkistä vaikka on koiria? Huhhuh.
Ja miten niin isompi uros hyökkäsi kakaran päälle? Eikö agilitytreeneissä vaadita käytöstapoja vai ärsyttikö se kakara sitä? Mites koiran ontuminen? Onko jatkohoitosuunnitelmia?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ai niin semmoinen vielä että olen tosi menestynyt päivän teeman mukaisesti ja pääsin rekrytointiprosessin toiseen vaiheeseen. Kyse on "teknisestä haastattelusta". Siihenhän se sitten kosahtaa... :D Mutta ainakin voin kiinalaiseen tapaan pelastaa kasvoni ja sanoa haastattelijalle että "eikö sulle kerrottu että en oo tekninen henkilö? Minä kyllä kerroin sille edelliselle haastattelijalle. Miten teillä oikein tiedonkulku toimii?"....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

En muista onko, pitää selvitellä. Varoiksi ajattelin.

Koirat oli vapaana ja toinen karkasi mun koiran päälle. Mun koira oli suorittamassa rataa, eikä varmaan ollut tietoinen sen toisen läsnäolosta lainkaan, toinen karkasi omalta radaltaan kun omistajan silmä vältti.

Koiralla on nahka ehjä, joten eläinlääkärin konsultoinnin jälkeen särkylääkettä ja seurailua. Jos se ontuu vielä huomenna, niin vien lääkäriin, mutta ei ole päivystysasia. Koira kuitenkin varaa sille jalalle tarvittassa, että tuskin on pahasti rikki. Enemmän huolettaa traumoittuminen, pitää viedä se sinne radalle touhuamaan sunnuntaina vähän turvallisemmassa porukassa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Menestyneitten Tosi Tärkeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Help! Joku on nyt muuttunut Stadinarskan päässä. En nimittäin kertakaikkiaan keksinyt mitään sanottavaa kenenkään postaukseen.
En huvittavaa, enkä mukavaa enkä säälittävää mutta en myöskään tavallista, sellaista poroporvarillista tavallista.

EXSU-Auringolle voisin sanoa, että "sinähän tunnut rajulta Mansen Mimmiltä" , mutta loppujen lopuksi tuokin kuulostaisi lattealta. Onkohan Exsu enää mun aurinko *huokaus*.

Tiedättekö tukijat ja tätä tukija-asiaa inhoavat ei-tukijat: Stadinarskalla taitaa olla liikaa töitä, ettei osaa nyt vapautua. Tiedättekö tunteen?

No tässähän tuli jo asiaa tarpeeksikin. Hyvää yötä kaikille ja älkää katsoko sängyn alle :shock:

Arvatkaapa ennen kuin nukahdatte kuka tämän postauksen takana oli!

STADIN KIVA VÄRIKILLE
Enkä keksi edes titteliä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin