Keskiviikko. Taas ?!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja annepa »

12 v valmistumisen jälkeen ja jatkokoulutuksessa tajusin mitä olen ja mitä haluan tehdä. Aika hyvin :) Olen jo ongelmanratkaisija-mahdollistaja, nyt se pitää vain tuotteistaa ja myydä. Ottaen huomioon maailman tilan niin ei pitäisi olla puutetta töistä :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Keskuslämmitys Englannissa?! Ennenkuulumatonta! Kyllä kuumavesipullon yöksi pitäisi riittää!
Joo kuules ihan kaasulla toimiva keskusyksikko suoraan 60-luvulta, ehkä jopa kauempaakin! Hyvin on toiminut aina kun toimi. Maan tapaan kuitenkin kuuluu, että mitään ei korjata ennen kuin on totaalisen paskana. Eli jos vain toimii jotenkin, niin se on aina plussaa. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja elco »

Mitä suosittelisitte tehtäväksi, jotta saisi persona non grata-statuksen Ruotsiin ilman sakkoja tai vankeutta?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

elco kirjoitti:Mitä suosittelisitte tehtäväksi, jotta saisi persona non grata-statuksen Ruotsiin ilman sakkoja tai vankeutta?
Jos oleminen omana itsenäsi ei ole tuohon statukseen riittänyt, pelkään että paikka on tekemätön. Voit tietenkin vimoisena oljenkortenasi alkaa näkyvästi lobbaamaan maan euroalueeseen liittymisen puolesta tai ajaa pankkiveroa, mutta noista kaiken järjen mukaan heilahtaa sokerileipuria.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Lolita kirjoitti:Liittyykö tämä kouluun? Mikä susta tulee isona? Lähihoitaja? Sairaanhoitaja?
Sä olet söpö. Vähän sillai kuin apina syömässä banaania tai märkä koira.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Mitä suosittelisitte tehtäväksi, jotta saisi persona non grata-statuksen Ruotsiin ilman sakkoja tai vankeutta?
Pukeudu Juha Valjakkala kuninkaaksi kuninkaan paikalle -paitaan!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nergal kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Liittyykö tämä kouluun? Mikä susta tulee isona? Lähihoitaja? Sairaanhoitaja?
Sä olet söpö. Vähän sillai kuin apina syömässä banaania tai märkä koira.
Välillä mä haisenkin märältä koiralta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin