Keskiviikko. Taas ?!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eiks just ollut??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja masa »

Kaksi päivää lomaan ja seuraavan 10 päivän keliennusteet Simojärvelle ovat huikean hyviä.

emmalta orottaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jäykkäkouristusrokote on voimassa ja sormikin vielä kiinni. Pitäisi vielä noutaa antilooppikuuri (kotivarannoissa oli vähän väärän tyyppistä) niin sitten alkaa olla kaikki kunnossa. Aika turvonnut pökkylä tuo sormi on. Koira ei onnu ja hyppeli yöllä sängyn ja lattian väliä useita kertoja, joten se tais selvitä pienin vaurioin. Annan kuitenkin vielä päiväksi ainakin särkylääkkeen ja lenkitän vain kevyesti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

tsemppihalit exsulle ja f:lle toipumiseen! Taas meni yö 4h unilla, poonuksena crashista aiheutunut painajainen, jossa samoilin ympäri jonkun katastrofin jälkeistä losia hullut pyssymiehet kannoillani, mistään ei löytynyt turvapaikkaa!11 mukana oli myös hieman 9/11 henkistä tunnelmaa, business-asuista porukkaa juoksemassa karkuun jotain. Hmm.

Terveisiä junasta! Lomalla aion panostaa nukkumiseen ja relaksoitumiseen.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

tsemppihalit exsulle ja f:lle toipumiseen! Taas meni yö 4h unilla, poonuksena crashista aiheutunut painajainen, jossa samoilin ympäri jonkun katastrofin jälkeistä losia hullut pyssymiehet kannoillani, mistään ei löytynyt turvapaikkaa!11 mukana oli myös hieman 9/11 henkistä tunnelmaa, business-asuista porukkaa juoksemassa karkuun jotain. Hmm.

Terveisiä junasta! Lomalla aion panostaa nukkumiseen ja relaksoitumiseen.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

haen selkeästi näin vaalien alla lisää näkyvyyttä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ja ettei hyvä chillailu putki sairaaloissa menisi poikki niin suuntaan retkelle Pitkäänniemeen taasen tänään. Vaikka en usko tohon rajatieto haistapaskaan niin pakko sanoa että niemessä on niin saatanan hirveä karma että ei tosi. Se ahdistus on niin vahvasti läsnä että melkein voisi leikata veitsellä.

Tai sitten olen pimahtamassa.

Mutta aika vekkuli viikko takana, olen oppinut ihmisen psyykkeestä helevetin nopealle kurssilla kaiken olennaisen. Pitäs vaan pystyä käymään läpi tämä kaikki mutta ei kai sitä tartte heti aamusta kelata? Mutta se on fakta että psykoosi päivässä pitää lähetteen M1 luokassa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään on hyvä päivä. Jutut selviää käsiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Jutut selviää käsiin.

En se minä ollut!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihana päivä.

Viimeyönä heräilin erilaisiin painajaisiin, pahimpana kun puolituttu naisihminen puri teroitetuilla hampailla mulkkuani. Töihin kun pääsen niin kaikki ympäristöt nurin ja speksit kateissa. Anomukseni päästä lähtemään perjantaina aikaisemmin melkein tapissa olevaa saldotuntikertymääni käyttäen ei mennyt läpi projektinvetäjän vedotessa projektin kiireisiin, olen viikon istunut peukalo perseessä. Jalat kramppasi stand-up:ssa ja ruokana olisi oksettavuuden huippua, Janssonin-kiusausta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:En se minä ollut!1
Älä murehdi, nykyään saa hyvät koppikorvaukset.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Kivasti kuluu aika näin asikaspalvelussa jonottaessa. Puhelin väittää saavansa multimediaviestejä, joita ei voi näyttää ja joita ei ole lähettäjiksi merkattujen mukaan lähetettykään.

Seuraavaksi vuorossa erikoisspesiaaliasiantuntija. Tämä on mahdollisesti nähnyt joskus puhelimen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Bluntly kirjoitti: ruokana olisi oksettavuuden huippua, Janssonin-kiusausta.
elättelen toivoa että eilistä ruokaa on tarjolla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:Kivasti kuluu aika näin asikaspalvelussa jonottaessa. Puhelin väittää saavansa multimediaviestejä, joita ei voi näyttää ja joita ei ole lähettäjiksi merkattujen mukaan lähetettykään.

Seuraavaksi vuorossa erikoisspesiaaliasiantuntija. Tämä on mahdollisesti nähnyt joskus puhelimen.
Mikä puhelin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Janssonin-kiusausta.

Ihan parasta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti:Kivasti kuluu aika näin asikaspalvelussa jonottaessa. Puhelin väittää saavansa multimediaviestejä, joita ei voi näyttää ja joita ei ole lähettäjiksi merkattujen mukaan lähetettykään.

Seuraavaksi vuorossa erikoisspesiaaliasiantuntija. Tämä on mahdollisesti nähnyt joskus puhelimen.
Tuota tuntuu olevan liikkeellä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Inhoan sitä, että minulle sanotaan ei. Väännän tätä yhtä asiaa nyt tasan tarkkaan niin kauan kunnes saan mieleiseni vastauksen. Hmpf.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitti:
Fiona kirjoitti:Inhoan sitä, että minulle sanotaan ei. Väännän tätä yhtä asiaa nyt tasan tarkkaan niin kauan kunnes saan mieleiseni vastauksen. Hmpf.
Olitte kysyneet ongelmaanne ratkaisua 17.10.2012

Olemme ratkaisseet ongelmanne.

Vastauksemme ongelmaanne on:
KYLLÄ.

-----

Veloitus normaalin taksan mukainen.

Veloitus 25 euroa , helpot ratkaisut. SA-kontolle 14 päivää netto.

Ratkaisijanne: SA


SA
Oy Torspouden tykistökeskus Ab
Viimeksi muokannut Stadinarska, 17.10.2012 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

par-sky kirjoitti:Kivasti kuluu aika näin asikaspalvelussa jonottaessa. Puhelin väittää saavansa multimediaviestejä, joita ei voi näyttää ja joita ei ole lähettäjiksi merkattujen mukaan lähetettykään.
Mutsi saa noita myös. Vanhaan Nokiaan, jossa ei ole käytössä multimediaviestien vastaanottoa eikä minkäänlaisia nettipalveluja. Kivenkovaan väittää että olen niitä iPadilta huomaamattani lähettänyt. Oli sitä mieltä että tämä alkaa kyllä kohta näkyä minun puhelinlaskussani. En jaksanut jatkaa keskustelua.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:...eli johonkin kerhoon ehtiäksemme meidän pitäisi nousta jotain seitsemän maissa. Ei hirveesti houkuta..
Meillä ollaan heräilty viime kuukausina klo 5-6, siis toi nuorempi ja sitä myötä muutkin 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Melnais kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Kivasti kuluu aika näin asikaspalvelussa jonottaessa. Puhelin väittää saavansa multimediaviestejä, joita ei voi näyttää ja joita ei ole lähettäjiksi merkattujen mukaan lähetettykään.
Mutsi saa noita myös. Vanhaan Nokiaan, jossa ei ole käytössä multimediaviestien vastaanottoa eikä minkäänlaisia nettipalveluja. Kivenkovaan väittää että olen niitä iPadilta huomaamattani lähettänyt. Oli sitä mieltä että tämä alkaa kyllä kohta näkyä minun puhelinlaskussani. En jaksanut jatkaa keskustelua.
Voit kertoa mutsillesi terveisiä, että tuo on joku isompi ongelma mitä ne selvittelee.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vessanpönttö toimii taas kuin junanvessa, jei! Sen kunniaksi voisi vääntää gaggelsbergin marjatortun suoraan sinne. Miinusta siitä, että keskuslämmitys levisi eilen eli nyt palellaan. Mutta voi ainakin paskoa niin paljon kuin sielu sietää :h:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kreitsu kirjoitti:Vessanpönttö toimii taas kuin junanvessa, jei! Sen kunniaksi voisi vääntää gaggelsbergin marjatortun suoraan sinne. Miinusta siitä, että keskuslämmitys levisi eilen eli nyt palellaan. Mutta voi ainakin paskoa niin paljon kuin sielu sietää :h:
Keskuslämmitys Englannissa?! Ennenkuulumatonta! Kyllä kuumavesipullon yöksi pitäisi riittää!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko. Taas ?!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nergal kirjoitti:olen oppinut ihmisen psyykkeestä helevetin nopealle kurssilla kaiken olennaisen.
Liittyykö tämä kouluun? Mikä susta tulee isona? Lähihoitaja? Sairaanhoitaja?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin