Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Toisaalta Mirkun työkaverin reaktio osoittaa, että Mirkku luki kortit aivan oikein tuossa tilanteessa.
Mä katsoin tätä miesperspektiivistä. Mutta tee tieteellinen testi ja kerro kaikilly työpaikkasi hoitsuille nähneesi heistä seksiunta ja katso miten käy.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:kerro kaikilly työpaikkasi hoitsuille nähneesi heistä seksiunta ja katso miten käy.
Kuulostaa hyvältä idealta :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:kerro kaikilly työpaikkasi hoitsuille nähneesi heistä seksiunta ja katso miten käy.
Kuulostaa hyvältä idealta :)
"It seemed like a good idea at the time" on kuulemma paras universaali selitys kaikelle mitä mies tekee.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Mä totesin duunikaverille, et oon nähny siitä riettaita unia.
En kyllä kehtais, olen niin siveyden sipuli :D Sanoisin ehkä että "hmm näin susta viime yönä ..... unta". Enkä kertoisi että minkälaista, punastelisin vain :D
Mä en näe tuossa voittavaa skenaariota oikein millään. Vaihtoehdot ovat päätyä ahdistelijaksi, jourukohteeksi, työpaikkanussimaan tai sitten pelkkä vaivautunut nolo tilanne joka mahdollisesti jatkuu iät ja ajat.
Juu-u. Mutta kyllä silläkin miten ja millä äänensävyllä asia kerrotaan on vaikutusta. Jos sen heittää ohimennen kahvitunnilla sillä äänensävyllä jolla sanotaan että "kas, aurinko paistaa" niin ei siinä mitään ihmeellistä oo. Siis siinä että sanoo että on nähny toisesta unta. Jos siihen sanotaan "seksiunta" niin asia muuttuu kertaheitolla.

Mutta kaikenkaikkiaan, en ole koskaan kertonut kenellekään että "näin susta unta viimeyönä" jos nähty uni oli seksiuni. Voisin EHKÄ kertoa jos oisin satavarma että kohde ei ota nokkiinsa eli esim jos vaikka flirttiä on ollut puolin ja toisin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NuoriDaavid kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Davemaista huumoria ilmeisesti. Minä olisin ainakin erittäin otettu.
Ei ole huumoria. Jos näkijä olisi joku sotanorsu, se olisi inhottavaa ahdistelua, jos se olisi joku pantava, se aiheuttaisi liikaa ongelmia pääkopan sisällä.
Minusta teet asioista liian hankalia. Sotanorsutapauksessa toteaisin, että on sillä sentään hyvä maku ja hottiksen kanssa pitäisi kai jonkunverran pohtia, että onko niin hottis, että kannattaa ryhtyä jatkotoimenpiteisiin. Riippuu tilanteesta. Jos itse seurustelee tosi hottiksen kanssa niin ei sit tarvii.

Yleensä kuitenkin ihmiset kuolinvuoteellaan katuvat sitä mitä jäi tekemättä ja vähemmän sitä mitä tuli tehtyä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

BrianW kirjoitti: Yleensä kuitenkin ihmiset kuolinvuoteellaan katuvat sitä mitä jäi tekemättä ja vähemmän sitä mitä tuli tehtyä.
:komp:

Toki kaverista riippuva asia, mutta kyllä mäkin kertoisin ja olis hauskaa jos mulle kerrottaisiin. Eihän sille mitään tehdä tarvi, tulee vain hyvä mieli :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tää varmaan riippuu työyhteisöstäkin. Meillä on suhteellisen pieni porukka, ja aika suurella todennäköisyydellä näkee toistensa puolisoitakin välillä, joka voi taas aiheuttaa kiusallisia tilanteita. Ja sitten vielä tietysti sellaiset työpaikan valtasuhteet ja muut, paljon muttia. Toki tää on sitä liikaa pohtimista, mutta haluan pitää työpaikan sellaisena, jossa on hyvä olla itsellä ja muilla. Joskus sinkumpana oli jonkinlainen panoviritys siloisen työkaverin kanssa. Siinä työssä se ei hirveästi hankaloittanut mitään, mutta nyt on asetelma vähän eri.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Riippuu, tottakai. Ja enemmän mullakin niitä tyyppejä on jolle en kertos, mutta sitten taas niistä tyypeistä mä en niitä pokeunia nääkään. Nään niitä muutenkin ihan harmittavan vähän! Viime yönä näin, kerroin asianomaiselle (kaverille) asiasta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti: Viime yönä näin, kerroin asianomaiselle (kaverille) asiasta.
No mitäs hän tai hen sanoi?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Viime yönä näin, kerroin asianomaiselle (kaverille) asiasta.
No mitäs hän tai hen sanoi?
Oli mielissään tietty :D Kysyi että oliko hän hyvä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Piti vielä raportoida, että tökkijäiskä ei ole aktivoitunut, mutta toisenlainen aktivoituminen tuli lauantaina melko yllättävältä taholta. Toisaalta se katkaisi myös levottomuuskierteen, sain ilmeisesti huomiontarpeeni hetkeksi tyydytettyä. Oon vähän kryptinen, mutta epäilen, että se lukee tätä palstaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Takaisinmaksu Torstai, joskus oli epäselvää asiasta..

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Georgina kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Yleensä kuitenkin ihmiset kuolinvuoteellaan katuvat sitä mitä jäi tekemättä ja vähemmän sitä mitä tuli tehtyä.
:komp:

Toki kaverista riippuva asia, mutta kyllä mäkin kertoisin ja olis hauskaa jos mulle kerrottaisiin. Eihän sille mitään tehdä tarvi, tulee vain hyvä mieli :)
Todellakin kaverista riippuva asia. Tämä "kohde" on ollut joskus hamassa menneisyydessä muutakin kuin duunikaveri. En mä kelle tahansa duunissa aikaansa viettävälle yksilölle menisi avautumaan unista, painajaisistakaan. :wink:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin