Talvinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi ei ihan etelässä sentään vielä, ei halua talvirenkaita vielä mieluumin vasta tammikuussa?
Tai jos möis koko paskan pois? Pitäs maagillinen 120 huolto laittaa, rahaa pahaa n. fem hundra, tai samapa tuo..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, se olis päivän eka palaveri eli tutkinnan aamupalaveri kasireikäleipä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Puhelinmyyjä soitti ja onnitteli firmani AAA-luokituksesta. Olisi halunnut myydä jotain, jolla pystyn höydyntämään markkinoinnissa tätä luokitusta. Louskuvat tekohampaat ja sammaltava puhe. Oli niin säälittävän kuuloinen, että kieltäydyin tavallista kohteliaammin
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:...kieltäydyin tavallista kohteliaammin
Näen tilanteen sieluni silmin...
noh noh :)

Oikeasti kieltäydyin hiukan tavallista pidemmällä virkkeellä, koska soittaja kuulosti niin surkealta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt soitti pankista iloisen (ei sillä tavalla!1) kuuloinen nuori nainen, ässävika. Kuuntelin kohteliaasti pari minuuttia. Kuuntelin pidempään, kun kuitenkin "oma" pankki.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Takka on tulilla, josko saunan laittas myös. Päiväparhautta pitkät päiväsaunat Pikkuisen kans :)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ulkona satoi äskön lunta!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kahvit naamaan ja Pitkäänniemeen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:Kahvit naamaan ja Pitkäänniemeen.
Ei kuitenkaan Niuvanniemeen eikä Lapinlahteen? Tosta metsästyksestä vielä sen verran että pongaa Arska ajomieheksi, koska on sinne päin tuloillaan? ;)
Pyyhin Netikettiin..
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt soitti pankista iloisen (ei sillä tavalla!1) kuuloinen nuori nainen, ässävika. Kuuntelin kohteliaasti pari minuuttia. Kuuntelin pidempään, kun kuitenkin "oma" pankki.
Tarttisin kymmenen miljoonaa. Liikeniskö? Oon sentään "oma" kitinäläinen!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt soitti pankista iloisen (ei sillä tavalla!1) kuuloinen nuori nainen, ässävika. Kuuntelin kohteliaasti pari minuuttia. Kuuntelin pidempään, kun kuitenkin "oma" pankki.
Tarttisin kymmenen miljoonaa. Liikeniskö? Oon sentään "oma" kitinäläinen!
Heti kun saan kymmenen miljoonaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kittys! :h:

Etäpäivä, hammaslääkäriä ja pull... No, ainakin hammaslääkäriä. Korvan tarkistutin eilen, ei mitään vakavaa. Oli hassu lääkäri.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Näkötarkastus puolen tunnin kuluttua. Veri- ja muut arvot oli ok, paitsi kolesteroli yli kuuden. Mielipiteeni painoi, enkä saanut kolesterolilääkkeitä. Kyseessä 35-vuotistarkastus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nukuin 8 ja puoli tuntia yhdellä lyhyellä valvomisella, varmaan 10 min max. Ou jee.

Fiilistelen ajatuksella, että ottaisin muksun mukaan ja vuodenvaihteen jälkeen vaikka 3-4vkoa jonnekin kohtuuedulliseen +20 paikkaan. Ainakin osan luennoista voisin seurata netistä ja varmaan saisin sovittua kersan koulujutut niin että opettaisin itse tuon ajan. Tuo kuitenkin edellyttäisi sitä, että loppuvuoden voisin panostaa €€€ työntekoon. Katsotaan.

Vespa mitä se sano siitä korvasta ja miksi se oli hassu?
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Vespa mitä se sano siitä korvasta ja miksi se oli hassu?
No tärykalvo oli jotenkin samea, mutta ei sille nyt vielä tehty mitään, määräsi vaan Duactia (joka saa mut raivon valtoihin!). Lääkäri oli sellanen pieni ja pyöreä mies, joka oli puheutunut kulahtaneisiin farkkuihin ja todella virttyneeseen villapaitaan. Naulakossa sillä oli joku tuulitakki. Ikää n. 50v. Ja kun tutki korvia, tuli ihan iholle. Piti kuulema tulla, kun on niin pieni mies. Mulla oli jalat ihan kirjaimellisesti jumissa sen haaroissa. Mutta oli ihan hyvällä tavalla hassu, eikä yhtään "lääkärimäinen" :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Lääkäri oli sellanen pieni ja pyöreä mies, joka oli puheutunut kulahtaneisiin farkkuihin ja todella virttyneeseen villapaitaan. Naulakossa sillä oli joku tuulitakki. Ikää n. 50v. Ja kun tutki korvia, tuli ihan iholle. Piti kuulema tulla, kun on niin pieni mies. Mulla oli jalat ihan kirjaimellisesti jumissa sen haaroissa. Mutta oli ihan hyvällä tavalla hassu, eikä yhtään "lääkärimäinen" :]
Teitkö leukatarkastuksen? Ettei ollut Dave?!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oli varmaan joku vasemmistovihreä kun ei määränny antibiootteja!11 :D
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kivasti sain ooppelille tohtoriajan huomisaamuksi. Voi tätä rahanmenon riemua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Lääkäri oli sellanen pieni ja pyöreä mies, joka oli puheutunut kulahtaneisiin farkkuihin ja todella virttyneeseen villapaitaan. Naulakossa sillä oli joku tuulitakki. Ikää n. 50v. Ja kun tutki korvia, tuli ihan iholle. Piti kuulema tulla, kun on niin pieni mies. Mulla oli jalat ihan kirjaimellisesti jumissa sen haaroissa. Mutta oli ihan hyvällä tavalla hassu, eikä yhtään "lääkärimäinen" :]
Teitkö leukatarkastuksen? Ettei ollut Dave?!
Muuten kuvaus sopii erinomaisesti, mutta mulla on samettitakki, kuten tarkkaavainen lukija muistaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Lääkäri oli sellanen pieni ja pyöreä mies, joka oli puheutunut kulahtaneisiin farkkuihin ja todella virttyneeseen villapaitaan. Naulakossa sillä oli joku tuulitakki. Ikää n. 50v. Ja kun tutki korvia, tuli ihan iholle. Piti kuulema tulla, kun on niin pieni mies. Mulla oli jalat ihan kirjaimellisesti jumissa sen haaroissa. Mutta oli ihan hyvällä tavalla hassu, eikä yhtään "lääkärimäinen" :]
Teitkö leukatarkastuksen? Ettei ollut Dave?!
Muuten kuvaus sopii erinomaisesti, mutta mulla on samettitakki, kuten tarkkaavainen lukija muistaa!
Kävin varmuuden vuoksi mahdollisimman kaukana Daven lääkäriasemasta ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näkötarkastus puolen tunnin kuluttua.
Sen verran taittaa, et täytys prillit hankkia. Ei mitään käryä minkälaiset, en ole koskaan edes ajatellut minkälaiset sopis. Täytyy varmaan ilmoittautua johonkin tyylikonsultointiohjelmaan, niin vois saada ilmaiset.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jahas, se olis päivän eka palaveri eli tutkinnan aamupalaveri kasireikäleipä.
Onko teillä sama meininki kuin Roballa?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Onko teillä sama meininki kuin Roballa?
Joo. Mä voisin olla se harkkari, joka väijyi tisuleita naisten suihkutiloissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ihana aurinko :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Talvinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Onko teillä sama meininki kuin Roballa?
Joo. Mä voisin olla se harkkari, joka väijyi tisuleita naisten suihkutiloissa.
Toivottavasti ei jäänyt vetskarin väliin, kun kiireessä hilpasit tanko tanassa muihin maisemiin.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin