Kes-ki-viik-ko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Terkkuja lentokentältä! Stressi on niin kova, että automatkan lentälle tein itseni kanssa pari diiliä. Pitäkää peukkuja!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kävin eilen Mensan testissä. 1kk pitää odottaa tulosta. Jänskätys maximus!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Peukkui, tsemppei ja stressin purkua Vespalle!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Terkkuja lentokentältä!
Mitäs kaikkea sinne laukkuun onkaan pakattu kun sivullisetkin kärsii?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä ei oikein..

Jos kaikissa sanoissa olis korkeintaan seitsämän ehkä yhdeksän kirjainta ei niitä tarvisi ta-vut-taa, vo-tai-siin kaik-ki ta-put-taa, han tek sen, vaar men kot, joo turkulaistahan tämä olikin..

Pätsi ei ookaan valittanut tiseistään, onkohan ne jo laskeutuneet?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Perkele, tajua taas mitää. Naiset....ne on mysteerisiä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nergal kirjoitti:Perkele, tajua taas mitää. Naiset....ne on mysteerisiä.
Jos joskus tajuat niin väännä rautalangasta opas tymälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Yön sateen jäljiltä kenttä oli niin sohjoa että päätin skipata ratsastamisen ja sen sijaan lähdin pitkästä aikaa lenkille! En oo käynyt viikkoihin kun ei illalla viiti sateessa lähteä pilkkopimeään. Pelkäsin ettei siitä mitään tule mutta happi kulki ihan kohtuudella, oisko tämmönen raikas kostea syysilma jotenkin mahtavaa hengittää? Tuntu niin hyvältä että käyn kyllä taas toistekin! Vielä ko sais ne lyhemmät työpäivät niin vois jättää ratsastamisen useammin iltaan ja vois aamulla lenkkeillä! Tästä innostuneena rupesin harkitsemaan periaatepäätöksen purkua... Eli jos ensi viikon peukaloleikkauksessa tuosta sormesta tulee toimiva niin voisin harkita hankkivani kosketusnäytöllisen (äly?)puhelimen missä on spotify niin pääsisin viimein kuuntelemaan jotain lenkkibiisejä :) Jes! Hitto että elämä on taas niin upeeta että tuntuu että pakahtuu!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

(Harjoittelu tulevaa Arskan tyyliä varten, älkää siis ihmetelkö! Onko tällainen hyvä ja miten saisin poistettua omat juttuni etten puhuisi itsestäni, onko ideoita- eikös kaikki puhu itsestään ja aina- APUA?)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Koklatkaapa vaalikonetta, jos haluatte löytää ehdokkaat valtuustoon! Helvetin hyvä kone.
Meikä menee safkalle, menisin fillarilla mutta toi saatanan sade yllätti. :evil:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Arska goes Sikamika :lol:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaihdoin talvikiekot. Nyt ei vituta yhtään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Arska goes Sikamika :lol:
Mitä tarkoitit, Aurinkoni?

Huomasitko, että editoin perusallekirjoitustani, joka on aina alla, nöyremmäksi!

Ainiin mun piti vastata sulle siihen Mansekäyntiin! Mä en vielä tiiä tuunko Manseen ja koska! Et tarvitse esiliinaa! Etkä vartijaa.

Äh, nyt taisi taas lähteä mopo lapasesta tyylillisesti!

kerro sinä Aurinkoni, mikä minussa sinua mahdollisesti ärsyttää tai ilostuttaa!?? :D

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Safka, fillari ja saatanan sade samassa lauseessa vei välittömästi ajatukset saparopojan suuntaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Stadinarska kirjoitti: kerro sinä Aurinkoni, mikä minussa sinua mahdollisesti ärsyttää tai ilostuttaa!?? :D
Tuo SoHardin lista oli mielestäni aika kattava. Lisäisin vielä mielikuvitusystävät (hieman ahdistun tälläisestä), ja tän tukija-asettelun. Niin ja kykenemättömyyden pysyvään muutokseen palautteesta huolimatta.

Ilostuttavia asioita ovat käsittämätön kyky raivostuttaa ihmisiä vuodesta toiseen. Luulisi, että noraukset riittäisivät mutta ei, täällä me hakataan kiukkuisina näppiksiä vuodesta toiseen. Ällistyttävä taito. Pidän jotenkin kiehtovana, enkä osaa päättää onko taustalla nerokkuutta vai yksinkertaisuutta. Lisäksi on kiva, että joku, jolla ei välttämättä ole alkoholiongelmaa, on HB:n kaveri.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Sain mystisesti hoidettua asiani jollakin tapaan kuntoon, taikuri itse on hämillään ja tajua mitä on meneillään mutta vilkasee kuitenkin kortin loppuun. Jos nyt jotenkin selviän tästä ruljanssista ilman pakkohoitoa psykoosiin ja harhoihin niin nostan jo hattua itselleni.

Mutta jotain positiivista, sain töitä. Pitäs paukauttaa 8 kpl 7 asunnon rivareita pystyyn, 2v aikataulu. Olkapää ei tule kestää, sairasloma here I come!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nergal kirjoitti:Mutta jotain positiivista, sain töitä. Pitäs paukauttaa 8 kpl 7 asunnon rivareita pystyyn, 2v aikataulu. Olkapää ei tule kestää, sairasloma here I come!
Sanot itse että "jotain positiivista", mutta en oo yhtään varma että pitäisikö tästä onnitella vai pahoitella.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

exsu kirjoitti:Arska goes Sikamika :lol:
Pöh. Tämä sivupersoonani menisi pyörällä syömään, vaikka sataisi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

annepa kirjoitti:Sanot itse että "jotain positiivista", mutta en oo yhtään varma että pitäisikö tästä onnitella vai pahoitella.
DH kisoista saatu olkapäävamma haittaa ihan vitusti olemista, leikkaus on tulossa mutta no..niin...koska. Pakko se on painua tekeen sitä mitä osaa ja hakeen rahaa taskuun. KK palkka muodostui hyväksi ja saan kikkailla nokkana meneen. Kuka nyt raksalla terveenä hommia tekis?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Transformer ei muuttunut robotiksi mutta ihan asiallinen pädi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Miten täältä pääsee poiiis! Haluun kotiin!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja saira »

Tuli kotiin allekirjoitettavaksi muksun oppimissuunnitelma. Erityisen ylpeä olin kohdasta "poikkeuksellisen rehellinen tyttö". :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: kerro sinä Aurinkoni, mikä minussa sinua mahdollisesti ärsyttää tai ilostuttaa!?? :D
Tuo SoHardin lista oli mielestäni aika kattava. Lisäisin vielä mielikuvitusystävät (hieman ahdistun tälläisestä), ja tän tukija-asettelun. Niin ja kykenemättömyyden pysyvään muutokseen palautteesta huolimatta.

Ilostuttavia asioita ovat käsittämätön kyky raivostuttaa ihmisiä vuodesta toiseen. Luulisi, että noraukset riittäisivät mutta ei, täällä me hakataan kiukkuisina näppiksiä vuodesta toiseen. Ällistyttävä taito. Pidän jotenkin kiehtovana, enkä osaa päättää onko taustalla nerokkuutta vai yksinkertaisuutta. Lisäksi on kiva, että joku, jolla ei välttämättä ole alkoholiongelmaa, on HB:n kaveri.
Kiitos AURINKO!

Kyllä minusta vahvasti tuntuu, että siellä Tampereella asuu sellaisia tervehenkisiä naisia! Hyvä! Terkkuja siis myös SAIRALLE!

Mukava kun löysit positiivista kirjoitettavaa ja saat myös iloa kirjoituksistani. Se on aivan varmasti tarkoitus.

Ei minulla tosiaankaan sitä alko-ongelmaa ole, jos ongelmaksi ei katsota sitä, ettei ota koskaan!! Olen siis vanhakantaisella termillä "raitis".
Ja jos sallit niin olen erään vuoden raittiuskilpakirjoitusten voittaja... Sellaisia oli silloin dinosaurusten aikaan!

Otan sinun ajatuksesi huomioon, johon kuuluu tuon tukija-asettelun purkaminen, koska se on jo liian kulunut. Perusteellinen muutos taas on sikäli vaikea toteutettava, että silloin syntyy ns. antibiootti-ilmiö, eli lähtevät myös hyvät jutut ja homma menee tylsäksi ripuliksi!

Mutta jos tekisin sellaisen jutun, että karsisin helpoimmat asiat, joista yksi on muutamat hokemiset ja sitten värien suuri käyttö. Sitä asiaa en tosiaan ole ollenkaan tajunnut tähän asti, sillä ihmiset kuitenkin ostavat väritelevisioita ja katsovat värikuvia ja jopa näkevät luonnon värillisenä. Mikähän siinä on noin kamalaa- väreissä. Minä taas alan nukkua tässä harmaan tekstityypin "lumoissa".

Sitten sinun, Aurinko, PITÄÄ uskoa, etten minä ole niitä Opal ja Juuli -mielikuvitushenkilöjä levittänyt! Sillä Maikku ei ole minun keksintö! Hän on niin realistinen, kuin voi olla. Opal ja Juuli, tai tämän tekijä, ovat minulle 100% tuntemattomia.
MINÄ LUPAAN 100%, että Maikku ei koskaan enää tule kirjoittamaan, niin hän ainakin sanoo.

Minusta tuntuu vahvasti, että nuo Opal ja Juuli ovat jonkun täällä olevan taitavan kirjoittajan tekosia. Vaan onko täällä sellaista...

Mutta valitettavasti Opal ja Juuli voivat ilmestyä ihan koska hyvänsä, koska en mitenkään liity heihin. Ylipito voisi sanoa sen IP-osoitehaarukan kyllä. Se ei voi olla minun!
Sinun pitää uskoa tämä, sillä en olisi niin alhainen, että viitsisin valehdella sinulle, joka annoit kivan vastauksenkin.

Ja koetan löytää yleisiä aiheita, jotka kiinnostavat yleisesti. Silti on toki mahdotonta lopettaa itsestään puhuminen täysin, koska niinhän tekevät kaikki, jotta puhuvat itsestään. Toiset ihan pelkästään.

Kiitos vielä, ja vaikka olis kiva sulle lähettää sydän niin jos se onkin ärsyttävää. Pihkat- sä oot sen ansainnut! :h:

Toivoo

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja saira »

Hei vaan, Arska! Vai olet sinä meinannut harmaantua. Elä pelästy, pieni harmaus on vain charmanttia, varsinkin miehillä. :-)

Tervetuloa Tampereelle! Niinkuin jo on kerrottu, Pyynikin näkötorni on loistava paikka vierailla. Ehkä se ensimmäinen, joka mullekin mieleen tulee. Lisäksi jos tänne tulee jo heti aamulla, on Tammelan torin näkemisen arvoinen, sopii aamukahville loistavasti. Näin pikaisesti mieleen ei tule muuta, mutta lupaan vinkataheti kun keksin jotain.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Suvinen kirjoitti:Oikeasti, moniko kolme vee valvoo yhdeltätoista yöllä?!
Mä kokeilin yhden kerran pahimpana nukkumattomuuskautena kuinka myöhään 2,5-vuotias oikeasti pysyy hereillä jos sitä ei puoliväkisin tainnuta nukkumaan.
Kello oli 4:20 aamuyöstä kun se kuukahti...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kes-ki-viik-ko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Hei vaan, Arska! Vai olet sinä meinannut harmaantua. Elä pelästy, pieni harmaus on vain charmanttia, varsinkin miehillä. :-)

Tervetuloa Tampereelle! Niinkuin jo on kerrottu, Pyynikin näkötorni on loistava paikka vierailla. Ehkä se ensimmäinen, joka mullekin mieleen tulee. Lisäksi jos tänne tulee jo heti aamulla, on Tammelan torin näkemisen arvoinen, sopii aamukahville loistavasti. Näin pikaisesti mieleen ei tule muuta, mutta lupaan vinkataheti kun keksin jotain.
Hei Saira-ihana! :h:

Kiitos vastauksestasi! Nyt minä voinkin sitten harmaantua ihan ilman suurempaa ressiä!!! Kun niin sanoit!! Kiva.

Joo, kyllä olen vakaasti tulossa Tampereelle. Ajankohta on vielä auki, mutta on varmaa, että munkkien toivossa suuntaan Pyynikin hissiin! KAI SIELLÄ sentään on hissi, HUH! :shock:

Mut sitten Tammelan tori! Onko Tampereella siis Tammela? Tammelahan on kunta Hämeessä tuolla Forssan kupeessa myös!
Voisin guuglata, tottahan toki. Mutta sinne torille menen sitten tokikin, jos ei lunta sada!

Katsopa, vihreänoloinen Saira, mitä Tampereella on tapahtunut tänään! Ihan kamalaa. Myös Aurinko toivottavasti näkee!

-----

UUTINEN - Keskiviikkona, 24.10.2012 klo 23:03
Petolintu vei koiran

Kanahaukaksi epäilty petolintu vei tiistaina Tampereella chihuahua-rotuisen koiran


Chihuahua oli ulkoilemassa aitauksessaan, kun kanahaukaksi epäilty petolintu nappasi koiran. Lintu lensi pois koira mukanaan eikä omistaja usko enää näkevänsä koiraansa elossa. Chihuahuan omistajan mukaan linnut ovat aiemminkin häirinneet hänen aitauksessa ulkoilevia koiriaan ja lintuja hän oli nytkin menossa hätistämään pois koiriensa luota, kun saalistava lintu tuli paikalle



Terkuin harmaantuva

STADINARSKA
entinen värien esiintuoja
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin