Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Täten julistan tämän yhdistelmän tämän perjantain viralliseksi Kitinä-menuksi. Nyt et Davekaan tilaa pitsaa vaan väännät avokadopastan kera virallisen rieslingin.
Lupaan tehdä samaa gluteenittomalla pastalla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Täten julistan tämän yhdistelmän tämän perjantain viralliseksi Kitinä-menuksi. Nyt et Davekaan tilaa pitsaa vaan väännät avokadopastan kera virallisen rieslingin.
Lupaan tehdä samaa gluteenittomalla pastalla!
Kyseinen viini vain oli kuin olikin loppu lähi-Alkosta, eli jouduin tyytymään korvikkeeseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Nastat alla, ja hyvä niin. Aamulla kun ajelin töihin joku räkänokka tempaisi oikealta kaistalta suoraan eteen. Sillä nopeutta alle 50, mulla yli 100. Seisoin jarrun päällä ja mietin että ei muuten ehdi pysähtymään, kohta rysähtää perään. Onneksi siinä tuli levike mihin pääsin väistämään.

Jännä, miten siinä tilanteessa oli ihan rauhallinen, vasta jälkikäteen rupesi tärisyttämään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Lupaan syödä jotain ihan vitun nopeeta, tyyliin ranskalaiset ja nakit, koska töllöstä tulee peli. Ei ehdi panostamaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohti kauppa ja kotia. Eiköhan noilla suvikumeilla ehdi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

enää parikytä minuuttia töitä ja lähden piinaamaan kotijoukkoja sietämättömän hyvällä tuulellani! :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on sukulaistenavat hoidossa, joten skippasin avocadot ja tein lasagnea, jota kakarat toivoi. Itse syön eilistä wokkia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Diddley Bow kirjoitti:Lupaan syödä jotain ihan vitun nopeeta, tyyliin ranskalaiset ja nakit, koska töllöstä tulee peli. Ei ehdi panostamaan.
Jos jaksaa kuluttaa vartin ja seistä siitä hellan edessä viisi minuuttia, voin tarjota ohjeen:

Keitä pikamakaroneja jollain yrttimausteella maustetussa vedessä. Nakkaa ne siis kylmään veteen ja laita kello hälyttämään kymmenen minuutin päästä, jos kyseessä ovat kahdeksan minuutin makaronit. Sen kymmenen minuuttia voit tehdä jotain muuta. Palaa kellon hälytettyä keittiöön, nakkaa makaronit ja jäisiä katkarapuja paistinpannulle, paista sekoittaen viisi minuuttia (=kunnes katkikset ovat selkeästi lämpimiä). Laita lautaselle, päälle vähän sitruunamehua ja nokare smetanaa.

Viime aikoina olen hävinnyt ruokapöydän ääressä niin monta ruokasotaa ja jäänyt itse kokonaan ilman ruokaa, kun alkupalaksi seitsemän voileipää syöneet ruokahirviöt ryöstävät kaiken lautaseltani, että on ollut pakko valmistaa itselleni mm. tuota "pikaruokaa". Se ei onneksi kääpiöille kelpaa, koska se kuulemma näyttää paistetuilta aivoilta.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Se mitään yllätä, jos vaivautuu lukemaan säätiedotuksia. Kiitän kyllä Jarno Saarisen haamua, että ajoin mopon talvisäilöön jo keskiviikkona. Torstaina olis menny jääbaletiksi.

Paluumuuttaja - vakkarit osannevat iteroida tämänkertaisesta nikistä, kenestä kyse - tappaa aikaa, kunnes katoaa internetin ikuiseen yöhön ninjamaisen posahduspommin saattelemana.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Se mitään yllätä, jos vaivautuu lukemaan säätiedotuksia. Kiitän kyllä Jarno Saarisen haamua, että ajoin mopon talvisäilöön jo keskiviikkona. Torstaina olis menny jääbaletiksi.

Paluumuuttaja - vakkarit osannevat iteroida tämänkertaisesta nikistä, kenestä kyse - tappaa aikaa, kunnes katoaa internetin ikuiseen yöhön ninjamaisen posahduspommin saattelemana.
Tervetuloa takaisin! Olet siis hankkinut myös maan pinnalla käytettävän mopon!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Juu, pappa-sellaisen. Ajoasento on jalat edellä, eikä likimainkaan sataa hevosvoimaa, mutta näillä mennään ainakin tää eka kausi. Vakuutusyhtiön laskutikkumiehet peruivat vakuutuksen neurologisen sukeltajantaudin jälkeen, joten jollainhan se vähä vapaa-aika täytyy käyttää. Ei kestä perse maksaa kymppitonnia painekammiohoidosta per kerta. Senkin ajan ja rahan voi käyttää mutkateitä kaahaamalla aivan liian kovaäänisellä kakspyöräisellä.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jouduitko painekammioon?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kas, kolmen koon killeri.
Universaali disclaimer.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kas, käsi-sepaluksessa diktaattori :)
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

KKK kirjoitti:Paluumuuttaja - vakkarit osannevat iteroida tämänkertaisesta nikistä, kenestä kyse - tappaa aikaa, kunnes katoaa internetin ikuiseen yöhön ninjamaisen posahduspommin saattelemana.
Kulta! :h:

Pastasta muuten tuli erinomaista, teen toistekin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vanhempi painos pulkkaili jo naapuri Leevin takapihalla, joten tervetuloa kaamos. Kolmas hiiva meneillään, vois yhden paukun vielä vääntää. Ei enempää,koska työaamu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Oh! Iloinen paluuyllätys, hieman syytä kaamostella tälläkin palstalla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:Pastasta muuten tuli erinomaista, teen toistekin!
Mjoo. Ei tällä pastaresptillä kyllä itseään kovin originaalina kokkaajana voi pitää; pistäydyin viikonloppuna Mankkaan K-marketissa, ja siellä oli heti ovensuussa sellainen iso laari, josta sai kerralla kaikki muoti-avokadopastaan tarvittavat ainekset. :roll:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: pistäydyin viikonloppuna Mankkaan K-marketissa, ja siellä oli heti ovensuussa sellainen iso laari, josta sai kerralla kaikki muoti-avokadopastaan tarvittavat ainekset.
:paijaa:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pastasta muuten tuli erinomaista, teen toistekin!
Mjoo. Ei tällä pastaresptillä kyllä itseään kovin originaalina kokkaajana voi pitää; pistäydyin viikonloppuna Mankkaan K-marketissa, ja siellä oli heti ovensuussa sellainen iso laari, josta sai kerralla kaikki muoti-avokadopastaan tarvittavat ainekset. :roll:
Voi vattu, en tee toiste!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:Ei tällä pastaresptillä kyllä itseään kovin originaalina kokkaajana voi pitää;
Minä ihmettelin tuossa jokin aika sitten ääneen miehelle (vastattuani varmaan kymmenettä kertaa kysymykseen "mitä tämä oikein on?", että se on "ruokaa"), että jotenkin olen tippunut kaikkien standardien ulkopuolelle ruoanlaitossa. Ennen pystyin sentään hyvällä omallatunnolla väittämään, että jokin ruoka oli makaronilaatikkoa, paistettuja kampeloita tomaattiriisin kera, uunipuuroa tms., mutta viime viikkojen ajan olen tehnyt vain ja ainoastaan "ruokaa". Ensin yritin kuvitella, että originaliteettini kokkaajana oli noussut seuraavalle tasolle, mutta valitettavasti tarkemmin harkittuani päädyin ihan toiseen lopputulokseen: Mies käy kaupassa ja ostaa ruokatarpeet, eikä minulla yleensä ole mitään ideoita sen suhteen, mitä milloinkin haluaisin ruoaksi tehdä. Niinpä kaupasta tulee milloin mitäkin, josta minun sitten pitää säveltää jotain. Aiemmin viitsin sentään pohdiskella minkä olemassaolevan ruoan muunnelman kyseisistä tarvikkeista saisi aikaiseksi, mutta minulla ei enää ole aikaa siihen. Niinpä teen vain jotain "ruokaa". Kyllä ne yleensä maistuvat hyvälle, mutta esim. isolla kasalla pellavansiemenrouhetta täydennetty perunamuusi oli aika pelottavan näköistä. Lapset tosin vetivät sitä ihan paljaaltaankin litran vielä iltapalaksi, kuulemma se oli melkein kuin puuroa...
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti: luomu
Woot?!

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:1000g kanansuikaleita (marinoitukin käy).
Saatanasta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:1000g kanansuikaleita (marinoitukin käy).
Saatanasta.
Marinoitu kanansuikale on kotimaisen keittiön kivijalka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Marinoitu kanansuikale on kotimaisen keittiön kivijalka.
Hirvee homma pestä ne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin