Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:Täällä valkoisena maa, mutta suurin osa on näemmä yhä sinnikkäästi kesäkumeilla liikenteessä. Eikö se nyt oikeasti kannattas hyvissä ajoin. Sen vartin mikä menee renkaanvaihtoon säästää takaisin jo lyhyelläkin matkalla näillä keleillä.
Aika F1-varikolla pitää olla, että saa vartissa renkaat vaihdettua.
Kyllä itse vaihto menee helposti tuohon kun on ristikkoavain ja hydraulinen tunkki. Tietty renkaan tuontiin ja poisvientiin menee kivasti toinen mokoma.
Ei ole hydraulista tunkkia, vaan ihan perinteinen pyöritettävä. Mutta en kyllä saa enempää kuin 15-20 minuuttia käytettyä itse vaihto-operaatioon. Tietty renkaiden tuonti pihalle ja toisten vienti varastoon vie sen 5 minuuttia päälle.
Pröötprööt
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onneksi huomisesta saan luvan pärjätä yhdellä kortisoninapilla. Välillä on olo kuin

[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=ZLd9MZYQwy0 [/youtube]

Hyviä ruokaideoita täksi illaksi? Ei tee oikein mieli mitään, mutta jotain on syötävä. :paavi: Jotain mitä saa lähivaltsusta.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vagabondo kirjoitti: pneumaattinen
Keuhkokuumeinen? Ai ei?
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Eilen illalla ysin jälkeen päätti sit mun ongelmahammas alkaa hankalaksi, ja jo kerran rakennettu puolikas hammasta lohkesi pois. Onneksi ei ole kipeä, juuri kuulemma kaksi hammaslääkäriä lähtenyt opiskelemaan lisää, ja lievä hammaslääkäripula täällä, eli ihan ensi viikolle ei aikaa tullut.

Kesärenkaat alla täälläkin, vasta tälle päivää saatiin veljen kanssa aikataulut natsaan, ja mun talvirenkaat porukoilla, eli sinne täytyisi vielä ajaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto kun etukäteissuunnittelu on ollut taas onnetonta. Huomenna olisi ollut tarvetta autolle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ettekö te pese rankaita vanteineen? Siihen kuluu jo reilusti vartti. Loppuu toi nokitus...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nowaysis kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: pneumaattinen
Keuhkokuumeinen? Ai ei?
Juu, ei.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti: Hyviä ruokaideoita täksi illaksi? Ei tee oikein mieli mitään, mutta jotain on syötävä. :paavi: Jotain mitä saa lähivaltsusta.

http://www.ruokala.net/resepti/avokadop ... arkiruokaa

Avokadopasta on hyvä lohturuoka. Ei maistu liikaa millekään, joten uppoaa kipeänäkin. Ja melko pienellä satsilla saa riittävän energiamäärän. Valtsun valikoimasta en ole ihan varma, mutta onnistuu tuo ilman hifistely-yrttejäkin. Avocadojen kypsyystilanne voi toki olla ongelma.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi hyvät hyssykät tuota Vesperiä. Voi ihanuutta! Jäin tuijottamaan. On meinaan tissimiehelle melkoinen haaste lähteä tuon elokuvan piiristä! Olisin Taavetin kanssa kypsää kauraa pöpilään, jos katsoisimme pitempään!?
Onnea Vesperin tisseille sitten myös!

Niin- talvirenkaat! Ostakaapa kaikki, joilla vain taloudellinen mahdollisuus, uudet Continental Ice Conti Contact- renkaat! Ja menkää jäälle kokeilemaan. Minäkin tykkään kitkarenkaista, mutta nää on hyvät!

SA
harmaudenharjoittelija (kaipaa kannustusta)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Seuraava vapaa rengasaika olis 1.11. Kai sinne asti voi odottaa?
Eiköhän toi snö ole siihen mennessä kadonnut.
Universaali disclaimer.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mun mies vaihto mun mobiiliin ja vinkkaan nastat alle jo viime viikonloppuna joten nou hätä. Hevoselle ähersin aamu seittämältä hokkeja alle ennen tarhaan menoa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:Mun mies vaihto mun mobiiliin ja vinkkaan nastat alle jo viime viikonloppuna joten nou hätä. Hevoselle ähersin aamu seittämältä hokkeja alle ennen tarhaan menoa.
Ai hevosellakin pitää olla talvirenkaat? Aina oppii uutta :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kiva, riehaannutin eilen ton terrierin sillä tuloksella että pikkukaveri tarras pohkeeseen kiinni sillä tuloksella että veri lenti. Meni mukavasti Acutassa 3h että sain piikin olkapäähän koska muistin siinä illasta että jäykkäkouristus on, ottamatta. Ei uskois että tommonen nyrkillätapettava saa noinkin hienon jäljen aikaiseksi. Hoitsu sano että saattaa olla tassu kipeä huomenna, on. Mikä on kiva koska pitäs painua leipoon kaverin työmaalle lattian raudotteet suitsait paikoilleen. Tuli taas niin nappiin paikkaan tämäkin, bonuksena meni mun uudet maastopöksyt riekaleiksi.

Miksi aina mulle?

Mutta alkaa oleen jalat katu-uskottavat, toisessa terrierin ja toisessa karhukoiran hampaanjäljet.
Viimeksi muokannut Nergal, 26.10.2012 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Stadinarska kirjoitti: (kaipaa kannustusta)
Just tällaista sun piti välttää
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Hyviä ruokaideoita täksi illaksi? Ei tee oikein mieli mitään, mutta jotain on syötävä. :paavi: Jotain mitä saa lähivaltsusta.
http://www.ruokala.net/resepti/avokadop ... arkiruokaa
Avokadopasta on hyvä lohturuoka. Ei maistu liikaa millekään, joten uppoaa kipeänäkin. Ja melko pienellä satsilla saa riittävän energiamäärän. Valtsun valikoimasta en ole ihan varma, mutta onnistuu tuo ilman hifistely-yrttejäkin. Avocadojen kypsyystilanne voi toki olla ongelma.
Mä aion tehdä tuota tänään! Ja juomaksi Sivustahuutajankin suosittelemaa Kung Fu Girliä.

Täten julistan tämän yhdistelmän tämän perjantain viralliseksi Kitinä-menuksi. Nyt et Davekaan tilaa pitsaa vaan väännät avokadopastan kera virallisen rieslingin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
exsu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Hyviä ruokaideoita täksi illaksi? Ei tee oikein mieli mitään, mutta jotain on syötävä. :paavi: Jotain mitä saa lähivaltsusta.
http://www.ruokala.net/resepti/avokadop ... arkiruokaa
Avokadopasta on hyvä lohturuoka. Ei maistu liikaa millekään, joten uppoaa kipeänäkin. Ja melko pienellä satsilla saa riittävän energiamäärän. Valtsun valikoimasta en ole ihan varma, mutta onnistuu tuo ilman hifistely-yrttejäkin. Avocadojen kypsyystilanne voi toki olla ongelma.
Mä aion tehdä tuota tänään! Ja juomaksi Sivustahuutajankin suosittelemaa Kung Fu Girliä.

Täten julistan tämän yhdistelmän tämän perjantain viralliseksi Kitinä-menuksi. Nyt et Davekaan tilaa pitsaa vaan väännät avokadopastan kera virallisen rieslingin.
Väännän pastat vain paikassa, jossa kuninkaatkin käyvät yksin. Se on pitsaperjantai!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti: Ai hevosellakin pitää olla talvirenkaat? Aina oppii uutta :)
No tietenki! Miten se muuten pysyis pystyssä liukkaalla! Kenttäkisoissa käytetään kesällä nurmihokkeja, vähän niinku piikkirenkaat jäärata autossa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nergal kirjoitti: Ei uskois että tommonen nyrkillätapettava saa noinkin hienon jäljen aikaiseksi.
Tuttujen russeli lähes amputoi (jäi kiinni nahkariekaleeseen ja käsikirurgi sai kiinnitettyä takaisin) isännältään pikkusormen, kun tuli erimielisyyksiä kynsienleikkauksen suhteen. Siinä tapauksessa tosin piikin sai koira eikä omistaja. Mutta kyllä nuo pikkuräksytkin pahaa jälkeä saa aikaiseksi tarvittaessa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun työpaikalla alkaa ottamaan liikaa päähän niin onneksi voi ilmoittautua koulutukseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Meilläkin voi ilmoittautua koulutukseen. Sen jälkeen punakynä viuhahtaa koulutuksen yli ja harmittaa taas enemmän :(
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Meillä ei pääse koulutukseen mutta siitä huolimatta elämä tuntuu taas niin mahtavalta että pakahdun! Räjähdän! Että voikin kaikki olla niin upeaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pulkannaru kirjoitti:^
Meilläkin voi ilmoittautua koulutukseen. Sen jälkeen punakynä viuhahtaa koulutuksen yli ja harmittaa taas enemmän :(
Kunhan on saanut tiimipomolta hyväksynnän koulutukselle niin kenelläkään firmassa ei ole valtaa perua sitä. Täytyy vain odottaa, että pomo on kipeänä ja pistää pyyntö siinä kympin maissa illalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mun lähin pomo ei ole pääjohtaja, tosin kuin sinulla !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen oli uusien toimitilojen tuparit, kaikki isot pomot on krapulassa. Eivät pysty kyylään laskuja tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

exsu kirjoitti:Mutta kyllä nuo pikkuräksytkin pahaa jälkeä saa aikaiseksi tarvittaessa.
Mutta ei ois uskonu, muu harmita mutta miun uudet housut :( Itseasiassa ihan hyvä että toimin puruleluna, tuli otettua se puuttuva piikki, ihme että kesällä saanut mitää pöpöä.

Koira pelmuutettu lumessa niin voikin siirtyä kohti Nokian Auschwitzia, luonnollisesti Niemen kautta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin