TosihyväTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kolmas TPK!
Huomenta. On tiistai nyt yleensä ees vähän parempi ku maanantai... Mut toisaalta, vannomatta paras.
Ainaki oon nukkunu enemmän ku su-ma-yönä, ja se on hyvä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hengissä.
Onneton ja vittuuntunut.
Nyt jos unille pääsis....
Pikku-Akka

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Neljäs aamun ahertaja. Varpaat on kipeänä eilisestä lumisateessa tarpomisesta. Mutta mieli on hyvänä!
Aito_Johanna

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Huomenta, höpömussukat, ja terveisiä koulun atk-luokasta. Oppilaat tuhertavat tehtävää tietokoneella, ja minä voin samalla surffia KITYssä. Tällaista työnteon pitäisi aina olla.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Helvetti, et voi olla tylsää duunissa. Mitä ihmettä mä teen täällä? Sanon huomenta tiskin takaa? Plääh, kaipais haasteita tai jotain tekemistä, mis ois ees vähän järkeä.
Nojaa, enää noin kaksi ja puoli tuntia ruokikseen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Hengissä.
Onneton ja vittuuntunut.
Nyt jos unille pääsis....
Kuis? Mikä hätänä? Onko jotain tapahtunu?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

http://www.gt-r.com/mori32/index.html

Tuolla tekis mieli päästä radalle, eikä hintakaan olis ihan mikään mahdoton. Tiedä sitten onnistuisiko ajelu, kun ratti on oikealla, mutta tehot olisi ainakin kunnossa :twisted:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei nyt oikein ole kovin hyvä tiistai. En jaksanut tulla aikaisin töihin, joten homehdun täällä vielä aika pitkään enkä ehdi isännöitsijäntoimistoon ilmoittamaan muuttamisestani. Vähän nihkee olo muutenkin, mutta onneksi aamulla oli sopiva ilma pukeutua pinkkeihin kumisaappaisiin :h:
Aito_Johanna

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tiistai näyttää tältä.
Exsat

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pikku-Akka kirjoitti:Varpaat on kipeänä eilisestä lumisateessa tarpomisesta.
Lumessa? Täällä tuli vain vettä tai jotain loskan tapaista. Kylläpä myö asutaan etelässä! *penkoo kartan esille*

Niin ja huomenta vaan kaikille! Tänään ohjelmassa kuntosali, pilates ja ruokailua ja kahvittelua miehen vanhempien kanssa. Jälkimmäisestä kertonee jotain se, että mies ei nukkunut yöllä juuri lainkaan kun jännitti tulevaa.
Viimeksi muokannut Exsat, 15.11.2005 9:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enthu

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Aito_Johanna kirjoitti:Tiistai näyttää tältä.
Joo,vois vähän varoa noiden välkkyvien linkkien kanssa,joku herkempi
voi vielä saada migreenin...
Turbohaltija

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Olen aika innostunut talvirenkaiden vaihtamisoperaatiosta...
Kid

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Moro! Tänään on tosihyvätiistai. Mä meen tekee työsopimuksen ja samalla selvii millon duunit varsinaisesti alkaa ja millon joutuu lähtee työmatkalle etelän lämpöön!!!11
Helvetti, jos vie saisin itteni illalla salille ni kaikki ois enemmänki ku hyvin.
slam

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

"mielenkiintoinen" yö eli very boring... rekka-ala alkaa työaikoineen ottaa hieman kupottaan :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Olen aika innostunut talvirenkaiden vaihtamisoperaatiosta...
Hyvä, että intoa löytyy nyt kun säätkin suosivat.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta! Eka TPK, yötyöläiset pitäköön omat skabansa. Kaffea kehiin, olis voinut tulla uikkareissa duuniin, keli oli ainakin sellainen.
Aamuneljältä alkava työ ei ole yövuoro!!! Epäinhimillisen aikainen aamuvuoro mutta ei yövuoro :P

Vai meneekö TPK-voittiputkesi muusiksi jos on.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kid

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

McJanne kirjoitti: viikonloppumökötys
Siis viikollahan sitä mökötetään ko joutuu oleen duunissa ja viikonloppuna otetaan ilo irti elämästä?!

(siis minä en kuitenkaan mökötä enää ollenkaan ko sain vihdoinki duunia :D )
Viimeksi muokannut Kid, 15.11.2005 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

M-ojo kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta! Eka TPK, yötyöläiset pitäköön omat skabansa. Kaffea kehiin, olis voinut tulla uikkareissa duuniin, keli oli ainakin sellainen.
Aamuneljältä alkava työ ei ole yövuoro!!! Epäinhimillisen aikainen aamuvuoro mutta ei yövuoro :P

Vai meneekö TPK-voittiputkesi muusiksi jos on.
Yö/vuoro-työläisiä on Kityssä aika paljon, joten olen rajannut TPK-leikin sillein että se on tarkoitettu aamulla töihin lähteville, jotka voisivat taittaa työmatkansa myös julkisilla. Eli jos pystyt taittamaan työmatkasi vaikka ekalla aamudösällä, niin sitten voit osallistua leikkiin sillein kuin se on tarkoitettu.

Joo ja jokaiselle se ei ole mahdollista ja jokaisella Käkmäellä ei edes kulje busseja, mutta ei tämä nyt niin vakavaa olekaan.
RolloTomasi

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Juuh. Mitas seuraavaksi?

Hyvaa tiistaita.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Think »

Edelleen elossa monista IRL-kokemuksista huolimatta. Viime viikon saldo: Yhdet rukkaset, 5 tikkiä ja työprojekti päin persiitä (viimeisin ei minun syytäni).

Yllämainittavat tapahtumat eivät liity toisiinsa, vaikka niinkin voisi periaatteessa olla.

Kyllä elämä on ehanaa... :laatta:
Ovela kuin orgasmi
Kid

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

McJanne kirjoitti: On the contrary dear Watson. Viikonloppuna mökötetään itsekseen pimeässä huonessa verhot kiinni ja tatti kiinni komputrospöydän alapinnassa että jaksaa taas viikon katsoa näitä naamoja.
Ei hyvin mee ei..
tonttu8

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Pitäis salille kohta raahautua mutta kiinnostaa kun kasa kiviä lähteä tonne ulos. Vettä tulee kun esterin perseestä.
Oli kyllä ihanaa nukkua tosi pitkät unet. Jaksaapahan olla yön töissä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Turbohaltija kirjoitti:Olen aika innostunut talvirenkaiden vaihtamisoperaatiosta...
Tätä pitäsi vissiin kompata ihan kybällä. Mutta todellisuudessa tämäkään operaatio ei nyt maittaisi. Mutta koska henkeni on minulle kaalia kalliimpi ja auto kohtalaisen tärkeä, taidan tästä raahautua äipän autotallille vaihtorulianssin suorittamaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Terrorizer

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

sataa sataa ropisee, mikään ei ole muuttunut eilestä säästä :?
Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TosihyväTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Varma keino saada aurinko paistamaan sateisena päivänä on laittaa kumisaappaat jalkaan :?
Vastaa Viestiin