29.10.2012

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Töissä ollaan! Viikonloppu meni yllättäen heppailun merkeissä enkä taaskaan saanut tehtyä suunnittelemaani siivousta. Enää 2 päivää parin viikon sairaslomaan! Oon suunnitellu sinne vaikka mitä juttuja, toivottavasti en oikeasti oo kipeä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti: Enää 2 päivää parin viikon sairaslomaan! Oon suunnitellu sinne vaikka mitä juttuja, toivottavasti en oikeasti oo kipeä!
:?: :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Enää 2 päivää parin viikon sairaslomaan! Oon suunnitellu sinne vaikka mitä juttuja, toivottavasti en oikeasti oo kipeä!
:?: :)
Vetelin tammikuussa peukalon paloihin. Nitoivat sen silloin K-piikeillä läjään ja se luutuikin jollain lailla. Kaikki pehmytkudokset kasvoi siinä rytäkässä yhteen nippuun eikä peukku liikku vaikka nivelpinnat on melkein ehyet. Meen torstaina puukotettavaksi, yrittävät vapauttaa tuon jänteen niin jos siihen sais vähän liikettä. Vähän ärsyttävä se noinkin on kun oikea peukku ei yhtään koukistu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Enää 2 päivää parin viikon sairaslomaan! Oon suunnitellu sinne vaikka mitä juttuja, toivottavasti en oikeasti oo kipeä!
:?: :)
Vetelin tammikuussa peukalon paloihin. Nitoivat sen silloin K-piikeillä läjään ja se luutuikin jollain lailla. Kaikki pehmytkudokset kasvoi siinä rytäkässä yhteen nippuun eikä peukku liikku vaikka nivelpinnat on melkein ehyet. Meen torstaina puukotettavaksi, yrittävät vapauttaa tuon jänteen niin jos siihen sais vähän liikettä. Vähän ärsyttävä se noinkin on kun oikea peukku ei yhtään koukistu.
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti: :sir:
Toivottavasti ne tekis sen paikallispuudutuksessa, nukuttaminen on niin pökerryttävää. Jotenkin vaan oon oppinut huomaamaan että aina tuollaisissa tilanteissa oletetaan ihmisten voivan pahoin, järkyttyvän tai pyörtyvän tai jotain. Mulla ei kyllä tee yhtään huonoa vaikka kattelisin koko leikkauksen jos ei se juurikaan satu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :sir:
Toivottavasti ne tekis sen paikallispuudutuksessa, nukuttaminen on niin pökerryttävää. Jotenkin vaan oon oppinut huomaamaan että aina tuollaisissa tilanteissa oletetaan ihmisten voivan pahoin, järkyttyvän tai pyörtyvän tai jotain. Mulla ei kyllä tee yhtään huonoa vaikka kattelisin koko leikkauksen jos ei se juurikaan satu.
Mä kyllä ehdottomasti haluan kaikki temput itselleni nukutuksessa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Silloin ko palottelin sen peukalon luut niin olin sairaalin käsikirurgien ja lääkintävaksien yleinen hupi kun mulla ei tehny se reponoinnin yrittely yhtään huonoa niin niistä oli jännää yrittää väännellä niitä luita oikeinpäin. Kävivät kaverinsakin hakemassa kokeilemaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä kyllä ehdottomasti haluan kaikki temput itselleni nukutuksessa.
Hyvä että tämä kommentti ei ole erotiikan alla :shock:
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä kyllä ehdottomasti haluan kaikki temput itselleni nukutuksessa.
Hyvä että tämä kommentti ei ole erotiikan alla :shock:
Mun likainen mielikuvitus oli jo täydessä vauhdissa mutta Tixin mieliksi en sanonut mitään niistä ääneen :D Mä tykkään kyllä olla hereillä ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Georgina kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä kyllä ehdottomasti haluan kaikki temput itselleni nukutuksessa.
Hyvä että tämä kommentti ei ole erotiikan alla :shock:
Mun likainen mielikuvitus oli jo täydessä vauhdissa mutta Tixin mieliksi en sanonut mitään niistä ääneen :D Mä tykkään kyllä olla hereillä ;)
Mä irrotin Daven kommentin kokonaan kontekstista ja kuvittelin sen perjantai koomassa umpitunnelissa sohvalla. Vaimo on salaa laittanut sinisiä pillereitä sen juomaan ja Daven koomaillessa vaimo ridaa sen päällä kybällä. Halvempaa - ei tartte palkata allaspoikaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

Diddley Bow kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti: Mä irrotin Daven kommentin kokonaan kontekstista ja kuvittelin sen perjantai koomassa umpitunnelissa sohvalla. Vaimo on salaa laittanut sinisiä pillereitä sen juomaan ja Daven koomaillessa vaimo ridaa sen päällä kybällä. Halvempaa - ei tartte palkata allaspoikaa.
Olis se hyvä sullekin saada muuta toimintaa kuin altaan puhdistusta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saankin lopettaa ne napit tänään. Imma pretty bird, mut kiva jos oisin tajunnu kysyä tätä aiemmin, niin oisin saanu nukuttua ja syötyä ja pystyny keskittyyn lukemiseen. Tyhmä lintu. Mietin jaksanko nyt kuitenkin yrittää, aivot ei toimi oikein parhaimmilleen ja kahvia en tosiaan uskalla komboon lisätä.


Nyt toivotaan, etten oo pretty bird enää kovin montaa päivää. :roll:

En jaksa siirtää shrinkkiin ku oon niin väsyny.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nukuin viime yönä kaksi tuntia, olo on aika mahtava..
Töistä poistettiin kahen teran irtokiinto mun haltuun, alanko myymään saittia tallennukseen? ;)
Tosiaan on niin keskuskomiteaa keskuskomiteaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Alussa olin ihan tööt mutta sitten join kahvia ja vähän potkin itseäni henkisesti ja luulen että se meni ehkä jopa ihan hyvin. Nyt pizzaa ja unille Stilkkarien kans ;) Ettei nyt liian helpoksi menis, unohdin ilmottautua ylihuomenna alkavalle kurssille, joka ylläri on täynnä, mutta mulla on hyvä usko itseeni että keplaan itseni sinne tavalla tai toisella.

Kuva

Kiitokset myötäelämisestä :hep:
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ awww...!

Korva rahisee edelleen, ärsyä. Pitäis perjantaina pukeutua Halloweenin hengessä, ideoita?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti:Alussa olin ihan tööt mutta sitten join kahvia ja vähän potkin itseäni henkisesti ja luulen että se meni ehkä jopa ihan hyvin.
Jei!

Mä oon taas melkein vuoden jumppailun jälkeen löytänyt uudelleen kuntosalin. Kovasti meinaa tärrätä tauon jälkeen, mutta muuten tuntui aika hyvältä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikille!

Testaus testaus. Testaan taas kuinka osaan olla harmaa. Ja nyt puhe pois itsestä eli
eli vaikka säähän. Sandy iskee ja sitten vaikka politiikkaa: Ei tullut jytkyä ja sitten vaan
vaikka tulevaan eli talvihan tulee ja talvikengät ovat kivoja.

Tämä nyt oli hiukan sekaista, mutta harjoittelen tässä yleisiä aiheita ja varon itsestäni puhumista.
Sovitaan leikisti etten mä edes kirjoita tätä. Mutta jotenkin tuntuu, että tää tulee taas ihan kamalan ärsyttäväksi.

Nythän minua itseänikin ärsyttää itseni. Täähän nyt ihan mahdottomaksi menee!

Kuinka ikinä opin täysharmaaksi kun harmaakin muuttuu punaiseksi.

Lopetan harjoittelun ja kokeilen taas uudelleen pian.

Nyt vielä metallinhohto-harmaa nimmari. Sen aion poistaa, mutta en vielä oikein osaa

HARMAA HARJOITTELIJA

Oliko tää yhtään sinnepäin kun toivotte? Olen oppivainen ihmisen näköinen mies, ja vielä osaan kirjoittaa niin, että
ette erota sitä kenestäkään muusta ja luettuanne unohdatte sen heti! Vautsi tulevaisuutta!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 29.10.2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tera siinä "vaan" on, aika läjä siihen paskaa mahtuu..
Varmaan aika siivun quotasta raahattavan backup vie?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin