Numa Ruma Tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olisko ite Manala tässä?

Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Venaa kaivan tähän jonkun 6 vuotta vanhan pedofiilivideon ja kysyn että ootko se sinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vara aina varmuudessakin..
Minä tykkään lapsista lähinnä kypsinä..
Harvassa on kypsiä..
:P

Turhaan siellä kitiset, lisäät korkeintaan mun lapsekasta riemua..

Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Rakas ystävä, aina kun minulla on paha olla itseni kanssa, tulen tänne katsomaan sinua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Taidan vaihtaa Canal-paketin MTV3 Totaliin. Enemmän vähemmällä rahalla.
EDIT: Hö, ei ollut TTV:n kautta mahdollista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Rakas ystävä, aina kun minulla on paha olla itseni kanssa, tulen tänne katsomaan sinua.

No täytyyhän ihmisellä olla tavoitteita elämässä! Vaikka aika laimeita ovat rakkaudenosoituksesi.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Niba kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Rakas ystävä, aina kun minulla on paha olla itseni kanssa, tulen tänne katsomaan sinua.
No täytyyhän ihmisellä olla tavoitteita elämässä! Vaikka aika laimeita ovat rakkaudenosoituksesi.
Hankkikaa huone!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pilailupuodista haettu tarvittavat perjantaita varten ja maski treenattu. Mjau! Perjantaina pitkästä aikaa siis viihteelle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä kaikki Haaloween lässähti kurpitsan kanssa, oikeasti ainakaan minulle ei kyseistä "juhlaa" ole, pitäisikö alkaa ottaa vetoja vastaan siitä kuinka monta Halloween juhlijaa sokeat, kuurot ja pelokkaat amerikkalaiset ampuu hengiltä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pilailupuodista haettu tarvittavat perjantaita varten ja maski treenattu. Mjau! Perjantaina pitkästä aikaa siis viihteelle.
Mulla ois kanssa halloween- naamiaiskekkerit lauantaina, mutta ei oikein hajua mitä laittaisin päälle. Emäntä on sairaan hyvännäköinen vampyyri, joten se kortti on käytetty. Paitsi jos olisin semmoinen rumempi vamppyyri. Vampirella? Ei oo oikein aikaa haalia kasaan kunnon outfittiä.
Mä hain kissapiilarit ja kulmahampaat kaupasta, sen lisäksi maalaan kasvoille ja muualle vartaloon leopardikuvioita, ns. leopardin nahka oman ihon alla. Hiukset tiukasti piiiitkälle ponnarille ja päälle jotain muuten kuumaa.

Tyyliin tämä, mutta pikkasen tyylikkäämmin.
Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:^Mulle pälähti noi piilarit kanssa mieleen, mutta saako niitä ihan kaupasta? Netistä oon joskus miettinyt tilaamista, mutta nyt ei enää ehdi. Olin viime naamiaisissa puss in boots, ei viittis samaa asua laittaa vaikka onkin eri vieraat paikalla.
Saa, kaikista naamiaiskaupoista ja varmaan optikoltakin. Omani ostin Pilailupuodista, niillä näyttäis olevan myymälä Jyväskylässäkin.

http://www.pilailupuoti.com/fi/Tuotteet/PIILOLINSSIT/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^oletko käyttänyt piilareita aiemmin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ne valkoiset on _todella_ friikin näköiset. Hyvin himmeästi näkyi silmien oma väri alta. Vähän kauempaa katsottuna ei värieroa huomannut ollenkaan.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Korkeintaan silmät tuntuvat käytön jälkeen ja/tai loppuvaiheessa vähän kuivilta ja roskaisilta mutta tuskin muuta :)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
En ole aiemmin käyttänyt piilareita. Kuinka isoa vahinkoa noilla voi saada aikaan, jos niitä kuitenkin myydään joka paikassa ja niitä käyttää 6-10 tuntia?
Ei niillä varmasti vahinkoa saa aikaan, kun käyttää ohjeiden mukaan (lähinnä ei sammu piilarit päässä, kokemusta on..).

Tarkoitin vain, että jos ei ole koskaan piilareita käyttänyt niiden laitto ja pois otto voi olla aika räpellystä. Varsinkin jos vielä on sihijuomaakin mukana.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kertakäyttöset on valmiiksi nesteessä. Suosittelen sellasia. Kepeästi roskiin vaan käytön jälkeen eikä haittaa vaikka poistaminen menee vähän tuhertamiseksi.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:Kertakäyttöset on valmiiksi nesteessä. Suosittelen sellasia. Kepeästi roskiin vaan käytön jälkeen eikä haittaa vaikka poistaminen menee vähän tuhertamiseksi.
Kyllähän ne piilarit mun tietääkseni aina toimitetaan asiakkaalle nesteessä. Ainakin kaikki mun itse ostamani reilun 20:n vuoden aikana ovat olleet. Muutenhan ne olisivat ihan korput.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Joo tottakai. Mutta ainakin mulla, silloin kun vielä ostin kk-linssejä, niitä ei voinut siitä myyntisäilytysnesteestä laittaa suoraan silmiin vaan piti huuhdella sillä ostettavalla litkulla.
Ilmaisin itseni hieman puutteellisesti.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niissä tulee käyttöohjeet mukana, no worries. Jos silmät on kuivuvaa sorttia, kannattaa hakea kosteuttavia silmätippoja apteekista. Niiden kanssa piilareiden poistaminenkin on helpompaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja KKK »

En kokenut kumpaakaan Niban aamuyöllä avaamaa tiistai-ketjua just mun persoonallisuustyypille sopivaksi, niin päätin jatkaa viime tiistaita. Jostain syystä Kotieläinteollisuus on pudonnut hyvin viime aikoina ja tuo kertsi naulaa maailmankuvani aika lailla nappiin.

Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Miten yhteen koiraan voi mahtua paskaa noin paljon ja miksi sen perse luovutti ne keskelle olkkarin lattiaa eikä aamulenkin aikana? Aloita ruokkis paskankäryssä ja siivoa paskaa. Tässä hajussa mahtaa safkakin mauistua paskalta.

Paskaa päivää kaikille.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Tajusin. Veikkaan että kun se oli eilisen mukana raksalla niin sitä jännitti illalla liikaa koska ei sillon tehny pökäleitä eikä aamusta kuuden aikaa kun käytin lenkillä. Tai minä tiedä, vaikka koiraksi on haukuttukkin niin se tarkoita sitä että ymmärtäisin koirien aivoituksia. Mutta alan pikkuhiljaa toivoon että koiran omistaja pääsis pois sairaalasta ja hakisi ton pois ennenkuin siitä on tullu tumput tai lakki.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Numa Ruma Tiistai!

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei oikeita töitä, joten kehitellään, kasataan ja testataan. Winukan virtuaalikoneet on kyllä loistava keksintö tähän "hullun tiedemiehen" leikkimiseen.

Väsyttää muttei vituta. Ens viikonloppu incl isänpäivä meneekin sitten töitä tehden. Jei.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin