Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pierettää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Pistin tumman puvun päälle. Sopii viiksien kanssa hyvin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Jaaha. Pitäisiköhän sitä alkaa aktivoitumaan uuden duunipaikan haussa.. Oli taas infossa sellaista future hapatusta ilmassa ettei oikein tiedä mitä ajattelis.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

elco kirjoitti:Pistin tumman puvun päälle. Sopii viiksien kanssa hyvin.
??????

Kuva
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mammat ja koneet... Juuri pari kk sitten opetin eronneelle ystävälleni varmuuskopioinnin salat, kirjoitin ohjeet ihan paperille, halus tehdä sen manuaalisena, kun ei aina tiedä onko kone milloin päällä. Pyysin myös ostamaan uuden ulkoisen, olemassa olevaan ei kovin montaa varmuuskopiotakaan mahdu... Yrityksensä työkone 6 vuotta vanha, eikä yhtään varmuuskopiota ole otettu, koneen kopiot ja suojaukset on ollut ex-miehen tehtäviä. Nyt sit kone ilmeisesti poksahti. Tuli kysymys mitä tehdä ja voinko sit auttaa tietojen siirrossa yms. Ja kommentti "onneksi sä otit silloin sen varmuuskopion, se onkin ainoa, kun en mä hallitse". Juu, ei kannata opetellakaan. Tottakai mä ajan sinne säännöllisesti ottaan ihan vaan varmuuskopioita... :doh:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:pre-emptiivinen isku työelämään ei ehkä olisi huono idea.

Kun ei voi tietää. Mulla on hyvin vakaa ja helppo duuni tällä hetkellä ja uuden duunipaikan hakemisprosessi on niin syvältä ja poikittain että pelkästään noilla syillä tuohon kelkkaan lähteminen ei kiinnosta yhtään. Eikä kyllä nopea hakukaan paljastanut mitään kiintoisaa.

Pitskussa olisi mahdollisuuksia, mutta se on lokaationa niin kamala paikka että ei kiinnosta yhtään.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Työnhaku on kyllä niin perseestä, että työolot tai liksa saa olla aika heikolla tolalla että jaksaa alkaa itseään kauppaamaan. Se on eri juttu kun headhunter soittaa perään.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Minullakin oli vakaa duuni. :)

Luulen että olet miltei ainut joka eli tuossa luulossa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kyllä mä haen duunia kokolailla jatkuvasti. Katson viikottain ilmot niin monsterista kuin headhunterlafkoista. Haastattelussa käyn 1-2 kertaa vuodessa, vaikken olisikaan äärimmilleen kriisiytynyt. Haen käytännössä aina ns. hyviä paikkoja, jotka sopivat profiiliin. Tosin on sanottava, että kiinnostavia paikkoja, jotka sopivat profiiliin ei tule jakoon kuin 3-4 vuodessa. CV:n päivitys ja hakuprosessin surfaaminen on mielestäni taito, jolla on arvoa ja jossa ajantasaisesta kokemuksesta on hyötyä.

Haastatteluihin pääsyä rajoittaa raha: jos tinkisin 20-30% palkkapyynnöstäni tai 10% kontrahtorituntihinnastani niin epäilen, että flaksi alkaisi paukkumaan - tosin mistäs vitusta senkin sitten tietää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Jotenkin hykerryttää katsoa Hugh Hefnerin naamaa keksusteltaessa aiheesta "en ehkä ole duuniini tyytyväinen?"

Jos Hefillä on paska duuni, niin kellä se hyvä sitten on, häh?!?! Tallustella pimpsaparatiisissa silkkipyjamassa ja välillä heittää A-listalaisille bileitä.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

saira kirjoitti:Tottakai mä ajan sinne säännöllisesti ottaan ihan vaan varmuuskopioita... :doh:
Kilsakorvaukseksi 2.50 kilometri, niin ehkä se tee-se-itse alkaa kiinnostaa ihan eri lailla..
Amazing shit happens!
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Kyllä mä haen duunia kokolailla jatkuvasti.

Sä olet persoona joka kaipaa ympärillee jatkuvia ärsykkeitä ja vaihtelua. Mä taas kammoan sellaista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täyttelin huomisen keharilapun haaveillen uudesta työpisteestä. Haaveksi jää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikille tasapuolisesti!

Tiedättekö mikä yhdistää maanantaita ja Stadinarskaa. Se on

HARMAA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »


En tajunnut.

Edit. Hidas tajusi toisella kertaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Siis epäonnistuneen strategiamuutoksen jälkeen arvasin kyllä tulevan, mutta itse duunihan oli vakaata ja kun olin tehnyt riittävät automatisointi yms. panostukset etukäteen myös melko helppoa.

Ja kuten olen palstalla sanonut jäin odottamaan pakettia. Odottaisin sitä edelleen ellei joku nero olisi keksinyt tehdä juustohöylätyylisiä yt-neuvotteluja yksiköissä joissa ei ole mitään otettavaa.
Jos duunin saa automatisoimalla helpoksi, yllä on välittömästi leima "korvattava" vähän samaan tapaan kuin laatuihmisen päällä on leima "ekana ulos YT:ssä" ja ympäristö/yhteiskuntavastuuhörhön päällä "eikö ne vitun YT:t jo tule" -leima. Ei tartteta edes tragediamuutoksia.

Jos mulla olisi pienintäkään riskiä joutua kilometritehtaalle vastoin tahtoani, nuottaisin markkinaa koko ajan. Nykyisellään ei jaksa, tarpeeksi kiinnostavista paikoista tuppaa kuulemaan muutenkin.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Edit. Hidas tajusi toisella kertaa.
Itseltäkin kesti hetken, siksi laitoinkin tuon. :)
Mitä tulee YT-kierrokseen, niin huonomminkin olisi voinut käydä:

http://www.riemurasia.net/
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NYT vähän vauhtia tähänkin paskaan!

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voisko joku riittävän varakas naida mut, että voisin jäädä himaan kotirouvaksi? Pliis?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Eikös se nyt ole yleensäkin niin, että YT:n kohdalle sattuessa eroon pyritään pääsemään epäpätevistä, valittajista ja hankalista tyypeistä?

Pätevyyttä voidaan hankkia lisää, kusipäisyydestä ei päästä niin helposti.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vesper kirjoitti:Voisko joku riittävän varakas naida mut, että voisin jäädä himaan kotirouvaksi? Pliis?
I aint sayin dat she's a gold-digger
But she won't go down wit broke nigger


Määrittele riittävän varakas?

Mutta voi Baal-Moolok, miten typerillä ja vanhanaikaisilla työmenetelmillä tässä puljussa asioita tehdään
Pusketaan intrasta softa-jakelua, jota 80% loppukäyttäjistä ei osaa tipauttaa koneelleen, vaikka vieressä on rautalankaohje kuvien kera. Win7 ja etenkin IE kun on aikamoinen nillittäjä exe-tiedostojen aukomisen suhteen. Jos ei UAC vaaku niin IE inisee. Eikä ole yhtä domainia, jolloin kaikkien orjien asetukset sais kerralla siistiksi.

Samaan aikaan olis kuitenkin tekninen valmius tykittää koko paska jakelu yhtenä itsepurkautuvana zippinä käyttäjältä piilossa suoraan paikoilleen ja pikakuvake kukkakimpun kera työpöydälle.

Mutku ei. "Näin meillä on aina tehty" jne jne.

Aivan sama. Tuhlatkaa aikaa, tukkikaa helldeskin puhelin ihan suotta. Onhan sekin eräs tapa turvata oma työpaikka.

Itse asiassa eniten tässä pännii se, että aamulla nahkarotsin povariin heittämäni Moods-aski olikin tyhjä, eikä millään jaksais lähteä kaupungille säätämään sikkejä.
Viimeksi muokannut KKK, 05.11.2012 14:04. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Voisko joku riittävän varakas naida mut, että voisin jäädä himaan kotirouvaksi? Pliis?
I aint sayin dat she's a gold-digger
But she won't go down wit broke nigger


Määrittele riittävän varakas?
Se on sama kuin Rolls-Roycessa: jos kysyt, paljonko se maksaa, sulla ei ole varaa siihen :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave sen jo tiivistikin ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^tai naisnäkökulmasta: "if you think it's too big you don't deserve it".
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vaikea valita, tuijotanko Vesperin vai ParSkyn avatarta, kun ne tossa ruudulla päällekkäin on.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin