Vallaton USA Presidentin Vaali Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Unites Tastes of America 45. pressa?

Äänestys päättyi 07.11.2012 3:42

Obama
6
86%
Romney
1
14%
 
Ääniä yhteensä: 7

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Vallaton USA Presidentin Vaali Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ole meillä mahdollisuutta vaikuttaa asiaan.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vallaton USA Presidentin Vaali Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jään vuodenvaihteessa vuorotteluvapaalle puoleksi vuodeksi. Lastenhoitoo, vaimo menee töihin. Vaimoa stressaa kotiinjäämiseni, mutta jostain syystä minua ei. Vaimo hokee mantramaisesti, kuinka rankkaa siitä tulee. Naiset... No, ylihuomenna Hakaniemeen maan alle ikämiessäbäkisoihin. Wanhaksi tullut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vallaton USA Presidentin Vaali Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Avattasko vielä pari-kolme tiistai-ketjua lisää? N-tiistai, I-tiistai, B-tiistai ja A-tiistai puuttuu vielä!
Eikö olekin ärsyttävää? ;)
Muistaakseni toisto oli aseesi eräällä ruotsinristeilyllä? Ei kyllä saatu turpaamme kertaakaan, ei edes ruåtsalaisnössöiltä, pitää varmaan mennä seuraavan kerran AIK kannattajien kanssa riitaa haastamaan? :kele: :cheer:

Tuo taas liitteen haistettelusta, Turusta on kiva käydä kannattamassa Stokis-seuroja, matkalla voi irrota ruotsalaislooraa? Edellämainitolla risteilyllä meinasi paluukohteeksi vaihtua Turku, mutta väistin ruotsalaispimpsan..

Ja jos vielä lainata tai embed osattaisiin?
KKK kirjoitti:En kokenut kumpaakaan Niban aamuyöllä avaamaa tiistai-ketjua just mun persoonallisuustyypille sopivaksi, niin päätin jatkaa viime tiistaita. Jostain syystä Kotieläinteollisuus on pudonnut hyvin viime aikoina ja tuo kertsi naulaa maailmankuvani aika lailla nappiin.
Viimeksi muokannut Niba, 06.11.2012 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vallaton USA Presidentin Vaali Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Race onkin ok sana USA pressan vaaleissa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vallaton USA Presidentin Vaali Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Miehet kyllä stressaa niin paljon vähemmän kotitöistä ja muksujen hoidosta, että en usko sen luovankaan paineita. Mutta odotas kun vaimo tulee töistä ja kaikki ei olekaan tip top.. I see trouble on the way..!
Paskaa kotitöistä yms. tulee aina joka tapauksessa. Siitä en ole stressannut pitkään aikaan. Tiedän tekeväni oman osani. Pääasia kait tulee olemaan oma hyvinvointini, joka sitten heijastuu muihin. Täytyy olla aktiivinen oman harrastus- ym. toiminnan suhteen, jotta jaksaa. Onhan meillä päiväkerhoa ja naapurinemäntiä, jotka pitävät tarvittaessa seuraa. Vanhempi on lisäksi kaksi päivää viikossa 8-15 tarhassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin