Kiihkeä Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

elco kirjoitti:
Onkohan ne nämä viikset vai mikä, mutta olo tuntuu jotenkin sotaisalta.
:D Meinaako käsi aika ajoin nousta tietynlaiseen tervehdykseen ihan itsekseen? Hmm.
Prepare for the worstest.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Saatara että kävi kipeää siellä terapiassa. Sain viimein ne saikkulaput, saikkua oli 5.12 asti! Millähän perusteella?!? Meinaan silti mennä ens viikolla töihin, pitää jotenkin sumplia niin että siitä ei tuu ongelmia, oon joskus kuullut että jos menee saikulla töihin niin jotkut vakuutukset ei oo voimassa tai jotain, tuskin mitään vakavaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Georgina kirjoitti:Saatara että kävi kipeää siellä terapiassa. Sain viimein ne saikkulaput, saikkua oli 5.12 asti! Millähän perusteella?!? Meinaan silti mennä ens viikolla töihin, pitää jotenkin sumplia niin että siitä ei tuu ongelmia, oon joskus kuullut että jos menee saikulla töihin niin jotkut vakuutukset ei oo voimassa tai jotain, tuskin mitään vakavaa.
Pitäisköhän sulta tutkia pää myös? Vaikuttaa aika pahalta oireelta moiset työhalut, käsittääkseni olet palkkatyössä etkä yrittäjä ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

nowaysis kirjoitti:
elco kirjoitti:
Onkohan ne nämä viikset vai mikä, mutta olo tuntuu jotenkin sotaisalta.
:D Meinaako käsi aika ajoin nousta tietynlaiseen tervehdykseen ihan itsekseen? Hmm.
Siellä hän nyt katselee karttoja ja jupisee: "Elintillaa tarvitsemme elintilaa".
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Manaaja

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

BrianW kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Outoa. Nämä omat viikseni toitottavat rauhaa, rakkautta ja vapaata seksiä ihan minkä tahansa hunajamelonin kanssa.
Tuohon minäkin olen pyrkinyt mutta menestys ei oikein ole ollut hyvä. Perjantaina ihana blondi sanoi, että olet kyllä muuten oikein siiti mutta mikä viritys nuo viikset on. No kerroin hyvän asian ja puolustauduin, että kyllähän sellaiset legendat kuin David Niven ja ennenkaikkea Errol Flynn (The Worlds Greatest Swordsman) menestyivät mukavasti viiksienkin kanssa. Vastaus oli tyly: "Sä et ole mikään Errol Flynn".
N00b. Oikea vastaus olisi ollut "Palvo mun viiksiä narttu", eikä lähteä selittelemään kautta rantain mitään tekotaiteellista paskaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Outoa... seksiä... hunajamelonin kanssa.
Tuohon ... puolustauduin, että ...mukavasti viiksienkin kanssa.
N00b. Oikea vastaus olisi ollut ...paskaa.
Hei, särskilt SO HARD

Manaaja: Vastaan varmasti sulle "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketjuun" juttuusi piakkoin". Kiitos postauksesta

BrianW: Samat sanat kuin Manaajalle

So Hard: OLEN NYT VASTANNUT suurella vaivalla So Hardille hänen hyvään postaukseensa "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketjuun!

Ja kaikki väri totisesti valunut kun kirjoitin vaivalla.

Jäljelle jäi

HARMAATA VAIN

Hei tärkeätä: TÄSTÄ EI SAA ärsyyntyä! Koetin vain hauskaksi tehdä ilmoituksen! Tää on siirtymäaikaa minulla sisäisestikin harmaaseen! Taivahan tosi!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Parempi turska kun jätät vastaamatta vaan. Samaa itsekeskeistä idioottipaskaa nuo sinun vastuksesi näyttää olevan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

BrianW kirjoitti: Siellä hän nyt katselee karttoja ja jupisee: "Elintillaa tarvitsemme elintilaa".
Viherhihhuleille käy kohta kutsu siirtyä asumaan ekologisesti risuista puihin kyhättyihin pesiin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

elco kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Siellä hän nyt katselee karttoja ja jupisee: "Elintillaa tarvitsemme elintilaa".
Viherhihhuleille käy kohta kutsu siirtyä asumaan ekologisesti risuista puihin kyhättyihin pesiin.
Eipä se ainakaan minua koske. Minähän olen riistävä yrittäjäkapitalisti.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Parempi turska kun jätät vastaamatta vaan. Samaa itsekeskeistä idioottipaskaa nuo sinun vastuksesi näyttää olevan.
No ei mulla sulle niin paljon vastaamista ollutkaan kun juttusi Sanomissani oli kohtalaisen lyhyt!
Ja kyllä minä huomaan sinusta, että olet loppujen lopuksi kiltein niistä kolmesta! Se on hyvä asia sinulle! :)

Mutta hei, olihan mun viimeinen kirjoitukseni eli vastaukseni So Hardille Sanomissani kaikkea muuta kuin idioottipeetä! Oli paljon asiaa ja myönsin asioita ja kiistin asioita, jotka perustelin!

Unohtamatta hyymöriä! :mrgreen:

Mutta se siitä! Mistähän se turska-nimi oikein tuli(?) Mahtoiko sen keksiä peräti Dumari(?) Se on oikeastaan aika sympaattinen nimi! Ainakin parempi kuin jokin Stadinterska puhumattakaan Stadinpaskasta! Niistä hiukan pahoittaa mielen.

Hyvää yötä, ihan kaikille värittömän harmaasti sanottuna, mutta sanoman sielu on kauniin värikäs ja iloinen!

STADIN HARMAAKARHU ...EIKUN -KARJU
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

BrianW kirjoitti:Perjantaina ihana blondi sanoi, että olet kyllä muuten oikein siiti mutta mikä viritys nuo viikset on. No kerroin hyvän asian ja puolustauduin, että kyllähän sellaiset legendat kuin David Niven ja ennenkaikkea Errol Flynn (The Worlds Greatest Swordsman) menestyivät mukavasti viiksienkin kanssa. Vastaus oli tyly: "Sä et ole mikään Errol Flynn".
Sori mutta en voi mitään sille että repesin :D Aivan loistavasti isketty blondilta kyllä!
BrianW kirjoitti: Pitäisköhän sulta tutkia pää myös? Vaikuttaa aika pahalta oireelta moiset työhalut, käsittääkseni olet palkkatyössä etkä yrittäjä ?
Palkkatöissä mutta tosi kivassa firmassa! Siis tottakai olis kiva olla lomalla mutta kun mä oikeasti ihan hyvin pystysin työni hoitamaan niin en kehtaa. Mä oon aika ylpeä siitä että teen työni hyvin ja perusteellisesti ja kyllä se esimieskin sen huomaa. Sieltä päästäkin tulee tarvittaessa joustoa juuri niin paljon kuin tarvii ja palkkabonustakin monta kertaa vuodessa. Lähtökohtasesti musta on mahtava että oon päässy sinne töihin, mulla on ihan eri alan koulutus mutta ne on silti ottaneet mut siihen pätevämpien hakijoiden ohi. Eikä toki turhaan, mulla on nykyään aika paljon vastuuta ja muutama proggis on siinä kokonaan mun hanskassa mikä on iso syy siihen että haluan mennä ensi viikolla töihin jotta ne tulevat deadlineen mennessä hoidettua.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Manaaja kirjoitti:Oikea vastaus olisi ollut "Palvo mun viiksiä narttu", eikä lähteä selittelemään kautta rantain mitään tekotaiteellista paskaa.
... tai viitata Errorin tunnetusti merkittäviin MIEKANkäsittelytaitoihin.
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kun tulee tiettyyn ikään niin varmasti selviää mikä on loman ja sairasloman ero..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Georgina kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Pitäisköhän sulta tutkia pää myös? Vaikuttaa aika pahalta oireelta moiset työhalut, käsittääkseni olet palkkatyössä etkä yrittäjä ?
Palkkatöissä mutta tosi kivassa firmassa! Siis tottakai olis kiva olla lomalla mutta kun mä oikeasti ihan hyvin pystysin työni hoitamaan niin en kehtaa. Mä oon aika ylpeä siitä että teen työni hyvin ja perusteellisesti ja kyllä se esimieskin sen huomaa. Sieltä päästäkin tulee tarvittaessa joustoa juuri niin paljon kuin tarvii ja palkkabonustakin monta kertaa vuodessa. Lähtökohtasesti musta on mahtava että oon päässy sinne töihin, mulla on ihan eri alan koulutus mutta ne on silti ottaneet mut siihen pätevämpien hakijoiden ohi. Eikä toki turhaan, mulla on nykyään aika paljon vastuuta ja muutama proggis on siinä kokonaan mun hanskassa mikä on iso syy siihen että haluan mennä ensi viikolla töihin jotta ne tulevat deadlineen mennessä hoidettua.
Todella hieno asenne.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti: Viriviritööttööt osastoa. G, olet Pertti.

Voisin kertoa tähän surullisen tarinan omasta (epäillystä) korvaamattomuudestani, mutta en usko että siitä on merkittävää hyötyä tällekään hankkeelle.
Höpöhöpö, mulla on vaan hyvä työ. Ja en tietystikään ole korvaamaton, mutta siellä oikeasti on paljon sellaisia asioista jotka mun vaan on pakko hoitaa tai korjailla ne jälkikäteen.

Omatunto voi olla viriviritööttööt mutta ei vaan pysty lomaileen ko ei oikeasti ole sairas. Tällä viikolla olen laiskotellut, shoppaillut, käynyt lenkillä, ratsastanut kahta kauheammin ja lepytellyt omaatuntoa hoitamalla muutaman työjutun ja käymällä töissä 3 kertaa ratkomassa ongelmia :D Jos oisin sairas, saikkuilisin jos oisin lomalla, lomailisin. Tää ei vaan oo kumpaakaan.

BrianW :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin