Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä katsot naisissa ensimmäiseksi?

Äänestys päättyi 08.11.2013 16:11

rintoja
6
30%
takapuolta(J'lo)
0
Ei ääniä
silmiä
7
35%
suuta
1
5%
korvia
0
Ei ääniä
nenää
0
Ei ääniä
poskia
0
Ei ääniä
otsaa
0
Ei ääniä
leukaa(leukoja)
0
Ei ääniä
tukkaa
3
15%
vaatetusta
0
Ei ääniä
käsiä
0
Ei ääniä
lantiota
1
5%
polvia
0
Ei ääniä
jalkoja
0
Ei ääniä
varpaita
0
Ei ääniä
rintoja vielä kerran
2
10%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kiukkutipu kirjoitti:Koko olemusta. Jos yleisilme on silmää miellyttävä, seuraavaksi varmaan hiuksia. Ja kenkiä. :h:
Ai niin KENGÄT! Nehän tietenkin tekevät naisen tai ruunaavat, ainakin ilmaisevat mikä hän on miehiään, tai naisiaan, tässä tapauksessa!
Kengät ja ja olemus eivät ole ainakaan ruumiinosia, aina pitää olla tarkkana kuin porkkana, toisille toiset asiat on hyvin tärkeitä. Olemus on jotenkin imaginaarinen ominaisuus, vaikea yksilöidä tai mitata,
Itse en näe metsää puilta vaan huomio kiintyy HETI silmiinpistävimpään ominaisuuteen, sama kuin kukkakedolla on yksi roska, en nauti kedosta vaan se yksi roska vie koko huomion.
Suu toisinaan kiinnittää huomion jos on runsaat huulet tai sitten piukat tai pienet huulet, niistä voi otaksua millainen suutelija vastaantulija nainen on, tai ei oikeasti voi nimittäin jos on huono suutelemaan eikä osaa niin ei auta vaikka olisi A. Jolie x kaksi huulet, toisaalta mitättömät ja kuivat huulet antavat he hyvin mummomaisen vaikutelmanm ikä sinänsä vaikuttaahuonosti turpeisiin verenkertymäkohtiin naisella ovat ne sisällä tai sitten ulkona kehon. Siinä pienet Arskat teille..

ANNEPA; vaaditaan suorastaan heteroosista kärsivien naisten konmentteja½!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

masa kirjoitti:Mutta nyt lähden taas satunnaisihastuilemaan alakerran ruokalaan. Siellä on hyvää silmänruokaa tyylikkäissä konttorineidoissa.
:D Pointsit tästä!

Musta tää oli ihan sairaan vaikea kysymys. Vastasin hiuksia. Mutta rupesin kuitenkin kelaan tota olemusta, se on kyllä totta että seksikkyyteen niin naiselta kuin mieheltä vaaditaan semmosta asennetta. Tosi vaikea sanoa yksittäisiä asioita mistä se syntyy.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jaa-a.
Jos nyt kysytään naisista yleensä, eikä niistä joiden kanssa pääsisin suhteisiin kun en kumminkaan pääse... niin sitten ihan yleisesti naisista joita näen kaupoissa ja kaduilla.

1. Yleinen habitus (biologinen termi joka tarkoittanee yleistä ulkomuotoa)
Minulla siis täyttääkö omat pantavuuskriteerini, kuten hoikkuus, pyöreätimmipeppuisuus, pysty ja ei-liian-isotissisyys. Tuon näkee suoraan ihan miettimättä. Paitsi tissejä ei suoraan kun niin piilottelevat ja feikkaavat rintsikoilla ja pepunkin vain takaapäin. No, siis yleisvaikutelma vartalosta.

2. Ikä.
Pettymys tuon vaistomaisen havainnon jälkeen huomata, että sehän onkin keskenkasvuinen sakkoliha tai vanha kurppa.

3. Kasvot.
Kasvojen yleinen nättiys.
En sano "silmiä", koska irrallisissa silmämunissa ei ole mitään ilmettä, ilme tulee koko kasvoista. En sano myöskään "ilme", koska eihän se nainen minuun kumminkaan katso, ja ilmeensä johtuu jostain ihan muusta arkiasiasta. Kasvoissa arvostan nenää.

4. Kropan yksittäisefektit, kuten tisut ja peppu.
Niitä en kadulla suoraan ilkeä tuijottaa, huomaahan ne ensivilkaisuilla ihan tiedostamattakin. Koska kukaan muu ei ole ruksannut, pallotan "lantio". En tarkoita roisia leveää "synnyttäjän lantiota", vaan sellaista kapeahkoa mutta kuitenkin naisellista lantiota joka erottuu vyötäröstä, litteähköllä vatsalla, mieluiten tiukoissa farkuissa, jolloin katseeni saattaa eksyä reisien yhtymäkohtaan eli just "sinne niin". Koko "lantionseutu" siis, ei vain lonkkaluut.
Manaaja

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:En sano "silmiä", koska irrallisissa silmämunissa ei ole mitään ilmettä, ilme tulee koko kasvoista.
Onko sun ihan pakko irroittaa ne silmämunat ensin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:En sano "silmiä", koska irrallisissa silmämunissa ei ole mitään ilmettä, ilme tulee koko kasvoista.
Onko sun ihan pakko irroittaa ne silmämunat ensin?
Koetin vain sanoa, että ei ilme tai luonne näy silmistä, kuten kansanomaisesti luullaan. Vaan silmienkin ilme johtuu ympäröivistä silmälihaksista ja koko kasvoista. Ja tuonkin huomioiminen ensivaikutelmana edellyttäisi, että nainen keskustelisi minun kanssani enkä vain stalkkaisi Häntä etäältä, joilloin saattaa miettiä velkojaan tai miten vakipanon kanssa menee.

Muuten annoit minulle hyvän idean!
Olenhan haaveillut lutkien irtiviillettyjen nännien ja klitoristen keräilystä!
(Jota en voi toteuttaa kun kaikki jo tietää)

Ehkä voisin keräillä myös naisten silmämunia, niitä silmiä joilla minua halveksien katsovat! Niinkuin vanhassa Tarzan-sarjakuvassa neekeripäällikkö oli antanut täyttää tapetut vihollisensa ikuiseen polvistumisasentoon, minä voisin laittaa minulle antamattomien minua halveksien katsoneiden mutta muille jakaneiden lutkien silmämunia purkkiin katsomaan, miten masturboin heidän silmiensä edessä!

Äh, ei toimi, ei ne enää mitään näkisi.

Ei myöskään toimisi, että säilöisin lutkien aivoja, lämmittäisin mikrossa ja tekisin "American Piet" siihen pehmytkudokseen. Eivät enää aistisi sitäkään.
Manaaja

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Koetin vain sanoa, että ei ilme tai luonne näy silmistä, kuten kansanomaisesti luullaan. Vaan silmienkin ilme johtuu ympäröivistä silmälihaksista ja koko kasvoista.
Saa kyllä olla aika yksinkertainen tampio jos ei tollasta itsestäänselvyyttä ymmärrä.

Ja mitäs jos nyt kuitenkin jättäisit vähän vähemmälle ton random ihmisten irtileikatuilla ruumiinosilla fantasioimisen. Toi ei oikeen jaksa viihdyttää edes läppänä kun kukaan vastaanottavassa päässä ei voi tosissaan tietää miten psykoottiseen kuntoon oot aivosi jo pysyvästi karhumarinoinut.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Ja mitäs jos nyt kuitenkin jättäisit vähän vähemmälle ton random ihmisten irtileikatuilla ruumiinosilla fantasioimisen. Toi ei oikeen jaksa viihdyttää edes läppänä kun kukaan vastaanottavassa päässä ei voi tosissaan tietää miten psykoottiseen kuntoon oot aivosi jo pysyvästi karhumarinoinut.
ÄH.
En minä just :D tuollaista oikeasti, kunhan on sairas huumorintaju. Lukekaa Apollinairea ja Kalervo Palsaa. Hienoja miehiä.

Epäiltiinhän minua täällä Varkauden teininpuukottajaksi ja joksikin vessakähmijäksi, vaikka nekään ei ole luonteeni mukaisia. Ei edes käytettyjen pikkuhousujen keräily.

Offtopicointi sikseen ja laitoin ihan "asia" pointtejani ylemmäs.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ja mitäs jos nyt kuitenkin jättäisit vähän vähemmälle ton random ihmisten irtileikatuilla ruumiinosilla fantasioimisen. Toi ei oikeen jaksa viihdyttää edes läppänä kun kukaan vastaanottavassa päässä ei voi tosissaan tietää miten psykoottiseen kuntoon oot aivosi jo pysyvästi karhumarinoinut.
ÄH.
En minä just :D tuollaista oikeasti, kunhan on sairas huumorintaju. Lukekaa Apollinairea ja Kalervo Palsaa. Hienoja miehiä.

Epäiltiinhän minua täällä Varkauden teininpuukottajaksi ja joksikin vessakähmijäksi, vaikka nekään ei ole luonteeni mukaisia. Ei edes käytettyjen pikkuhousujen keräily.

Offtopicointi sikseen ja laitoin ihan "asia" pointtejani ylemmäs.
Jos Gat näkee naisia, niin sitten ne ovat olleet liian hitaita ja joutavat kuolla. "Darvin"
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin