Yläluokainen ja uusnatsi Maannantai, guest uninvited

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaa kyllästyttämään tämä peukaloperseessä istuskelu. Olisikohan lapiohommia jossain?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Ja alle viiskymppinen kuulostaa kyllä tosi vanhalle, ehkä mun kohderyhmää on ennemminkin alle nelikymppinen. Ei hitto, ei tästä taida tulla nyt mitään.
Siis het-ki-nen: mä oon yli 40!

Et sä ikinä löydä ketään, jos ikänatseiletkin vielä. 40-50 vuotiaissa löytyy staroja, joita ikä ei rasita vaan joita ikä lähinnä pukee.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Naiset rupsahtaa ikääntyessä, miehille kertyy charmia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Eli mulla on vielä 5v aikaa viedä teidän naiset?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ota vaikka kaksi kerrallaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Maailman paras livetaltiointi on Neil Youngin livetupla Live Rust vuodelta 1979. :buuuu:
Olen melkein vetäytynyt Kitinästä yleisvitutuksen ja multippelisuuntaongelmien takia. Kuitenkin velvollisuudentunnosta ja teitä vääräuskoisia säälien minun on ihan pakko hyvää hyvyyttäni huomauttaa, että maailman paras livetaltiointi on AC/DC Live at Donington 1991.
Niilo täyttää tänään 67. :cheer: :h:

Mutta hyvistä livelevyistä puheen ollen suosittelen ainakin näitä:

Rolling Stones: Still life
Bob Dylan: At Budokan
Bruce Springsteen: Live 1975-1985
Eppu Normaali: Elävänä Euroopassa :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ja alle viiskymppinen kuulostaa kyllä tosi vanhalle, ehkä mun kohderyhmää on ennemminkin alle nelikymppinen. Ei hitto, ei tästä taida tulla nyt mitään.
Siis het-ki-nen: mä oon yli 40!
No mutta, sähän oot vaan sellainen varhaiskypsä!

Mä oon hei kuitenkin vasta 35.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä muka kovan rokin tupsuttaminen ei poista keskustelun alun hmm suuntausta, älkää nyt viitsikö edes yrittää muistella rokkitapahtumia jolloin olitte suunnilleen kusiläikkä isänne haaruksissa?

Se on ihan totta Vespa on vähän karviainen, karvanen ja hapahkon kitkerä juuri ennen kypsymistä jonka jälkeen äitelän makea, karviaisille ei ole oikein oikeaa kypsyysastetta toisin kin esim. roast beefillä..

Joka on juuri nautaa eikä sikaa..


Naiset on parhaimmillaan 17v. muttei koskaan edes 25 ylittäneitä, kokemani mukaan n. 37v. on se traakillinen ikä naiselle sen jälkeen kilsat alkaa näkyä yhä selvemmin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti:Ota vaikka kaksi kerrallaan.
Melko osuva, en ole kyllä varma oliko tahallinen. :mrgreen:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ja alle viiskymppinen kuulostaa kyllä tosi vanhalle, ehkä mun kohderyhmää on ennemminkin alle nelikymppinen. Ei hitto, ei tästä taida tulla nyt mitään.
Siis het-ki-nen: mä oon yli 40!
No mutta, sähän oot vaan sellainen varhaiskypsä!

Mä oon hei kuitenkin vasta 35.
Saisit päätyä jonkun kolmevitosen teinisatanistin naisystäväksi, ikänatsi!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Järjestetään viikon päästä viikonloppuna peli-ilta meillä. Vaimo tapansa mukaan hekumoi tarjottavalla ja hyvissä ajoin suunnittelee ja toteuttaa mitä hienompia reseptejä. Eilen hän suuttui minulle, kun kerroin työnjakomme mukaisesti eli protskuvastaavana hankkivani täysin valmiita ribsejä tutusta ruokalasta. Hei, mitä vikaa... Tilasin juuri ja en malta odottaa, kun reilusta satsista tulee jäämään isännälle vielä toivottavasti roteva siivu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Saisit päätyä jonkun kolmevitosen teinisatanistin naisystäväksi, ikänatsi!
Okei, okei, OKEI! Nostetaan sitä rajaa neljäänviiteen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Fiona »

elco kirjoitti:40-50 vuotiaissa löytyy staroja, joita ikä ei rasita vaan joita ikä lähinnä pukee.
lol
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Saisit päätyä jonkun kolmevitosen teinisatanistin naisystäväksi, ikänatsi!
Okei, okei, OKEI! Nostetaan sitä rajaa neljäänviiteen!
Perkele.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Niba »

Neljäviisi on ihan hyvä ikä.. 8) :kele:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Saisit päätyä jonkun kolmevitosen teinisatanistin naisystäväksi, ikänatsi!
Okei, okei, OKEI! Nostetaan sitä rajaa neljäänviiteen!
Perkele.
Hei, hei!

Käytät vaan kortsua niin ei häti mitiä, jos täti on liian nuori..

Sitten et kyllä saa sitä uhrattavaa sikiötä käsiisi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja elco »

Fiona kirjoitti: lol
Ei-se-ollut-vitsi! Monelle ukkelille tekee hyvää vanhentua vähän. Tulee kokemusta, loppuu hötkyily ja kun duunit yleensä paranee iän myötä niin pelimerkkien puutteessa kituuttaminen ei pilaa elämää. Elämä on hyvää ja näyttävää. Tärkeintä on, ettei ole pihi, dorka, anaali, tusinatylsimys eikä elämänhallintaongelmainen. Jos vielä huolehtii itsestään sen verran, ettei liho tai hengästy portaissa niin vielä parempi.

Ymmärrän toki täysin viehtymyksen nuorempiin eikä minulla ole mitään sanottavaa siihen, jos joku näin tekee. Kun kuitenkin katson oman kaveripiirini 40-50+ vuotiaita vanhoja jäppisiä niin kyllähän ne pyyhkivät läpi linjan nuoremmilla lattiaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Yläluokainen ja uusnatsi Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja elco »

Ällistyttävää olla kotona maanantaipäivänä kello viisi!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti: Monelle ukkelille tekee hyvää vanhentua vähän.
Toivotaan tätä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Fiona »

elco kirjoitti: Ei-se-ollut-vitsi! Monelle ukkelille tekee hyvää vanhentua vähän. Tulee kokemusta, loppuu hötkyily ja kun duunit yleensä paranee iän myötä niin pelimerkkien puutteessa kituuttaminen ei pilaa elämää. Elämä on hyvää ja näyttävää.
No joo. Siitä olen samaa mieltä, että ikääntyminen tekee suurimmalle osalle ihmisistä vain hyvää, mutta psyykkisesti ja fyysisesti parhaat miehet vaikuttavat olevan kuitenkin ikäluokassa 30-40. Siitä ylöspäin löytyy lähinnä vain elämäänsä kyllästyneitä perheen isiä ja henkisesti teini-ikäisen asteelle jääneitä Peter Pan-syndroomaisia. En ole tavannut koskaan viisikymppistä miestä, joka olisi elämänsä vedossa, mutta saattaahan se olla etten ole vain kiinnittänyt heihin huomiota, koska he ovat äitini ikäisiä (50+).
Viimeksi muokannut Fiona, 12.11.2012 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja elco »

Fiona kirjoitti: Siitä olen samaa mieltä, että ikä tekee suurimmalle osalle ihmisistä ihan hyvää, mutta psyykkisesti ja fyysisesti parhaat miehet vaikuttavat olevan ikäluokassa 30-40. Siitä ylöspäin löytyy lähinnä vain elämäänsä kyllästyneitä perheen isiä ja henkisesti teini-ikäisen asteelle jääneitä Peter Pan-syndroomaisia. En ole tavannut koskaan viisikymppistä miestä, joka olisi elämänsä vedossa, mutta saattaahan se olla etten ole vain kiinnittänyt heihin huomiota, koska he ovat äitini ikäisiä (50).
Mhmm, onko se nyt oikeasti niin, että 40v syntymäpäivän jälkeen kundi voi mennä arkkuun odottamaan kuolemaa? Käyttötapaus minä: En tiedä miten kova stara oikeasti olen/olin, mutta jotenkin vaan tuntuu omituiselta, että 7kk sitten olin vielä psyykkisesti ja fyysisesti parhaimmillani, mutta nyt olen elämääni kyllästynyt tai henkinen teini. Ehkä olenkin, mutta muutoksen äkillisyys ja huomaamattomuus tuli yllätyksenä, koska itse en huomannut mitn.

Tämä keskustelu on tietty jossain määrin hassua, koska tosielämässä on aikalailla esimerkkejä 40 ja 50+ gubbeista, joilla on kolmekybäset naiset - ota tai jätä viisi vuotta. Yritän tässä lähinnä vissiin laajentaa maaperää. Ottakee, ottakee, olette aiemminkin ottaneet!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yläluokainen ja uusnatsi Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu naisissakin niitä hulluja on ihan molemmista päistä..
Eikä se parane asia vaikka tulisi vuosia lisää.. :(
Joka jaossa vaan tuntuu kortit huononevan?
Ennen oli nuori, toimeentuleva ja naisiakin sai, nyt..
Jotain, muttei koskaan mitä haluaisi..
Ihan turha kuvitella ja vauhti senkus hidastuu..
Tallinnasta sais kämpän lolmellakympällä mutten pääse kuitenkaan mitenkään mihinkään.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Fiona »

elco kirjoitti: Ehkä olenkin, mutta muutoksen äkillisyys ja huomaamattomuus tuli yllätyksenä, koska itse en huomannut mitn.
Vanhuus ei tule kello kaulassa! No ei, viittasin Peter Paneilla 40-50 ikäluokan sinkkumarkkinoilla oleviin miehiin. Varatuissa on varmasti elämäänsä tyytyväisiä normaaleja otuksia ja vapaissakin on varmasti joukossa helmiä jokaisessa ikäluokassa.
Tämä keskustelu on tietty jossain määrin hassua, koska tosielämässä on aikalailla esimerkkejä 40 ja 50+ gubbeista, joilla on kolmekybäset naiset - ota tai jätä viisi vuotta.
Henkilökohtaisesti en voi suositella yli viiden vuoden ikäeroa. Olen seuraillut jonkin aikaa 35 vuotiaan ystävättäreni seikkailua sinkkumaailmassa enkä ihmettele lainkaan, jos 35-vuotias hehkeä daami ei halua vierelleen 50 vuotiasta miestä. Tulevaisuudensuunnitelmat, ystäväpiirit, energiatasot yms. saattavat olla yksinkertaisesti vain liian erilaisia.

Sain äsken kuulla entisen luokkakaverini kuolleen. Lähtö voi näemmä kyllä tulla missä iässä tahansa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
masa

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
Mhmm, onko se nyt oikeasti niin, että 40v syntymäpäivän jälkeen kundi voi mennä arkkuun odottamaan kuolemaa?

Muistan 16 vuotiaan kesätyöläisteininä tuumailleeni 30 vuotiasta mentoriani ikälopuksi jannuksi. On kieltämättä ollut varsin mukavaa huomata että elämä ei tosiankaan ole loppunut keski-ikäisyyteen, vaan laatu senkun parenee.

Fionalla taitaa olla keski-ikä vielä saavuttamatta, joten annetaan hänellekin ajan tehdä tehtävänsä.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Yläluokainen ja sivistynyt Maannantai, guest uninvited

Viesti Kirjoittaja Fiona »

masa kirjoitti: Fionalla taitaa olla keski-ikä vielä saavuttamatta.
Toivottavasti. Osa mieltää keski-iän alkavan 30+ iässä ja toiset vasta 50+ iässä. Minkä ikäinen ihminen on mielestäsi keski-ikäinen?
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Vastaa Viestiin