Keski-iän alaraja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Keski-iän alaraja on

30
1
4%
35
6
21%
40
12
43%
45
6
21%
50
3
11%
Eos
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 28

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä ymmärrän, että keskisormessa on negatiivinen arvolataus, mutta että keski-iässäkin! Toisaalta kyllähän kai keskikertainen tarkoittaa nykypäivänä käytännössä paskaa. Mutta siis keski-ikäinen ei ole arvolatautunut kuin sellaisen ihmisen mielessä, jolla on joko defenssi, ongelma tai kummatkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:. Mutta siis keski-ikäinen ei ole arvolatautunut kuin sellaisen ihmisen mielessä, jolla on joko defenssi, ongelma tai kummatkin.
Kuinka moni nelikymppinen haluaisi olla 25-30 vuotias?

Mä en ainakaan kaipaa noilta ajoilta muuta kuin silloista kroppaa. Kaikki muu menee nykyisyydessä noista ajoista ohi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Miten paskaa sulla oikein oli? :shock:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

masa kirjoitti: Kuinka moni nelikymppinen haluaisi olla 25-30 vuotias?
Minä ainakin! Noi oli elämän aivan ekaks parhaat vuodet tähän mennessä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:^ Miten paskaa sulla oikein oli? :shock:

Outo kommentti. Eikö muka elämä voi mielestäsi parantua iän myötä?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja exsu »

Yritin olla hauska. Mut suoraa sanottuna et ihan hirveästi hehkuta elämän ihanuutta täällä, joten se tästä merkittävästi heikompi aikakausi on ollut todennäköisesti aika kurjaa aikaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Yritin olla hauska. Mut suoraa sanottuna et ihan hirveästi hehkuta elämän ihanuutta täällä, joten se tästä merkittävästi heikompi aikakausi on ollut todennäköisesti aika kurjaa aikaa.

Ai että en hehkuta yhtä paljon kuin muut palstan miehet? :lol:

Enkä kyllä ymmärrä miten saat väännettyä menne ajan kurjaksi ajaksi, jos en sitä kaipaa nykyisen elämäni ohitse.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Ai että en hehkuta yhtä paljon kuin muut palstan miehet? :lol:
No nyt kun tuli puheeksi, niin itseasiassa myöskin Huima on tainnut vähentää essojen käyttöä. Tai sitten tämän palstan.

Enkä kyllä ymmärrä miten saat väännettyä menne ajan kurjaksi ajaksi, jos en sitä kaipaa nykyisen elämäni ohitse.
Oi, helposti! Tarvitaan vain oletus siitä, että ihminen elää mieluiten sitä aikakautta elämästään jolloin oli hienointa. Ja jos nyt on paskaa, mutta ei kuitenkaan haluaisi takaisin aikaisempaan(kaan) ajanjaksoon, niin aikaisempi on tällä oletuksella ollut sitten superpaska. Toisaalta tää voi liittyä edelleen siihen mun pettymykseen siitä, että susta oli mun palstatauon aikana tullut keski-ikäinen rakentava perheenisä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Ja jos nyt on paskaa, mutta ei kuitenkaan haluaisi takaisin aikaisempaan(kaan) ajanjaksoon, niin aikaisempi on tällä oletuksella ollut sitten superpaska..

En tiedä kenen elämästä paskana puhut, mutta ainakaan omakseni en sitä tunnista mitenkään.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Tänne kirjoitetun perusteella ei kuulosta kovin hienolta. "Paskaa" on tietysti tiukka yleistys.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:^ Tänne kirjoitetun perusteella ei kuulosta kovin hienolta. "Paskaa" on tietysti tiukka yleistys.
Huoh.

Myönnän ettei elämäni ole kitinän elämänhallintagurujen mukaisesti täydellistä, mutta missään nimessä se ei ole paskaa vaan erittäin kaukana siitä.

Sun väittees ja olettamukses on kyllä pöyristyttävää paskaa jos joku sitä on. Enkä nyt oikin mitenkään ymmärrä sun tarvettas hyökätä noin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon pahoillani, että loukkasin. Ei ollut tarkoitus. Kuten sanoin, ensimmäinen heitto oli tarkoitettu vitsiksi, ja näillä myöhemmillä viesteillä yritin selittää siellä taustalla olevaa logiikkaa.

Mä en ajattele, että sun elämänhallinnassa on vikaa, vaan jos jossain, niin ehkä elämäntilanteessa. Sun viesteistä paistaa läpi, että sä et voi toteuttaa itseäsi sellaisilla tavoilla kun haluaisit niin usein kun haluaisit. Pelkästään kirjoitusten valossa sä mun mielestä vaikutit aiemmin tyytyväisemmältä. Muutenhan mä en sua enkä sun perhettä tunne. Haluaisin kyllä uskoa, että se tuottaa sulle suurta iloa ja että pidät elämästäsi juuri tälläisenä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Sun viesteistä paistaa läpi, että sä et voi toteuttaa itseäsi sellaisilla tavoilla kun haluaisit niin usein kun haluaisit.
Niin, enhän mä tosiaan voi joka ilta lähteä harrastamaan jotain tai viettää viikonloppuja harrastusten parissa kun on niitä perheellisen velvollisuuksia.
exsu kirjoitti:Haluaisin kyllä uskoa, että se tuottaa sulle suurta iloa ja että pidät elämästäsi juuri tälläisenä.


Mihinköhän mä haluaisin nykyisen elämäni vaihtaa? Kenties ryhtyä poikamieheksi, muuttaa pieneen kalliiseen luukkuun johonkin lähiöön, juosta kapakassa viikonloput ja kärsiä kankkusista viikonloput juosten samaa oravanpyörää vuodeta toiseen kunnes maksa sanoo poks ja käteen jää elämästä ei mitään?


Vai olisiko se mukavampaa herätä joka aamu hymyssä suin leikkiviin lapsiin, katsoa niiden varttumista, repeillä niiden uskomattomiin möläytyksiin ja tekoihin, viettää tavallisen rauhallista ja vakaata perhe-elämää, asua mukavasti omassa uudessa isossa talossa ja mennä töihinkin joka aamu positiivisin mielin tekemään sellaist aduunia jossa on hyvä ja jossa on arvostettu.



En todellakaan ymmärrä mistä ihmeestä johtopäätöksesi olet vetänyt mutta voin kertoa että olet todella metsässä niiden kanssa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Vai olisiko se mukavampaa herätä joka aamu hymyssä suin leikkiviin lapsiin, katsoa niiden varttumista, repeillä niiden uskomattomiin möläytyksiin ja tekoihin, viettää tavallisen rauhallista ja vakaata perhe-elämää, asua mukavasti omassa uudessa isossa talossa ja mennä töihinkin joka aamu positiivisin mielin tekemään sellaist aduunia jossa on hyvä ja jossa on arvostettu.
On varmasti, mutta kuten sanoin, tää puoli ei välity sun kirjoituksista kovinkaan usein.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä oon alle viikon päästä 33. Mun ehkä pitäs lakata olemasta lapsi. Ottaa koville. Jonkunnäköinen muutos tässä varmaan pitää tehdä. Ettiä duunia, koulutusta ja tekemistä viikonlopuiksi muualta kuin paarista. En ehkä haluis, mutta jos joskus haluun olla aikuinen&perheellinen, niin nyt vissiin aletaan olee taas selkä seinää vasten.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:On varmasti, mutta kuten sanoin, tää puoli ei välity sun kirjoituksista kovinkaan usein.

Mun tapanani ei ole koskaan ollut hehkutella elämääni vaikka olisin itse Hugh Hefner.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
exsu kirjoitti:On varmasti, mutta kuten sanoin, tää puoli ei välity sun kirjoituksista kovinkaan usein.
Mun tapanani ei ole koskaan ollut hehkutella elämääni vaikka olisin itse Hugh Hefner.
Ehkä kyse on siitä, että nykään valitat monista raskaaksi kokemistasi asioista, mutta aiemmin et juuri sitä tehnyt. Jos ei kerro hyvistä asioista ja huonoista kertomisen määrä lisääntyy, niin se voi vääristää kuvaa.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: Ehkä kyse on siitä, että nykään valitat monista raskaaksi kokemistasi asioista, mutta aiemmin et juuri sitä tehnyt. Jos ei kerro hyvistä asioista ja huonoista kertomisen määrä lisääntyy, niin se voi vääristää kuvaa.

Siis mistä mä olen nyt valittanut? Olen ehkä tullut sokeaksi, koska itse en tunnista tuota lainkaan.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Ehkä kyse on siitä, että nykään valitat monista raskaaksi kokemistasi asioista, mutta aiemmin et juuri sitä tehnyt. Jos ei kerro hyvistä asioista ja huonoista kertomisen määrä lisääntyy, niin se voi vääristää kuvaa.

Siis mistä mä olen nyt valittanut? Olen ehkä tullut sokeaksi, koska itse en tunnista tuota lainkaan.
Olet kertonut raskaista töistäsi&velvollisuuksistasi, jotka jotkut ovat ehkä tulkinneet valittamiseksi.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Ehkä kyse on siitä, että nykään valitat monista raskaaksi kokemistasi asioista, mutta aiemmin et juuri sitä tehnyt. Jos ei kerro hyvistä asioista ja huonoista kertomisen määrä lisääntyy, niin se voi vääristää kuvaa.
Siis mistä mä olen nyt valittanut? Olen ehkä tullut sokeaksi, koska itse en tunnista tuota lainkaan.
Ehkä valittaminen on tässä väärä termi, mutta pointti kuitenkin siis siinä, että jos viestii negatiivisista jutuista ja jättää positiiviset kertomatta, niin se ei muodosta kuvaa siitä, että elämä on nautinnollista.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Niin, kandeis alkaa Huimaxi, juunous-zäppoks! Elämä on helpompaa myös muiden silmin <3
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:Olet kertonut raskaista töistäsi&velvollisuuksistasi, jotka jotkut ovat ehkä tulkinneet valittamiseksi.
:lol:

No nepä onkin todella raskaita joo. Teen duunissa ehkä 35 tunnin työviikkoa ja nostan täyden palkan siltä ajalta. Hoitelen hommani suunnilleen vasemmalla kädellä ja en stressaannu mistään.

Kotivelvollisuuksiin kuuluu muksun/muksujen hoitoonviemiset ja hakemiset, normaalit kotiaskareet sekä hiljakseen tehtävät rakennustyöt.


Onpa noissa tosiaan valittamista.
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: Ehkä valittaminen on tässä väärä termi, mutta pointti kuitenkin siis siinä, että jos viestii negatiivisista jutuista ja jättää positiiviset kertomatta, niin se ei muodosta kuvaa siitä, että elämä on nautinnollista.


Tää on nyt kyllä melkoista bulshittiä. Siis näyttäkääs nyt mulle joku jannu tältä palstalta joka hehkuttaa elämänonneansa jatkuvalla syötöllä?

Sinä et sitä tee, Dave ei sitä tee, elco ei sitä tee, eikä kukaan muukaan, joten miksi minun pitäisi? Varataan tähän kuitenkin hehkutukseen slotti huimalle, PFB ja marzalle.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kyllähän sä masa oot useampaankin otteeseen puhunut siitä miten vittumaista on asua kahden vaimon kanssa, miten vaimo pitäis pistää vaihtoon viimeistään kun kakarat ovat täysi-ikäisiä jne.

Varmaan vitsiä suuri osa, mutta se ironinen sävy ei yleensä oikein välity. Tätä ennen valitit miten rakennusduunit vie käytännössä kaiken vapaa-ajan, mutta että toisaalta oli kivempaa raksalla ottaa pari kuin olla kotona. Kyllä mulle on kans jäänyt sellanen kuva, ettet ois ollut kauheen tyytyväinen elämään poislukien jälkikasvu, mutta hyvä jos oikeasti koet toisin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
masa

Re: Keski-iän alaraja

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:Kyllähän sä masa oot useampaankin otteeseen puhunut siitä miten vittumaista on asua kahden vaimon kanssa, miten vaimo pitäis pistää vaihtoon viimeistään kun kakarat ovat täysi-ikäisiä jne.
LOL. Jos ei sarkasmi välity niin en voi sille sitten mitään.
MrM kirjoitti:
Tätä ennen valitit miten rakennusduunit vie käytännössä kaiken vapaa-ajan,

Jos minä totean tuollaisen asian, niin miksi se on muka valittamista? Eikö täällä tosiaan voi todeta mitään tavallistakaan asiaa, ettei sitä tulkita valittamiseksi?

Muistaakseni kirjoitin johonkin ketjuun siitä miten paljon rakastan tuota hommaa, ja että en edes kehtaa kertoa vaimolte etten ole väsynyt tai tuskastunut siihen vaan nautin joka hetkestä. Ilmeisesti te ette vaan lue saati sitten muista niitä kirjoituksia.
Vastaa Viestiin