Toimistotiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk!

Konttorilla taasen raporttien ääressä. Vissiin ennen kesälomia olin viimeksi turailemassa. Niin ja tietty jälkeenkin.
Tosin ja siitä tuntuu ikuisuuden, taas saa muistella mikä ohjelma omassa softassa teki mitäkin...
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Huitaseen vajaa 60m2 laminaattia lattiaan ja siitä auttaa kaveria 260m2 lattiavalussa. Tulossa hivenen pitkäpäivä ja voin jo tuntea selän valituksen huomenaamusta...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli vaihtaa makkarin laminaatin alta solumuovi helvettiin ja täräyttää sinne kunnon kamaa. Samalla voisi vaikka vaihtaa lattian parkettiinkin. Kun vain onnistuisi jotenkin keplottelemaan ettei taloyhtiö puutu asiaan, ei huvittaisi maksaa vitummoisia tarkastusmaksuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Tekisi mieli vaihtaa makkarin laminaatin alta solumuovi helvettiin ja täräyttää sinne kunnon kamaa.


Mitä on kunnon kama?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Mitä on kunnon kama?
Meikäläisen google-skillit on liian heikot näköjään. Ainakin Bauhaus myy semmoisia kivoja natsimaassa valmistettuja levyjä, joissa on huomattavasti parempi lämmöneristys, askeläänenvaimennus eikä ole niin herkkä alustan epätasaisuuksille kuin solumuovi. Pistin porukoiden edelliseen kämppään tuota ja toimi huomattavan hyvin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Puol työpäivää mennyt, nyt muistin ottaa "out of office"-ilmoituksen påis. Sweet.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Puol työpäivää mennyt, nyt muistin ottaa "out of office"-ilmoituksen påis. Sweet.
Vieläkö olet laiturin nokassa kylminä talvipäivinä? "Tarjoushaukkailin" sinulle hyvän talvitakin siihen hommaan ikiliikkujissa. :)
Pertille uusi ura. Rupeat myymään nahkatakkeja pakettiautosta :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pertille uusi ura. Rupeat myymään nahkatakkeja pakettiautosta :)
Sie teit hyvät kaupat. :)
Älä unohda ALV:n tilitystä :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Puol työpäivää mennyt, nyt muistin ottaa "out of office"-ilmoituksen påis. Sweet.
Vieläkö olet laiturin nokassa kylminä talvipäivinä? "Tarjoushaukkailin" sinulle hyvän talvitakin siihen hommaan ikiliikkujissa. :)
Kyllähän sitä joo talvi tulee ulkosalla vietettyä. Täytyy tsekata, vaikkakin kaikki omat kamat mitä töihin tuo, niin täytyy olla valmis uhraamaan ettei niitä voi enää siviilissä käyttää likaantumisen takia. Rekan nuppien vetopöydän rasva kun osuu johonkin vaatteeseen, niin se ei lähde.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Joskus näiden softajakeluiden valmistelu testaus on ihan kivaa, mutta ei tänään eikä näillä silmillä.
Amazing shit happens!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Leegoissa ei mitn hässäkkää. Hammaslangoitus maksaa itsensä kyllä takaisin hammaslääkärikeikkojen suhteellisessa miellyttävyydessä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Leegoissa ei mitn hässäkkää. Hammaslangoitus maksaa itsensä kyllä takaisin hammaslääkärikeikkojen suhteellisessa miellyttävyydessä.
Kulta! :h:

Lahjahevosta ei kai saisi suuhun katsoa, mutta mun miehenvalinnan top kolmosessa on kyllä toi leego-osasto. Ja valitettavasti aika monella miehellä olis tossa parantamisen varaa. Pitää ehkä sittenkin nostaa sitä ikärajaa 50+, niillähän alkaa jo olla tekarit!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Leegoissa ei mitn hässäkkää. Hammaslangoitus maksaa itsensä kyllä takaisin hammaslääkärikeikkojen suhteellisessa miellyttävyydessä.


Be prepared sitten ultimaalisiin kiputiloihin. Kollega on leegojansa oikonut pari vuotta ja on ollut helisemässä aina lankojen kirstysten jälkeen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Toimistolla todellakin toista päivää ja ensimmäinen viikko lyhennetyllä työajalla. Mä niin taas rakastan elämää! Tunnen oloni mahtavaksi! :h: (tiedän olevani seko)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

masa kirjoitti:
elco kirjoitti:Leegoissa ei mitn hässäkkää. Hammaslangoitus maksaa itsensä kyllä takaisin hammaslääkärikeikkojen suhteellisessa miellyttävyydessä.
Be prepared sitten ultimaalisiin kiputiloihin. Kollega on leegojansa oikonut pari vuotta ja on ollut helisemässä aina lankojen kirstysten jälkeen.
Ei sitä aiota oikoa, ko se kehuu käyttävänsä hammaslankaa jolloin leegot on kuosissa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Georgina kirjoitti:Ei sitä aiota oikoa, ko se kehuu käyttävänsä hammaslankaa jolloin leegot on kuosissa.
Ah so. "langoitus" kuulosti pysyvältä tilalta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ruokatauko venähti sitten melkoisesti kun ei kiinnosta kökkiä toimistolla. Lisäksi tarjoilija oli ihan ilo silmälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vesper kirjoitti:Lahjahevosta ei kai saisi suuhun katsoa!
Mistähän tämäkin sanonta on peräisin? Näkeekö hevosen kilometrit ja vuosihuollot leegoista? Itse en luota mihinkään elävään, jossa on vain 1 hp... ja näin maallikkojärjellä luulisi, että hevoisen takapää on se vaarallisempi puoli.

Kerran olen hevosen selässä ollut, enkä toiste mene. Kokemus vastasi pesukoneen päällä istumista maanjäristyksessä. Mutta <3 rautahepoa <3 on hieman ikävä. Eilenkin illalla olis ollut ihan siedettävä ajokeli, tiet kuivia ja +4C
Amazing shit happens!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Pitää ehkä sittenkin nostaa sitä ikärajaa 50+, niillähän alkaa jo olla tekarit!
Nostetaan vasta viiden vuoden päästä!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kävin verotoimistossa katsastamassa kilpakumppaneiden verot. Palkkakuoppa, uaaaa! Vaikka tässä kuinka juoksee niin tuntuu, että pysyy paikallaan kun muutkin juoksevat.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KKK kirjoitti: Mistähän tämäkin sanonta on peräisin? Näkeekö hevosen kilometrit ja vuosihuollot leegoista?
Joo, näkee iän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

KKK kirjoitti: Kerran olen hevosen selässä ollut, enkä toiste mene. Kokemus vastasi pesukoneen päällä istumista maanjäristyksessä.
No siksi juuri naiset niin Halukkaasti istuvat hajareisin hevosen selkään. Vaikkeivat tunnusta. Etkö tiennyt, että istuminen linkoavan pesukoneenkin päällä on naisten salattu klassikko?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gat kirjoitti:
KKK kirjoitti: Kerran olen hevosen selässä ollut, enkä toiste mene. Kokemus vastasi pesukoneen päällä istumista maanjäristyksessä.
No siksi juuri naiset niin Halukkaasti istuvat hajareisin hevosen selkään. Vaikkeivat tunnusta. Etkö tiennyt, että istuminen linkoavan pesukoneenkin päällä on naisten salattu klassikko?
Mä nyt epäerotisoin teille tätä ratsastusta. En ole koskaan eläissään kiihottunut hevosesta tai ratsastamisesta, enkä tiedä ketään ystävistäni joka ois. Lisäksi ratsastus kuolettaa seksielämää koska se usein aiheuttaa hiertymiä jotka estävät intiimin kanssakäymisen. Hiertyminen ei ole mukavaa vaan kivuliasta mutta joskus väistämätöntä. Se ei ole sattumaa että hevosnaiset omistavat yleensä 500 g putkiloita bepanthenia.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Georgina kirjoitti: Lisäksi ratsastus kuolettaa seksielämää koska se usein aiheuttaa hiertymiä jotka estävät intiimin kanssakäymisen.

Vastaavasti ratsastusta harrastavilla on alapään lihakset erittäin tiukassa kunnossa, joten ei haittaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Toimistotiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Lisäksi ratsastus kuolettaa seksielämää koska se usein aiheuttaa hiertymiä jotka estävät intiimin kanssakäymisen.
Vastaavasti ratsastusta harrastavilla on alapään lihakset erittäin tiukassa kunnossa, joten ei haittaa.
Mun ei varmaan bannin uhalla pitäisi kertoa, mutta Georgina itse aikoinaan mihinkään lopulta johtamattomassa yv-vaihdossamme vahvisti juuri tuon sanomasi. Ihkua!

Edit: luultavammin vitsaili, enhän minä pilluaan nähnyt tai päässyt kokeilemaan. :(
Vastaa Viestiin