Keskiviicco

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:Terkkuja lentokentältä. Täällä on just niin tylsää kun aina ennenkin. Tänne tarvis avata parempia kauppoja ja baareja, kun aina joutuu kuitenkin venaamaan jotain.
Täyskomppaus! Paitsi terveisten osalta. Oon meidän toimistolla, en kentällä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja KKK »

Miks musta on koko päivän tuntunut, että tänään on torstai?
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen tymä, en osaa.

Oli sitten meikäläinen valittu työnantajan puhelinkyselynä suoritettuun henkilöstökyselyyn, itkin 25 minuuttia elämäni kurjuutta. Onneksi täysin anonyymisti juttuun kuuluu ensikuussa suoritettava paneelikeskustelu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä kävin kipusiskon määräaikaistarkistuksessa. Sain kolme lähetettä ja voin kuulemma mennä työterveyslekurillekin jos haluan. Se sai mut kuulostamaan ihan raadolta! Se sika!

Huomenna teen kyllä mavessa enkat! Fack that biaz!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sain kanssa lähetten labroihin, mutta vasta kun olen terve. No enhän ole koskaan terve.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Terkkuja lentokentältä. Täällä on just niin tylsää kun aina ennenkin. Tänne tarvis avata parempia kauppoja ja baareja, kun aina joutuu kuitenkin venaamaan jotain.
Täyskomppaus! Paitsi terveisten osalta. Oon meidän toimistolla, en kentällä.
Onko teillä nykyään riittämätön määrä kauppoja ja baareja toimistolla? Tota mä en kestäis!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Niba »

KKK kirjoitti:Miks musta on koko päivän tuntunut, että tänään on torstai?

Sitä on liikkeellä tein tapahtuman meidän eli Aallon CRM-järkystelmään, huomiseksi vaikka tein sen jo tänään aamupäivällä. Näin sain vältettyä työperäistä stressiä merkkaamalla tehdyn työn jälkikäteen, normaalisti en edes etukäteen. Joku väitti minulle että kyllä mikkisofta oli hyvä CRM rindamil, koska siinä..
8)
Mutta omalta kohdalta johtuu varmaan siitä että menen viikonlopuksi lepäämään Tallinnaan, lähtö perjantaina, koska tipattomuus jatkuu niin kevyt keikka ja takaisin synnuntaina. Olen "Arkhitektuur turist" tungen kaikkii paikkoihin Tallinnassa ja otan kuvia, kaikista niistä paikoista joissa en ole käynyt vuoden -98 jälkeen, monia ei niistä edes ole enää, alkaa 13kummenes kerta Taanilinnaa olla jo reilusti ohi ..
:paavi: :h:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihq daa, terkut Lontoosta! Viimeksi tuli GM:lta drinkkilippuja, tällä kertaa suklaata ja juomia huoneeseen. Jos sitten vähän shopping, niin jaksaa huomenna palaveerata ja illallistaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin