Palstalle paluun PERJANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Palstalle paluun PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tuulilasinpyyhkijämekanismi vaihdettu. Kolmen tunnin aika koettiin seuraavat variaatiot:

1) pyyhkijät liikuvat max 1 cm > puretaan
2) pyyhkijät liikkuvat eri suuntiin > puretaan
3) pyyhkijät liikkuvat samaan suuntaan, mutta ajoitus pielessä > puretaan.

Kun lopulta kävi ja kukkui kuten pitää, hoksasin että olin onnistunut tekemään tuulilasiin 10 cm halkeaman.

Kyllä tee-se-itse miehenä elämä on pelkkää sää(s)töä! Ei muuta kuin lasiin teippiä ja rukoilemaan ettei ens yönä pakasta

*mielikuvitus-jallukola triplana*
Amazing shit happens!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Palstalle paluun PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KKK kirjoitti:hoksasin että olin onnistunut tekemään tuulilasiin 10 cm halkeaman.
No tässä on jo suorituksen makua, miten onnistuitkin? Tuu sättiin kertoon!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Palstalle paluun PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Liikaa voimaa ja liian vähän älyä - kuten yleensä. Sätti joku toinen kerta, kakaroitten iltatoimet alkamassa..
Amazing shit happens!
masa

Re: Palstalle paluun PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti: ! Ei muuta kuin lasiin teippiä ja rukoilemaan ettei ens yönä pakasta


Ja nyt potkit "sisäistä juutalaista"* perseelle ja maksat 50 euroa sille prisman parkkihallissa päivystävälle fagotille joka poraa stopparireiän halkemaan ja tukkii sen harzilla.

Se halkeaminen ei pysähdy, vaikka miten olisit peukalot pystyssä ja nukkuisit neliapila tyynyn alla.

*created by elco.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Palstalle paluun PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Seitsemän porausta, kerran jäänyt halkeama siihen. En jaksa enää tuhlata rahojani moiseen, mutta onneksi astraalin tuulilasi on halpa ja ennen ei vaihdeta kuin katsastussetä pakottaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Palstalle paluun PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En ymmärrä kuka ajelee tässä lentelevien nastojen maassa ilman lasivakuutusta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Palstalle paluun PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eiks BJ kuulu ihan arkeen? Ei se ainakaan tässä taloudessa mikään juhlapäivän erikoisherkku ole.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Palstalle paluun PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja KKK »

So Hard kirjoitti:En ymmärrä kuka ajelee tässä lentelevien nastojen maassa ilman lasivakuutusta.
360,000 km ajetussa rottelossa ei viitsi täyskaskoa pitää. Täytyy tsekata vakuutusehdot. Omavastuu on muistaakseni aika korkea. Tuohon on kerran vaihdettu lasi ja silloin homma muistaakseni maksoi sen pari sataa. Epilässä on aika edullinen ja nopea lasipaja.

Halkeama alkoi siitä, että yritin voimalla vivuta mekanismiä irti moottorin veivistä - kunnes tajusin, että siellä moottorin akselin päässä on sittenkin mutteri jolla veivin saa irti ja kohdistettua.

Siitä olen ollakseni, että homma yleensäkin onnistui. Oma huolimattomuus tässä nyt vituttaa.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin